Vuosia sitten näin H&M:n alehyllyllä kivan tunikan ja sovituskopissa tajusin sen olevan äitiysmallistoa. Tunika oli kuitenkin tosi kiva (ja halpa :D) joten ostin sen. Käytin kerran kotona ja tajusin sen tosiaan tekevän minusta todella raskaana olevan näköisen, joten on sen jälkeen jäänyt pölyttymään kaappiin... kunnes nyt kaivoin sen esiin ja voi että sitä on ollut ihana käyttää nyt leggiensien kanssa. Itsellä siis ylipainoa muutenkin, mutta kyllä huomaa, että myös raskauden vuoksi sellaista turvotusta, että tällainen tunika+leggarit-yhdistelmä on ihanan vapauttava.
Tää oli hauska, oot hauska, kun yleensä kaikki koittaa alussa piilottaa raskautensa ennen siitä kertomista ja sitten kaupassa onkin vaatteita, jotka ei auta asiaa yhtään
Itselläni normivaatteet istuvat vielä ihan hyvin, vaikka turvotusta on paljonkin, varsinkin jos vatsa ei toimi. Pikkuisen ne alkaa kyllä kiristää alavatsaa, ja pitää välttää turvottavia ruokia. Saa nähdä pääsenkö syksyyn asti normivaatteissa, kerron sitten
On kolmekymppiset tulossa.
Vatsani on aina ollut hieman herkkä, eikä tää raskaus ole yllättäen auttanut siihen yhtään. Luulen että miun maha pullahtaa sitten kerralla jossain vaiheessa
Miesystävä jo sanoi, että älä rakas pelkää, oot ison mahasikin kanssa sitten erittäin viehättävä.. Oli kyllä kultaisesti sanottu, rakastan
Minusta tuntuu, että hän on erittäin hyvä tuleva isä, eikä koe raskautta pelottavana, vaan haluaa osallistua siihen tukemalla minua. Tähän asti on mennyt erittäin kivasti ja olen erittäin tyytyväinen. Tämä on lähentänyt meitä entisestään.