Maaliskuun Mietteitä!

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2015' aloitti SeEnsimmäinen, 29 helmi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. MammaMaria Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2014

Eli toinen tulossa? :) onnea!
  2. MarSka Näppärä viestien naputtelija

Katoinkii et marraskuisissa et tutun näköinen nimimerkki :grin
    Siellä myös ite :p
    • Tykkään Tykkään x 9
  3. helmimeri Sukkela juttelija

jep sielläpä minä :) kiitos
  4. gerbera Näppärä viestien naputtelija Heinäkuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Onnea Helmimeri ja MarSka! Mukavaa odotusaikaa!:happy:
    • Tykkään Tykkään x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Aubrey Asioista perillä oleva Heinäkuunmammat 2015 Marrasmammat 2017

Onnea :)!!
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. Tirppa81 Piirimestaruustason postaaja Heinäkuunmammat 2015

Onnea odotukseen molemmille!!
    • Tykkään Tykkään x 1
  7. SeToinen Seurustelun sensei Heinäkuunmammat 2015 Toukomammat 2017

Onnea hurrrjasti molemmille!!! :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  8. Lyydia Asioista perillä oleva Heinäkuunmammat 2015 Tammimammat 2018

Paljon onnea molemmille täältäkin! :-) Voi että, alkaa itsellekin tulla vauvakuume, mutta sovittiin ettei yritetä ennen kuin tyttö on kaksi vuotta. Toisaalta eihän siihenkään enää hirveän pitkä aika ole. :-)
    • Tykkään Tykkään x 3
  9. MarSka Näppärä viestien naputtelija

Kiitos kaikille :)

Lyydia , meillä oli samat suunnitelmat.. Sit tuli yllätys :grin
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. SeToinen Seurustelun sensei Heinäkuunmammat 2015 Toukomammat 2017

Täällä on vauvakuume romahtanut nolliin. Ehkäpä mm. veljenpojan synttärit vaikutti asiaan kun seurailin siinä niitten lapsien menoa.. Myöskin kahta kahden pienen lapsen perhettä on tässä tullut seurattua (sukulaisia) ja oon AIVAN POIKKI kun oon käyny heillä ! :eek: on se semmosta menoa kyllä! :) :)
  11. SeToinen Seurustelun sensei Heinäkuunmammat 2015 Toukomammat 2017

Lisäksi kun juttelen ystäväni , kahden lapsen äiti hänkin, kanssa puhelimessa niin se on puoliksi sitä että odotan hiljaa luuri kädessä kun ystävä komentaa lapsia :D kyllä haluisin silti toisen lapsen mutta ensin haluan levätä ja kerätä voimia kunhan tän ekan vauva-ajan yli pääsee:hilarious:. Yhtenäisiä yöunia kaipaan ja oon tykästyny mun "hoikkaan" (yhä 8 raskaus
  12. SeToinen Seurustelun sensei Heinäkuunmammat 2015 Toukomammat 2017

Jatkuu.. Puhelin tilttaa.

..-kiloa ) kroppaan! On niin vetreä olo! :D
  13. Naks Asioista perillä oleva Heinäkuunmammat 2015 Tammimammat 2017

Mäkin kaipaan yhtenäisiä yöunia, ja ihan kiva ois välillä käyttää vaatteita ilman äitiys- tai imetys-etuliitettä. Toisaalta taas olis kivempi saada heti toinen, miten sitä muka sopeutuu uudestaan vauva-arkeen, jos välissä on vuosia "normaalia" elämää... Ja tuleeko sitä niin mukavuudenhaluiseksi (ja vanhaksi!) ettei enää haluakaan lisää lapsia?

No, tällä hetkellä mennään asenteella "tulee jos on tullakseen". Kumeja ei käytetä ja raskaus olis iloinen yllätys, mutta toistaiseksi aika epätodennäköinen, kun menkat ei oo vieläkään palautunu ja seksiä ehtii/jaksaa harrastaa about kerran kuukaudessa...
  14. MammaMaria Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2014

Äkkiä se aika menee. Ekan kanssa ei, mut sit kahen kaa on jo helpompaa mun mielestä. Meilläkin kolmas tulee kun tulee, mitään ei estellä eikä yritetä. Ihan hullua, kun molemmat lapset osaa nukkua koko yön. :)
    • Tykkään Tykkään x 3
  15. SeToinen Seurustelun sensei Heinäkuunmammat 2015 Toukomammat 2017

Odotan sitä päivää kun viimein heitän mammapikkarit roskiin. Haluaisin jo heittää kun on vähän isotki jo mutta kun ne on NIIIN mukavat! :p Samaa kans oon miettiny että malttaako sitä enää palautua mammamoodille vauva-aikaan kun kerran sen on kokenut.. Toisaalta kaks samaan syssyyn ois todella hyvä vaihtoehto mutta se että esikko ois omatoimisempi houkuttaa ajatuksena :D sit taas kun ei tiedä yhtään mitä on tulossa tytön kasvaessa , eka lapsi kun on.. Vaikeeta! :D
  16. Aubrey Asioista perillä oleva Heinäkuunmammat 2015 Marrasmammat 2017

Mua on alkanu satunnaiset viinilasilliset houkuttaa niin paljon että! Ne voi imetyksen kanssa kuitenkin kikkailla, raskauden ei :D haha
    • Hauska Hauska x 1
  17. illu85 Kommentoinnin ninja Heinäkuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Ja ei ne satunnaiset viimilasilliset imettäessä haittaa :wink sitä alkoholia ei maitoon niin paljon tule. Eri asia tietty jos vetää sellasen määrän että vauvan käsittely on heikkoa :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  18. hannanna Asioista perillä oleva Heinäkuunmammat 2015 Kesämammat 2017

Heh, sama täällä :D Se silloin tällöin pojan nukkumaanmenoajan jälkeen nautiskeltu punkkulasillinen maistuu niiiin hyvältä!
    • Tykkään Tykkään x 1
  19. Yomanda Luottohahmo langoilla Heinäkuunmammat 2015

Punkkuu tulee harvemmin otettuu mut kylmä siideri sillo tällö on jees ja toisinaan oon imettänyki suoraan kun ei siit sinne tissimaitoon tosiaan mee ku 1 pisara miljoonasta.. Punkkuu sit jos ottaa ni ku laps on nukkumas.. Kihahtaa heti päähä yleensä se lasiki :)
  20. SeToinen Seurustelun sensei Heinäkuunmammat 2015 Toukomammat 2017

Löysin tänään sit uusia pikkareita kaupasta, batman ja superman logolla ! Eroottiset suorastaan. :hilarious:
    • Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1