Mahamahamaha

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Wii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ja toinen. En tietty osaa edes liittää samaan, mutta kuitenki. Osaisiko joku ihana kertoa, että miten Paintilla tehdää semmonen monen kuvan kuva? Esim. monen viikon masukuvat samassa tiedostossa.

rv 17+0

Mun maha ei oo kyllä hirveitä kasvanu näitten mukaan. Eroakin kaks viikkoa. Täältä yläkulmasta katsottuna on kasvanu paljon omaan silmään[:D]

Ja nuo samat samperin muuttolaatikot oottaa pakkaamistaan tuolla takana molemmissa kuvissa.[:@]

Ihanaa kun vähän viileempää ja saa mamma housut jalkaan! On muuten ehkä maailman mukavimmat..saako näitä pitää aina? Jos ei työkaverit nyt keksi että mistä on kyse niin kyllä se on prkl [:D]

Ihana masu sielläkin! Joo kyllä tuo PITÄÄ jo tunnistaa vauvamahaksi! [:D][:)]

On se muuten kumma miten töissä ihmisten kanssa keskustellessa tuntuu että vastapuolen silmät vaeltelee koko ajan vaan mun vatsanseudulle. Sellaset puolitututkin työkaverit joiden kans on hyvin "asialliset" välit, tuntuu puhuvan suoraan mun mahalle. Koitapa siinä sitten pitäytyä itse asiassa.

Basura,ihana masu [:)] ole huoletta liikkeistä tuolla masulla,kyllä ne sieltä tulee! jostain just luin että vauva nukkuu melkein kaiken ajan kun itse olet liikkeellä ja liikkuu/potkii silloin kun itse lepäät. voi olla hyvinkin että esim nukkuessa et edes huomaa vauvan hentoja liikkeitä vaikka toinen kovasti yrittää äitille viestii että täällä ollaan [:D]

Mulla vk 17..ei liikkeitä...ei vauvamasuu...OMA vaan![8D]

No joo en mäkään kyllä tiedä että mikä tosta loppujen lopuks on omaa ja mikä vauvaa [:D] Mut en kerennyt mun mahan esittely vaatteissa keikistellä tarpeeks kauaa kun piti jo työvaatteet lähtee vetää päälle niin ei nähny ihmiset mua..pitänee huomenna varata tämmöstä "esittely aikaa" [:D] Sit kun pari rupes sit ihmettelee "vääriä" työhousuja niin sanoin et vauva tulee! Sit ne on ollu sillei en mä ees aatellu! enkä ois kyllä kehannu kysyäkkään vaikka oisinkin..katoin vaan et oot ottanu loman rennosti [:D] enpä ees siitä kyllä loukkaantunu (kerrankin! [:D]) kun tosissaan oon lihonnu ihan joka suuntaan muutenkin kuin vain mahasta.. Meillä noi työvaatteet on niin väljät niin ei tuu noita tuijottelijoita paljoa vastaan kun maha katoaa hyvin säkin alle piiloon.. sen takia ne ei kaiketi sit oo huomannukaan.

Tuorein kuvatus. Ei enää kohta voikaan itse ottaa kuvaa kun ei kädessä riitä pituus [8D]

18+3 siis tässä. Musta paita on kyllä huono kuvaa varten näköjään...

Tässä tuore masu kuva ja tänään alkoi rv 21. Hurjaa miten nopeesti aika menee!
Mittailinkin tänään itseä, niin masun ympärys on 95 cm. Kasvanut ekasta mittauksesta jonka suoritin rv4+4 niin 23cm. Ja painoa tullut samaiselta mittauspäivältä lisää 3,9kg. Ei ihan mahottomasti. [:)]

Mulla 18+1 tällä hetkellä eikä yhtään masua vielä, tylsää [&:] normihousut ei mene enään kiinni mutta en kyllä raskaalta näytä.

Mulla on aina ollu hiukan pömppistä, ja vieläkin kun mahan vetää sisään ei huomaa mitään vauvamasua. Mulla on kuulemma kohtu taaksepäin joten ehkä johtuu siitä.

Mutta kaikki on hyvin kumminkin, eilen ekan kerran 100% varmuudella tunsin meijän pikkuisen liikkeet [:)]

Bofink: onko tossa kuvassa se sun bolakoru? Eli se tulee noin alavatsalle. Jotenkin kuvittelin että ne jää ylemmäs roikkumaan :) Paljon ne muuten maksaa, noin niinku yleensä ja mistä ostit omasi?

Sadepilvi: Joo on se bola-koru. Se on tommonen hopeinen sydän, tykkäsin ite siitä eniten. Makso Virpin kullassa 19e ton narun kanssa. Niitä oli erilaisia ja hinnat vaihteli sen mukaan(19e-29e). Mä oon pitänyt sitä suurinpiirtein siinä kohalla missä ajattelen vauvan olevan. Timanttisilla kävin kysyy niin siellä oli semmonen hopeinen peruspikkupallo ja hopee ketjulla niin makso 70e. Olin että huh huh. Ja siinä se ketju oli aika lyhkänen.

Musta tuntuu, että oma maha on aika alhaalla vielä, mutta näkyy jo selkeästi.

Kysyisinkin teiltä ensikertalaisena, että miten on, viihtyykö kovasti vain toisella puolella? Omasta mahastani näyttäisi kelpaavan vain vasen puoli - aiemmin oli tasaisemmin huomaamattomissa/siellä täällä, mutta nyt viime aikoina koko ajan suht alhaalla vasemmalla - onkohan normaalia?

Vihdoin pääsen lisäämään kuvia!!

Huston, we have a MAHA!! :D

Viikolla 20+2 napattu kuva

minäkin yritän laittaa tänne rv 14 ja rv22+5 kuvat... onhan siinä muutosta tapahtunut :)

Ja masut senkun kasvaa [:)]
Pikkuinen taas tänä aamuna herätti kuuden aikaan melskaamisella enkä saanut nukutuksi sen jälkeen. Tosi liikkuvainen [:)]

Tässä omani, otin sunnuntaina kuvan jolloin rv 24 tasan [:)]

Tässäpä minun viimeisin mahapotretti [:D] Kuvassa viikkoja 22+6

Ja näköjään kuva väärinpäin...

Mitäs tammikuun masuille kuuluu? Tässä minun kumpua.. Mahanympärys navan kohdalta (suurin mitta vaakasuoraan mitattuna siis) 105 cm [8|]. En kyl tiiä mistä se "pitäis" mitata virallisesti. Navan ympärille on mulla tullut orastavaa raskausarpea varmaankin, kun iho tuntuu kosketusaralta ja vähän punoittaa tuolla "pintakerroksen" alla. Napa siis repeää, jee...[8|]

mullekkin on ilmaantunut jo muutamia raskaus arpia... ja olen omistanut ärsyttävän syvän napakuopan... nyt napani on kuitenkin alkanut vähän pienentyä, mutta toivottavasti ei pullahda ihan ulos kuitenkaan :)

Takaisin