Missä mun maha piileksii? Kaks pitäis olla eikä ulos näy mitään. Sen verran et jos tietää nii osaa kattoa. Mut ehkä se puolen välin jälkeen ottaa spurtin.
Mulla otti esikoista odottaessa vasta kaks kuukautta ennen laskettua aikaa spurtin ja sit se kyl veny niin äkkiä, että tuli arpia aivan saakelisti. Onneks ovat vaalentuneet nyt, mut varmaan taas repeevät tai sitten ei, jos tää tasasesti kasvaa koko ajan. :D
Ootteko te kuinka usein ottanut kuvia vatsastanne? Itse otin ensimmäisen vasta kun lähti rv 16 liikkeelle. Tuntuu että ei kovin kamalasti ole ennemmin edes näkynyt, mutta nyt on kyllä pullahtanut paremmin esiin. Tästä eteenpäin ajattelin ottaa viikoittain.:)
Minä kuvasin esikoisesta noin kerran tai kaksi kuussa alusta asti. Nyt en ole muistanut ottaa vielä yhtään kuvaa. Vieläkään ei ole tullut sitä tunnetta, että olen oikeasti raskaana, siksi varmaan jäänyt kuvatkin ottamatta.
Mä oon ottanut kuvia joka viikko siitä lähtien kun tein positiivisen testin :) tehtiin sama esikoisesta ja kiva jälkikäteen katsoa kuinka masu kasvaa :D
Mä otan silloin kun huomaan itse eron, eli ehkä joka toinen viikko tai harvemmin. Ei jaksais joka viikko edes ottaa, kun en edes muista ottaa tasaviikoin. Esikoisestakin on ehkä noin kahdeksan mahakuvaa :)
Mulla on kolmessa viikossa kasvanut vatsanympärys vaan kahdella sentillä, jotenkin odotin enemmän! Vaikka vatsa on musta tunkenut kovasti taas eteenpäin, 19+4 :)
Mulle kyllä kävis, jos kasvu stoppais tähän :D vielä kuitenkin pahimmillaan 18 viikkoa aikaa kasvaa.. 12kg on tullut lisää ja en kyllä toisaalta ihmettele. Pari kiloo tisseihin, ja loput näyttää kertyneen jenkkakahvoiksi lantiolle ja reisiin tietty pari lisäkiloa :D Varpaat hyvästelin pari viikkoa sitten ja vyötärön näköjään myös.