Mahtuuko vielä tutut farkut?

Esikoisesta jouduin luopumaan omista housuista näillä viikoilla, mutta nyt ainakin työhousut menee vielä ihan helposti. Farkkuja en nyt hetkeen olekaan käyttänyt, mutta viikonloppuna olis tarkoitus. Toivottavasti mahtuu! :cat:
 
Farkut mahtuu vielä, mutta uudet, kokoa isommat rintsikat piti jo hankkia :)
 
Mä käytän melkein aina muutenki leggareita :) mutta tää alkuturvotus on iltasin ihan jäätävää, että aina painaa. :confused: kyllä muissaki raskauksissa ollu tätä, mutta tässä jotenki tuntuu et on ihan tosi massiivista. Kaveri on yli puolenvälin ja eilen laitoin hälle kuvan, et omani näyttää illalla varsin saman kokoiselle vatsalle :wacky: :facepalm:
 
Aamulla mahtuu, illalla ei. Laitoinkin viime viikolla jo tilaukseen mammafarkut. Urheiluleggareilla on aika pitkälle menty.
 
Farkut menee vielä just ja just mutta ovat tosi epämukavat. Kamala turvotus päällä Rv 9+5. Näin nopeasti se sukkiksissa ja leggareissa hengailu alkoi...
 
Työhousut alkaa iltapäivisin hieman puristamaan. Oon valmiiksi jo viritellyt kuminauhan nappiin, että sit kun se tilanne tulee, niin on valmiina. :grin tosin sitten tarvii jonkun pitkän paidan, että viritelmä peittyy. Siihen en ole vielä varautunut, että tarvii varmaan tuoda töihin jo sellainenkin valmiiksi, jos kesken päivän turvotus menee ihan liialliseksi. :wacky:
 
Eilen huomasin farkkujen olevan jo todella epämukavat ja puristavan. Viikkoja vasta 6+3, joten ihan en osannut odottaa näin vielä tapahtuvan.
 
Mä oon ihmetellyt, kun vatsa on tällä toisella kierroksella ihan valtava jo nyt, viikolla 12 Ekan kanssa ei paljoa huomannut tässä vaiheessa. Paino on kuitenkin lähes sama, kilon heitolla Käytiin varhaisultrassa aiemmin ja yksi tyyppi siellä vaan näkyi.
 
Farkut on vähän alkanut puristaa.. mut musta tuntuu et se johtuu enemmän siitä, et olen syönyt herkkuja (liikaa) ja liikkunut liian vähän huonon olon takia. En huomaa vielä mitään raskausvatsaan viittaavaa :)
 
Täällä on jo ihan kunnon raskausmaha, työvaatteet kiristää. Kiloja on tullut 2. Oon tosi hoikka niin toki näkyy senkin takia helposti. Mutta en myöskään muista että olis esikoisesti näkynyt näin hyvin jo rv 11 :confused:
 
Mulla kyllä töissä varmaan joku arvannut jo vaikka en ole vielä kertonut kuin yhdelle.. Ens viikolla on ultra niin ehkä sen jälkeen jo kerronkin.
 
Tänään 10+0 ja nyt pitää kyllä ruveta suunnittelemaan äitiyshousujen ostoa. Vaikka nytkin vain leggarit jalassa niin silti ahdistaa. Olisi nyt tullu nopeasti kesä ja voisi helpommin käyttää löysiä tunikoita ja mekkoja. Pitäisi kuitenkin ainakin pari viikkoa pitää asia salassa ja töissä ehkä vielä hetken pitempään.
 
Tänään 12+0.
Olen käyttänyt lähes koko raskausajan alusta asti kokoa suurempia housuja kuin normaalisti. Olen yleensäkin taipuvainen turvotukseen, joten ostin suuremmat housut pikkujouluja varten ajatuksena, että ei ala housut puristaa, vaikka syö (ja juo) kunnolla. Niille tulikin tosissaan käyttöä jo muutaman viikon kuluttua. Niillä selvinnyt vielä tähän asti.
Vanhat rintsikat ovat sopineet vielä, mutta niissä taisi olla hieman kasvun varaa jo alun perin.
 
Löysin eilen mammafarkut -70% alesta. Koko ajan piti vilkuilla ettei vaan kukaan tuttu tule samaan putiikkiin. Omista farkuista mahtuu vain yhdet, ja töissä olen pitänyt enimmäkseen leggareita ja sukkahousuja mekkojen kanssa.
 
Tänään 12+0.
Olen käyttänyt lähes koko raskausajan alusta asti kokoa suurempia housuja kuin normaalisti. Olen yleensäkin taipuvainen turvotukseen, joten ostin suuremmat housut pikkujouluja varten ajatuksena, että ei ala housut puristaa, vaikka syö (ja juo) kunnolla. Niille tulikin tosissaan käyttöä jo muutaman viikon kuluttua. Niillä selvinnyt vielä tähän asti.
Vanhat rintsikat ovat sopineet vielä, mutta niissä taisi olla hieman kasvun varaa jo alun perin.

Suuremman koon housut / stretch-kangas olivat kyllä pelastus. Hankin jo ennakoivasti vähän löysempiä vaatteita eli noin yhtä kokoa isompia, joita aloin pitämään alkukeväästä. Esimiehelle ja työkavereille kerroin heti nt-ultran jälkeen maaliskuun alussa rv 13 ettei tarvitse alkaa kikkailemaan ja peittelemään, kun mahan koosta alkoi jo ainakin omasta mielestä olla jo arvattavissa, että mikä on homman nimi. Yksi lähempi työkaveri kertoikin jo epäilleensä raskautta, mutta hän tiesikin jo meidän lapsihaaveista. Omissa vaatteissa ja ritsikoissa sai mennä melko pitkälle. Töissä en ehtinyt pyörähtämään kuin muutamia kertoja äitiysvaatteissa, kun koronan vuoksi alkoi etätyöt.
 
Takaisin
Top