Maaliskuun Mietteitä!

Paljon onnea molemmille täältäkin! :-) Voi että, alkaa itsellekin tulla vauvakuume, mutta sovittiin ettei yritetä ennen kuin tyttö on kaksi vuotta. Toisaalta eihän siihenkään enää hirveän pitkä aika ole. :-)
 
Täällä on vauvakuume romahtanut nolliin. Ehkäpä mm. veljenpojan synttärit vaikutti asiaan kun seurailin siinä niitten lapsien menoa.. Myöskin kahta kahden pienen lapsen perhettä on tässä tullut seurattua (sukulaisia) ja oon AIVAN POIKKI kun oon käyny heillä ! :eek: on se semmosta menoa kyllä! :) :)
 
Lisäksi kun juttelen ystäväni , kahden lapsen äiti hänkin, kanssa puhelimessa niin se on puoliksi sitä että odotan hiljaa luuri kädessä kun ystävä komentaa lapsia :D kyllä haluisin silti toisen lapsen mutta ensin haluan levätä ja kerätä voimia kunhan tän ekan vauva-ajan yli pääsee:hilarious:. Yhtenäisiä yöunia kaipaan ja oon tykästyny mun "hoikkaan" (yhä 8 raskaus
 
Jatkuu.. Puhelin tilttaa.

..-kiloa ) kroppaan! On niin vetreä olo! :D
 
Mäkin kaipaan yhtenäisiä yöunia, ja ihan kiva ois välillä käyttää vaatteita ilman äitiys- tai imetys-etuliitettä. Toisaalta taas olis kivempi saada heti toinen, miten sitä muka sopeutuu uudestaan vauva-arkeen, jos välissä on vuosia "normaalia" elämää... Ja tuleeko sitä niin mukavuudenhaluiseksi (ja vanhaksi!) ettei enää haluakaan lisää lapsia?

No, tällä hetkellä mennään asenteella "tulee jos on tullakseen". Kumeja ei käytetä ja raskaus olis iloinen yllätys, mutta toistaiseksi aika epätodennäköinen, kun menkat ei oo vieläkään palautunu ja seksiä ehtii/jaksaa harrastaa about kerran kuukaudessa...
 
Odotan sitä päivää kun viimein heitän mammapikkarit roskiin. Haluaisin jo heittää kun on vähän isotki jo mutta kun ne on NIIIN mukavat! :p Samaa kans oon miettiny että malttaako sitä enää palautua mammamoodille vauva-aikaan kun kerran sen on kokenut.. Toisaalta kaks samaan syssyyn ois todella hyvä vaihtoehto mutta se että esikko ois omatoimisempi houkuttaa ajatuksena :D sit taas kun ei tiedä yhtään mitä on tulossa tytön kasvaessa , eka lapsi kun on.. Vaikeeta! :D
 
Mua on alkanu satunnaiset viinilasilliset houkuttaa niin paljon että! Ne voi imetyksen kanssa kuitenkin kikkailla, raskauden ei :D haha
 
Ja ei ne satunnaiset viimilasilliset imettäessä haittaa :wink sitä alkoholia ei maitoon niin paljon tule. Eri asia tietty jos vetää sellasen määrän että vauvan käsittely on heikkoa :)
 
Heh, sama täällä :D Se silloin tällöin pojan nukkumaanmenoajan jälkeen nautiskeltu punkkulasillinen maistuu niiiin hyvältä!
 
Punkkuu tulee harvemmin otettuu mut kylmä siideri sillo tällö on jees ja toisinaan oon imettänyki suoraan kun ei siit sinne tissimaitoon tosiaan mee ku 1 pisara miljoonasta.. Punkkuu sit jos ottaa ni ku laps on nukkumas.. Kihahtaa heti päähä yleensä se lasiki :)
 
Löysin tänään sit uusia pikkareita kaupasta, batman ja superman logolla ! Eroottiset suorastaan. :hilarious:
 
Takaisin
Top