Mahamahamaha

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Wii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä menossa 13+3. Maha alkaa pikku hiljaa kasvaa, vanhat housut ja hameet menevät päälle, mutta  ei enään kiinni [:D] 
Pitäisi varmaan alkaa jo raahautumaan hieman vaateostoksille!!

Kävin tänään shoppailemassa kauheen kasan tunikoita ja mekkoja ja parit äippähousutkin, ihanaa saaha päällensä uutta ja ei kiristävää [:)] ja jos joskus vielä palautuu entisiin mittoihin, niin saapi nuo mekot ainakin tuunattua sopiviksi [:D]
mulla taitaa tuo maha olla kyllä vielä täysin tuplajuustoja, karkkipusseja ja grillisapuskaa.. [;)]

Stretch-farkut mahtui vielä jalkaan ihan hyvin, vyötä ei tosin tarvinnu [;)]. Ostin kaverilta parit mammafarkut mutta ne on vielä turhan löysiä. Kokeilin sitten äsken lempihamettani (ainoaa jota pidän) ekaa kertaa viikkoon eikä se enää mahdu [:(]. Menee kiinni mutta on kaikkea muuta kuin mukava ja nätti [:D]. Kaapin perältä löytyi onneksi kietaisuhame joka vielä menee kun on tuota säätövaraa..

Napamitta aamulla 83 ja alempaa 85,5. Muutama sentti on tullut lisää kahdessa viikossa aamumittaan [:)]

On kyllä ihanaa kun muillakin masut on jo kasvanu. Kuvittelin olevani jotenkin outo ko ei muutamat housut mee enään kiinni, mutta onneks se oli vaan omaa hölmöä harhakuvitelmaa[:D] Täytyy kans varmaan lähtee kaupoille mammavaatetta shoppaileen. Mies tykkää kyllä hyvää kun tulee taas näitä "mun on pakko saada tommonen, en voi käyttää enään vanhaa[:)]

Mullaki rupee housut ahistaa että oon laittanut hiuslenkki jatkeen nappiin. Ja noita vöitä ei oikein enää pysty pitämään esim. tunikan kanssa rintojen alla. Vielä en oo ite mammavaatteita ostanut. Varmaan jonkun ajan päästä pitää käydä kattomassa [:)]
Tossa kuvassa olis rv 16+4.

Wou! Ohhoh Helinä82 sullahan on jo kunnon masu! Mahtava! [:)][:)] Tuota ei enää vois peitellä mitenkään [:D]

Bofinkillä tosi söötti kumpu!

Me ollaan ihan erimuotoisia kaikki [:D]

Oi ku Helinällä on jo valtava masu [:D].

Osaisinkohan liittää oman kuvan, piti itse ottaa kun ukkeli ehti lähteä töihin joten laatu ei päätä huimaa [8D]
Kuvassa siis 14+4

edit: pienempikin kuva riittää, ei koko näyttö tarvii täyttää [8|]

Ihania masuja kaikilla! Minä jo luulin, että oon ainut "isomahanen", mutta muillakin masut pullahtaneet. Yritänpäs huomenna saada hellua kuvaamaan[:D]

Täälläkin masu rupee kasvaan. Tossa viime viikolla töissä kun olin niin yksi mies puolinen asiakas oli mulle että vauvaako odatat ku vatsas sen muotonen.

Ja tuttukin tossa kävi jokunen päivä sitten ja sekin sanoi että ootpas sie pyöristyny kun hoikka aina ollu. 

No jos nyt lisäisin sit kanssa maha kuvan ku vahingossa mökillä semmonen tuli..Paljon taitaa vielä olla omaa makkara mahaa, mutta on se jo tommonen pyöree kuitenkin eikä semmonen kuoppa,kumpu,kuoppa,kumpu maha [:D] Vähän maisema kuvaa koiran kanssa saatte mukaan [:D] eli oiskohan tossa nyt sit rv 17.

mulla on nyt 16+6 viikkoja takana ja tuntuu ettei massu ole kasvanut yhtään viikkoon, töissä on kyllä työkaverit jo huomanneet kun työpaidan napitus ei tahdo enää yltää kiinni mahan kohdalta :). Ja Jouduinpa myös menemään mamma vaatteita sovittelemaan ja housut sieltä löysin jotka istuivat todella hyvin jalkaan eikä purista eikä kiristä mistään. Kuvan minäkin taidan laittaa kunhan aikaiseksi saan. Olo on nyt onnellisempi kun ikinä ja alku raskaus muutenkin meni hyvin. Mulla ei ole ollut yhtään pahoinvointia tms. ainut on vaan että alkanut väsyttämään tosi paljon ja osittain voisi kyllä johtua näistä ihanista helteistä.

Oi vitsit, munhan piti ottaa kuva kerran viikossa että näen itsekin muutokset. Pitää muistaa tänään illalla ottaa... 

Ihanaa Sadepilvi! Kuinka tohkeissaan sitä voi olla mahan paisumisesta?? Ja vielä toisenkin ihmisen mahan kasvusta??[:D]

Niinpä, wii! [:D] Ainaki tässä vaiheessa kun mahat ei vielä rajoita menemistä ja olemista, niin ihanaa vaan kun niiden huomaa kasvaneen, niin itsellä kuin muillakin :) ...Mitenkähän sitten suut pannaan loppuvuodesta kun ei enää taivu laittamaan kenkiä itse jalkaan ja kävely on muuttunut ankan vaappumiseksi ;)

On se ihanaa ku on selkee pikkumasu eikä näytä siltä että on pari rillimakkaraa syönyt liikaa [:D] Eilen yksi asiakas kysy töissä suoraan että tuleeko teille vauva [:)]
Tässä kuvassa olisi rv 17+3. Aikasemmin viikolla otettu kuva.

Samalla linjalla kuin muut, innoissaa kaikkien masujen kasvusta [:D]

Piti kaivella kamera itsekin esille, nyt siis 15 + 6

edit: kuvaa pienemmäksi

Ihan epäreilua!! Muilla on jo masua ja mulla ei vieläkään mitään ja huomenna alkaa jo viikko 18 [:(]

Voisin ens viikolla napata kuvan todisteeksi siitä että ei jumankauta näy vieläkään :( Kuinka ihmeessä se on mahdollista? Mä olen kuitenkin aina ollut todella hoikka, joten luulis että näkyis silloin jo tosi aikaisin? Vai olenko aivan väärässä? [:D]

Yhyy :( Tahtoo kans masun jo :D

Takaisin