Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Minä tilasin Mama Liciouksen villakangastakin, jossa on äitiyspaneeli, eli semmoinen lisäosa. Sen saa synnytyksen jälkeen pois ja käy sitten normitakista. :happy:

No tuollainen olisikin kätevä!
 
Mulla kävi tuuri ja sain tutulta kaksi äitiystakkia, toinen on toppatakki. Tuossa syksytakissa on juurikin tuollainen äitiyspaneeli, ja ainakin vielä oon jopa pärjännyt ilman sitä :)
 
Mulla kävi tuuri ja sain tutulta kaksi äitiystakkia, toinen on toppatakki. Tuossa syksytakissa on juurikin tuollainen äitiyspaneeli, ja ainakin vielä oon jopa pärjännyt ilman sitä :)
Mulla myös on vielä äitiyspaneeli takista pois käytöstä. Saapa nähdä milloin joutuu ottamaan sen käyttöön vai joutuuko ollenkaan.
 
Mulla myös on vielä äitiyspaneeli takista pois käytöstä. Saapa nähdä milloin joutuu ottamaan sen käyttöön vai joutuuko ollenkaan.

Joo tuo on kyllä yllättävän tilava ilman paneeliakin. Hyvä niin!
 
Mulla kävi tuuri ja sain tutulta kaksi äitiystakkia, toinen on toppatakki. Tuossa syksytakissa on juurikin tuollainen äitiyspaneeli, ja ainakin vielä oon jopa pärjännyt ilman sitä :)
Vau, kävipä sulla tuuri! Esikoista odottaessa löysin jo kesällä kirpparilta äitiystoppatakin, mutta silloin mun ei tarvinnut ottaa sitä lainkaan käyttöön kun vatsa oli aika pieni ja myinkin sen sitten aika nopeasti pois. Nyt vatsa ainakin tuntuu jo yhtä isolta kun viimeksi ihan lopussa niin nyt sille olisikin ollut käyttöä..
 
Vau, kävipä sulla tuuri! Esikoista odottaessa löysin jo kesällä kirpparilta äitiystoppatakin, mutta silloin mun ei tarvinnut ottaa sitä lainkaan käyttöön kun vatsa oli aika pieni ja myinkin sen sitten aika nopeasti pois. Nyt vatsa ainakin tuntuu jo yhtä isolta kun viimeksi ihan lopussa niin nyt sille olisikin ollut käyttöä..

Toivottavasti löydät hyvän takin käytettynä ja edullisesti!
 
Oletteko jo ostelleet äitiystoppatakkia? Pahoin pelkään, että sellaisen hankinta on edessä. Esikoisesta pystyin käyttämään normaalia takkia loppuun asti, mutta nyt sama takki menee juuri ja juuri kiinni, tuo takki ei todella mahdu joulukuussa

Mulla on talveksi kantotakki odottamassa eli se käy ennen synnytystä ja synnytyksen jälkeen alle mahtuu vauva kantovälineessä :) nyt oon käyttänyt miehen takkia tai omaa kietaisutakkia, joka sekin sopii niin raskausaikaan kuin vauvan kantamiseen.
 
Nyt kun on ollut sateisia päiviä ja oon saattanut esikoisen kouluun, on ollut pakko tunkea itsensä normaaliin takkiin, koska se on ainoa takkini joka pitää vettä :D Vielä just ja just menee vetoketju kiinni, mutta tässä just katselen kantotakkeja ja muita vastaavia, koska vielä ois kuitenkin se pari kuukautta jäljellä mahan kanssa :)
 
Takaisin
Top