Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Turvotusta ja lisäkiloja tullut jo nyt ja on vasta 12+1. Farkut ei ole enää ollenkaan mukavia, varsinkaan korkeavyötäröiset. :sad001Tavalliset legginsit vielä menee, mutta saa nähdä kuinka kauan. Ostin valmiiksi yhdet h&m äitiysfarkut jo töitä ajatellen. Samalla tarttui mukaan ensimmäiset L-koon vaatteet koskaan. Tunsin hetken ahdistusta tästä paisumisesta, mutta onneksi ystävä lohdutti, että rakas, sä oot raskaana. Sun kuuluukin lihota. Pitäneen ottaa neuvosta vaari ja olla liikaa miettimättä vanhoja mittasuhteita. :) Pitäneen nyt katsoa miten töihin pukeutuu, jotta tää ei olisi vielä niin ilmeistä. Toivottavasti menee kesäkilojen piikkiin! :hilarious:
 
Turvotusta on itsellänikin vatsassa aika paljon, aamuisin näyttää kuin olisi vähintään 25+ raskausviikolla (siis nyt menossa 12+4) :wink:p
Onneksi minulla on useita löysiä kesämekkoja ja tunikoita, joita olen voinut töissä käyttää, mutta kyllä varmaan kohta ihmiset alkavat jo huomaamaan, että raskaana ollaan. Kotona mammaleggareissa on hyvä hiihdellä eikä kyllä todellakaan tee mieli laittaa päälle mitään kiristävää.
 
Tänään tilasin mamashopin alesta kolme paitaa ja yhden mekon :happy: Onneksi nykyään on myös todella ihania odotus- ja imetysajan vaatteita tarjolla. Ja nyt tosiaan oli hurjan hyvät alet tuolla verkkokaupassa, kaikkia kokoja ei kylläkään ollut enää jokaisessa vaatteessa tarjolla, mutta siltikin tuli löytöjä tehtyä.
 
Tiania, oi ihana lukea täältä muistakin, jotka tuntee välilä olevansa 25+ viikoilla. Musta tuntui ihan samalta. Viimeksi hyvä että alko näkyyn 30viikolla ja ja nyt välillä tuntuu ja näyttää samalta kuin 25+.... Äitiysfarkkuja kävin ostaan viimeviikolla, mutta ei nekään oikein tuntunu niin mukavilta kuin viime raskaudessa, ainakaan vielä.
 
Mulla menee edelleen omat farkut ja paidat. :eek:aikaisemmin oon siirtynyt jo äippähousuihin tässä vaiheessa. Pidän löysiä paitoja niin turvotuskaan ei näy. Parempi näin niin saan olla rauhassa töissä katseilta. :grin
 
mä tänään vähän järkytyin kun otin ihan huvikseen päivällä sivuprofiilikuvan..MÄ OON VALTAVA!! (iltaisin valtavampi) 13+1 vasta ja mulla on jo maha ihan selkeesti. omia housuja ei pysty harkitsemaankaan enää. paidat menee sentään vielä. oon mä kuullut et uudelleensynnyttäjällä maha tulee aiemmin esiin mut nyt jo????
 
Nyt 14+5 ja alkaa mammapöksyt pyöriä mielessä. Normaalit farkut sujahtaa kyllä aamulla jalkaan, mutta seisomatyön tuoma turvotus on iltapäivällä aivan hirveää! Mietinpähän vain, että koska "kehtaa" mennä äitiysosastolle, kun mitään konkreettista ei vielä näy. Tietysti kaupat on olemassa asiakasta varten yms., mutta jostain syystä silti ujostuttaa.
 
Nyt aloin jo valmistautua kasvavaan mahaan. 15+2. Liekö kohtu niin edessä, että sen takia alkaa vatsa jo tulla selkeästi esiin ja farkut laitan jalkaani vain silloin tällöin. Vaatteet kyllä mahtuu vielä, mutta varsinkin kireiden farkkujen kanssa täytyy vetää vatsaa sisään. Painoa ei ole tullut yhtään :oops: Tilasin Zalandolta tarkkaan harkittuja paitoja arkeen ja juhlaan + neuletakin ja kaupasta parit odotushousut. Talvitakki on jossakin vaiheessa pakko hommata, kun eihän tuo nykyinen mitenkään yllä mahaa peittämään just viimeisillään sydäntalvella ollessa :happy118 Ei vaan viitsi ihan mäihässä tilata vielä.
 
joo talvitakkia mietin itsekin. esikoinen syntyi kesäkuun lopussa niin ei ollut tuota ongelmaa. mietin että löytyiskö miehen kaapista joku takki ihan loppuajoille kun en viitsisi ostaa taas takkia. yks takki menee kyllä aika pitkään ehkä mut en usko että ihan loppuun saakka mahtuu.tai sit vaan pidän sen auki. sama myös vauvan vaatteiden ja toppapussien kanssa kun pitäähän se saada sairaalasta kotiin lämpimänä :D
 
joo talvitakkia mietin itsekin. esikoinen syntyi kesäkuun lopussa niin ei ollut tuota ongelmaa. mietin että löytyiskö miehen kaapista joku takki ihan loppuajoille kun en viitsisi ostaa taas takkia. yks takki menee kyllä aika pitkään ehkä mut en usko että ihan loppuun saakka mahtuu.tai sit vaan pidän sen auki. sama myös vauvan vaatteiden ja toppapussien kanssa kun pitäähän se saada sairaalasta kotiin lämpimänä :D

Joo samaa mietin itsekin :happy119 Loppuraskaudesta varsinkin tarvitsee monta vaatekertaa. Yllättäen olen tässä tajunnut, ettei pari eri paitaa riitä ja varsinkin kun talvi tulee (ei sillä, että innolla odottaisin pakkasia ja lunta). :happy118 Varmasti paljon myös käytettynä löytyy, paitsi täältä päin. Jäävät kuitenkin melko kertakäyttöisiksi, niin ei viitsi hassata niihin tuhottomasti. Saati osallistua ylenpalttisiin kulutusjuhliin. Mutta on tämä sen verran ainutkertainen tila olla, että jotain koin tarvitsevani :rolleyes:Niin tuokin vielä, että pitää olla lämpimät varusteet sitten vauvelillekin, kun kotiutuu. Kunnon toppaukset saapi :grin
 
Takaisin
Top