Maaliskuun mietteet

En uskalla vielä itse liittyä salaiseen ryhmään ennen kun olen käynyt varhaisultrassa:Grimacing Face:
 
Onnea! ❤️ Aiotteko varhaisultraan?

Kiitos! Ei aiota. Aiemmin kunnalliseltakin se tarjottiin mutta nyt ei, jotenkin järkeilin et oli tieto sit mikä vaan, se ei siinä vaiheessa meitä helpottais. Päivät käy kyllä pitkäks jännätessä mut onneks enää vähän yli viikko neuvolaan :Slightly Smiling Face:
 
Nyt ku ajan kanssa luin ketjua ni huomasin et monet teistä on varhaisultraan menossa, hyvä että niitä on tarjolla :Smiling Face With Smiling Eyes: Mul on vissiin jotain masokistipiirteitä ku osittain nautin et jännitys vielä kestää. Kaikki on ainaki hyvin niin kauan kunnes toisin kerrotaan :Grimacing Face:
 
Ootteko muut tehneet hankintoja itselle raskaus/imetysaikaa ajatellen? Mä oon jo hurjan aikasin liikkeellä, mutta ennen pahoinvoinnin voimistumista olin niin sekasin tästä raskaudesta että tulipahan ostettua

Eli tilasin milkerin nettikaupasta merinovillaiset imetysliivit (etsin merinovillaisia urheiluliivejä ja löysin nuo ja ajattelin kokeilla. en kyllä niillä pysty imettämään, mutta menevät huippu hyvin ulkoillessa tai hiihtäessä -sitten jos sitä joskus jaksaa) ja samalla kertaa ostin alennuksesta pari imetysmekkoa, jotka menevät kyllä varmasti jo majan kanssa ens syksynä. Jospa en turhan aikasin niiden kanssa hätiköinyt ja pääsen niitä vielä käyttämään.
 
Selasin näitä ja musta on ihana, että mä en oo ainoa, joka tässä vaiheessa jo miettii kaikkea, mitä on hankittava, mitä haluaa hankkia ja selailee äitiys- ja imetysvaatteita. Ajattelin kyllä odottaa ainakin sen aikaa, että oon edes sydänäänet kerran kuullu, ennen kun vedän ostohousut jalkaan.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Ep
Eipä kerenny tänne maaliskuun ketjuun vielä kirjoitella kun kuu jo vaihtui :D
 
Eipä kerenny tänne maaliskuun ketjuun vielä kirjoitella kun kuu jo vaihtui :D

Kiva kun löysit tänne :smiling-eyes: keskustelu on isoksi osaksi siirtyny tonne salaiselle puolelle niin tuuppa sinäkin sinne sit ku saat viestit kasaan :smiling-eyes:
 
Kiva kun löysit tänne :smiling-eyes: keskustelu on isoksi osaksi siirtyny tonne salaiselle puolelle niin tuuppa sinäkin sinne sit ku saat viestit kasaan :smiling-eyes:
Aktiivista keskustelua on edelleen molempien lasten Salatuissa ryhmissä, toivottavasti tämäkin pysyy sellaisena ryhmänä :)
 
Kaikki ootte jo siellä salaisella puolella niin vähän ankeeta täällä yksin höpötellä :D
 
No ei tässä nyt enää kovin montaa viestiä voi puuttua :D
 
Kun en edelleenkään osaa katsoa montako viestiä olen laittanut, puhelimella oon aina tätä foorumia nimittäin käyttänyt niin koneella olis varmaan helpompi..
 
Kun en edelleenkään osaa katsoa montako viestiä olen laittanut, puhelimella oon aina tätä foorumia nimittäin käyttänyt niin koneella olis varmaan helpompi..

Kyllä sen näkee könnykällä ihan samalla lailla. :smiling-eyes: Tuossa on ne ohjeet, toi Etsi foorumilta löytyy yläpalkista, missä on tuo Seuraamasi ketjut, Uusimmat viestit ja sitten kolme pistettä ... <- täppäät tuota ja sieltä aukeaa valikko missä toi Etsi-toiminto on. Sieltä sit ton ohjeen mukaan.
 
Muutama viesti vielä, onpas kökköä kun ei oikein oo mitään asiaa:tears:
 
Kyllä sen näkee könnykällä ihan samalla lailla. :smiling-eyes: Tuossa on ne ohjeet, toi Etsi foorumilta löytyy yläpalkista, missä on tuo Seuraamasi ketjut, Uusimmat viestit ja sitten kolme pistettä ... <- täppäät tuota ja sieltä aukeaa valikko missä toi Etsi-toiminto on. Sieltä sit ton ohjeen mukaan.
47 viestiä sain kun laskin tuosta listasta yksitellen ne mun viestit tähän ryhmään et salaiselle tieni käy myös siis :)
 
Olisi varmaan pitänyt aloittaa keskusteleminen täällä jo hieman aiemmin. Parempi toki myöhään kuin ei milloinkaam. Peukut pystyyn, että pääsen kohta liittymään salaiseen ryhmään!

Höpöttelet täällä vaan minkä kerkeät niin pian se 30 viestiä tulee täyteen :)
 
Minäkin olen täällä vielä! Mutta tavoitteena siis päästä sinne salaiseen ryhmään XD
 
Takaisin
Top