Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Voit kertoa myös kuvalla päivän asustasi. :)

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
Vielä ei ole tarvinnut 5+5 vaihtaa löysempiin vaatteisiin. Edellisestä raskaudesta muistan kyllä, että hyvin aikaisessa vaiheessa piti tiukemmista vaatteista luopua kun turvotus oli niin jäätävää. Mielenkiintoista nähdä, kuinka tällä kertaa käy :grin
 
Mä oon jo ihan kauhuissani kun töihin pitäis palata viikon päästä ja tällä hetkellä työvaatteet ei mee turvotuksen takia päälle :confused005
 
Mä oon jo ihan kauhuissani kun töihin pitäis palata viikon päästä ja tällä hetkellä työvaatteet ei mee turvotuksen takia päälle :confused005
Mä käytin jossain välissä töissä hiusponnaria housujen napin ja napinläven välissä. Kun en kehdannut sanoa, että olen lihonnut ja pyytää isompia housuja.:bag: :hilarious:
Pärjäisitkö jollain tällaisella niksillä?
 
Mä käytin jossain välissä töissä hiusponnaria housujen napin ja napinläven välissä. Kun en kehdannut sanoa, että olen lihonnut ja pyytää isompia housuja.:bag: :hilarious:
Pärjäisitkö jollain tällaisella niksillä?

Sepalus näkyis kun pakko pitää paita housuissa. Täytyy yrittää livahtaa vaatehuoneen kautta ottaas isommat pökät
 
Eipä enää mahdu työhousut.. Pari viikkoa sitten olivat niin isot että kaksi numeroa pienemmät olisivat sopineet. Ai mikä turvotus? Alavatsa myös todella arka, mikään ei saa puristaa! Esikoisen raskaudesta tutut äitiyshousut ovat olleet pelastus!
 
Korkeavyötäröiset housut ahdistaa, vaikka menevät päälle vielä hyvin. Onneksi on vielä jemmassa muutama pari siltä ajalta, kun käytin pelkästään matalavyötäröisiä farkkuja.

Tein myös inventaaria varastossa olevista raskausvaatteista ja pienimmissä ihonmyötäisissä paidoissa maha näytti jo älyttömän suurelta :nailbiting: on kyllä aika turvonnut olo.
 
Ostin äitiyshousut H&M:n alesta. Harmi kun mun koko loppui, olisin tilannut toiset samanlaisetkin, kun oli niin hyvin istuvat. Iltaturvotuksissa mulla olisi ihan oikean näköinen raskausmahakin niihin täytteeksi.:hilarious: Jonkun verran vaan meinaa ahdistaa tavalliset legginsitkin vyötäröltä. En ole edes yrittänyt käyttää mitään joustamattomia. Onneksi ei ole työhousuongelmaa tällä hetkellä.
 
Iltasin vatsa sen verran turvoksissa, et kohta pakko hommaa jotku housut tai parit
 
Jo ennen kuin plussasin niin ihmettelin että mites tuo vatsa tolleen pömpöttää Mut kai se nyt on vaan tätä raskautta. Kaksi raskautta jo läpi käyty niin aika herkästi tuo nahka venyy ja kudos antaa periksi. Pienimmän farkut sai jo mennä pois, mutta onneksi keaä j lähestyvät helteet niin kesämekot lähinnä käytössä Seuraavaksi pitäis kai tehdä visiitti kellariin ja alka jo puistelemaan pölyistä äitiysvatteita
 
Voi kyllä on pitänyt siirtää korkea vyötäröiset farkut jo vaatekaapin perälle. Ja muutenkin tarkkailla omaa vaatetusta, jotta saisi mahan peittoon. Meillä on ensi kuussa osalle työntekijöitä mahdollisuus tehdä isompi tuntisopimus, ja siihen tähtään että sellaisen saisin. Pelottaa kuitenkin, että jos raskaus paljastuu,niin se vähentää omia mahdollisuuksia saada korotus tunteihin vaikkei se saisikaan vaikuttaa.

Ihana kesä, niin voi kulkea väljissä mekoissa ja ohuissa äitiysleggareissa, ja olla kuin ei mittään. Iltavuorossa sitten kiskaisen löysän pitkän neuletakin mekon päälle töissä, niin ei iltaturvotus näy niin suuresti :smiley-angelic006

Muutamat äitiysfarkut mulla on jäänyt kaapin perälle, kun laiskuuttani en saanut niitäkään kirppikselle kiikutettua koskaan. Ovat vähän ahdistavan tuntuiset, mutta varmaan niitäkin tulee käytettyä.

Ainiin ja ostin H&M:n urheilupuolelta niitä taittovyötäröllä olevia urheiluleggareita, jotka tuntuu mahan kohdalta ihan mahtavilta ja venyy ja paukkuu! Pitkän paidan kanssa näyttävät ihan leggareilta, eli viileämmillä ilmoilla varmaan ne on joka päivä käytössä :grin
 
Niin ja myös veljen häihin ostamani hame tulee vaihtaa johonkin väljään mekkoon koska enhän mä enää siihen hameeseen mahdu :hilarious:
Ja se on veljen päivä, joten en halua ennen sitä jäädä kenellekkään kiinni siitä että odotetaan pikkuista :angelic:
 
Mekot on kyllä ihan mahtavat just nyt. Peittää vatsaa eikä purista tai kiristä :)
 
Mä oon ihan hullun turvoksissa! Viimeksi olin siis päivää ennen synnytystä niin pieni mahainen, että kävin hiihtämässä ja muut hiihtäjät ei edes huomanneet raskautta. Nyt viikolla 6 ja jäätävä turvotus
 
Täällä myös turvottaa, etenkin iltaa kohden. Esikoinen käynyt jo monet kerrat taputtamassa ja silittämässä vatsaa ja puhunut siinä muina naisina sit vauvoista :grin
 
Täällä kans yksi joka on ihan hullun turvoksissa, eikä helteet kyllä yhtään auta:happy118
 
Meillä oli jokin aika sitten työvaateuudistus ja saadessani lopulta uudet vaatteet tuntui jo ihan ilman raskauttakin siltä, että taisin olla hoikemmassa kunnossa silloin kun niitä vaatteita on soviteltu. Nykyiset housut menee kyllä jotenkuten, mutta taidan huomenna hipsiä varastoon katsomaan jos löytäisin isommat itselleni.
 
Takaisin
Top