Maaliskuun mietteet

En itekkään osannut tulla tänne vielä maaliskuussa höpöttelemään, kun oon suoraan sanottuna edelleenkin vähän hämilläni koko raskaudesta
 
En itekkään osannut tulla tänne vielä maaliskuussa höpöttelemään, kun oon suoraan sanottuna edelleenkin vähän hämilläni koko raskaudesta
Ymmärrän täysin.. mulle kävi noin meidän tammikuisen kanssa.
 
Onkohan täällä enää ketään marraskuista joka ei ole vielä päässyt salaiseen ryhmään? Tuntuu vähän hoopolta alkaa yksin keskustelemaan että saisi viestimäärän täyteen 🙈 Joulukuisissa jo olenkin mutta mielellään tännekin liittyisin kun ilmeisesti on mahdollista olla myös kahden kuun ryhmässä mukana..
 
Onkohan täällä enää ketään marraskuista joka ei ole vielä päässyt salaiseen ryhmään? Tuntuu vähän hoopolta alkaa yksin keskustelemaan että saisi viestimäärän täyteen 🙈 Joulukuisissa jo olenkin mutta mielellään tännekin liittyisin kun ilmeisesti on mahdollista olla myös kahden kuun ryhmässä mukana..
En osaa sanoa mut on muutki hieman yksinpuhelua täällä harrastaneet 😅 voin auttaa, haluutko vaikka kertoa jotain susta/teistä? 😁
 
Mäkin voisin tulla tänne höpöttelemään kun mullakin tarkentui la marraskuun loppupuolelle, ja oon myös tuolla joulukuisissa :tears: Ens tiistaina on jo toinen neuvolakäynti. Esikoista odotellaan joten kaikki niin uutta ja jännää :Two-hearts: Parit keskenmenot taustalla joten alkuun ollut kyllä tosi epävarmat fiilikset, nyt tuntuu että nt-ultran jälkeen vihdoin voinut vähän paremmin hengittää.
 
Jee hyvä juttu niin ei tarvii yksin höpötellä.. ☺️
Meillä tosiaan myöskin ensimmäistä odotellaan ja yritystä ollut viime syksystä asti, vihdoin keväällä sitten napsahti kaksi viivaa testiin juuri kun oltiin jo ehditty vaipua epätoivoon että eikö tämä ikinä onnistu 😅 Kaikki on tähän asti ollut niin uutta ja hyvin jännittävää, on ollut ihana huomata miten innoissaan mieskin on tästä vauvelista.
 
Takaisin
Top