Mahtuuko vielä tutut farkut?

Mun ainoissa ulkohousuissa on sellainen painonappi, johon ei saa mitään renksuja.. Enkä millään viittis nyt lähteä mihinkään kaupoille pyörimään. Tosin vielä ne on mahtuneet ihan hyvin, tänään 12+0..
 
Näköjään mahtuu, kun neuvolaan lähtiessä vedin farkut jalkaan. :)
 
En omista ainoitakaan farkkuja, mutta kaikki entiset vaatteet menee vielä päälle. Vatsa on kyllä vähän kasvanut. Rv 12+6
 
En ole kyllä kokeillut, mutta koko ajan on kyllä ollut niin turvonnut olo, että pääasiassa tulee oltua legginsseissä tai miehen vaatteissa :grin
 
Vielä mahtuu mut mun kaikki farkut onki tooodella joustavia :joyful: Epäilen kyllä et kohta joutuu vaihtaa johonkin mukavampaan. Nyt 16+4.
 
Äh, mä niin toivoin että olis ehtinyt tulla kesä ja olis voinut siirtyä hameisiin ja mekkoihin sitten kun maha alkaa olla tiellä. Mutta täytynee ostaa jotkut siistimmät raskaushousut, en tiiä kehtaako mennä edes neuvolaan näissä verkkareissa :facepalm:
 
Mulla on joku tasaantumisvaihe kun tuntuu että ekan pikkupullahduksen jälkeen ei ole vielä maha kasvanut.

Hienosti toimii kumilenksutekniikka housunnapissa. :-)
Ja kun nyt 2kk on pääosin ollut kotona niin eipä ole paljon tarvinnut verkkareita ja ulkoiluhousuja kummempaa pitääkään päällä.
 
Tänään piti lähteä ihmisten ilmoille ja laitoin ekaa kertaa äitiysfarkut jalkaan. Härreguud ne oli mukavat verrattuna normifarkkuihin. Ei taida olla paluuta enää vanhoihin housuihin...:-D
 
Onkohan noista vatsan päälle tulevista tuubeista jotain iloa vaatteiden suhteen?
 
Mulla menee vielä vanhat vaatteet. Tosin yhdet aika matalavyötäröiset housut jätin kaappiin kun ne painoi istuessa alavatsaan mutta muuten oli vielä ok. Yksi päivä olin jotenkin turvoksissa tm, viritin jo farkkuihin tukkapompulan napinläpeen mutta nyt taas pystyy käyttää normaalisti. Vauva on kyllä nostanut pömppistä tuohon ylemmäs joten raskausvatsan esiinpullahdusta odotellessa..
 
Mulla kans vielä vanhat vaatteet käytössä mutta nää on joustavia. En muista missä vaiheessa viimeksi aloin käyttää äitiysvaatteita. Tuntuu kyllä et oon lihonut hirveesti mut se on kai tullu vähä joka puolelle. Ehkä siis osin turvotusta.
 
Takaisin
Top