Mahakuvia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
a7abcd890018fed4b9fb6fe7ff7b0aa6

Oon tainnu syödä kilon pottuja tällä pömpötyksellä :D Hauskoja ton sovelluksen vertaukset, kun rv16 oli avokadon kokoinen ja mun mielestä normaali yksittäinen avokado on isompi kun peruna.. :confused:

Oon tainnu syödä kilon pottuja tällä pömpötyksellä :D Hauskoja ton sovelluksen vertaukset, kun rv16 oli avokadon kokoinen ja mun mielestä normaali yksittäinen avokado on isompi kun peruna.. :confused:
Kunnon geenimanipuloitu peruna. :p Jossain vastaavassa vertauksessa tuolla viikolla oli bataatti, joka yleensä on hieeeman isompi kuin normiperuna.

Mulla näkyy myös selkeästi ilman paitaa kohdun reuna navan korkeudella ja varsinkin aamuisin tuntuu tosi selkeästi. Hassua, että tällä kertaa on aivan erimallinen maha, esikoisesta maha vain ilmestyi joskus puolenvälin tienoilla ihan yhdessä yössä ja oli siinä alussa vielä ns. tyttömaha ja ylhäällä. Nyt tällä kertaa on näkynyt koko ajan vähä vähältä kasvaen ja roikkuu alhaalla. :grin Oikeastaan välillä saattaa maha kadota kokonaan kun vauva majailee lantiossa ja sitten taas saattaa olla toispuoleinen maha, eli toinen puoli tyhjempi ja toinen puoli vähän täydempi. Onhan siellä tilaa liikkuakin runsaasti kun pituutta vielä alle 20cm. :rolleyes:

Mulla on kanssa kohtu jo aikas korkealla, vaikka vasta 13+1 menossa, juuri ihan vähän navan alapuolella :D Viimeksikin tuli masu nopeesti näkyviin, mutta nyt vielä nopeemmin. Aikaisemmin kohtu näkyi semmosena pallona tossa vasemmalla puolella, mutta nyt jo kääntynyt enemmän tuohon keskemmälle.

14+3. Siitä huolimatta että iso osa tuosta on turvotusta niin on se aika söpö. :)

Yritin laittaa kuvan mutta en vain osaa...

Mulla menee vielä heittämällä melkein koko pömppö sisään! :D Lueskelin jostain, että istukalla olisi tekemistä tämänkin asian kanssa, eli edessä oleva istukka antaa sikiölle tilaa selkään ja näin ollen saa vatsaa vedettyä sisään jopa loppuun asti. Esikoisesta en enää saanut mahaa sisään kun se maha vihdoin ilmestyi (rv18-19) ja istukka oli takana. Tiedä sitten miten huuhaata tämäkin "tieto" on :rolleyes:

Mä en kyllä saa vatsaa vedettyä ollenkaan enää sisään, enkä kyllä esikoisestakaan saanut, vaikka istukka on molemmissa edessä :D Mulla ainakin vaikuttaa tällä kertaa se, että mun vatsalihakset on vaan ihan ihmeellisesti jo lörpähtänyt tohon eteen ja vatsa näyttää yhtä isolta kuin viimeksi joskus rv20 (nyt 13+5) :D

Eepä paljoo saa vedettyä sisään...pömpöttää vaa nii et antaa sit pömpöttää...tän vko vko kuvaki ottamatta vielä :O

Voi kun nämä on ihania! Oma maha yrittää pysytellä perässä, vatsa vaan on vielä niin alhalla, että näyttää vielä erikoiselta:grin

Untamoinen ihana mekko. Mistä toi on? :)
Ja teillä on niin ihania massuja.
Mun maha on saman kokonen ku esikoisesta rv 29. :D Eli ihan jäätävä.

Takaisin