Maaliskuun mietteet

Mulla on ollut angelsounds kuulokkeilla, josta saa koneellekin nauhoitettuu äänet. Oli jotai 40e eli edullisimmasta päästä. Hyväksi todettu. Ei siitä mitää vaaraa ole sikiölle. On valtavan rauhoittavaa kuunnella niitä upeita ääniä. On vaihtelevaa millon äänet saa esiin mutta itse sain viikolla 10. Ohjeistuksessa ei ole selkeää aikaa milloin kuuluu koska riippuu sikiön asennosta,mutta mielestäni ekan ultran aikoihin kuuluu ainki ja sen jälkeen itselläni oli ahkerassa käytössä kun oli niin hienoo kuulla äänet♡♡♡
 

Liitteet

  • 20190330_105824.jpg
    20190330_105824.jpg
    15.3 KB · Katsottu: 15
Mun ei varmaan parane doppleria hommata. Ahdistuisin vaan hulluna jos/kun en saiskaan ääniä kuuluviin ja kehittäisin pakkomielteen tarkistella koko ajan. Parempi varmaan ilman.
 
Mun ei varmaan parane doppleria hommata. Ahdistuisin vaan hulluna jos/kun en saiskaan ääniä kuuluviin ja kehittäisin pakkomielteen tarkistella koko ajan. Parempi varmaan ilman.

Taidan päätyä samaan lopputulokseen. Äänen kuuluminen on varmaan vielä epävarmaa, ja 12 viikon jälkeen taas ei ole kauhean pitkä aika liikkeiden tuntumiseen.
 
Mä saisin ehkä lainaan dopplerin mutta mietin huolestuttaako sillä vaan turhaan itseään sitten jos ääniä ei löydy? Vielä ainakaan ei neuvolalääkärikään niitä löytänyt, joten tuskin kotiversiokaan. Ultran jälkeen ei ehkä ole enää niin paljon tarvetta tarkistella mitä masussa on meneillään.

Milloin muuten liikkeet voi alkaa tuntua? Ei mitääb muistikuvaa tästäkään.

Mie mietin samaa. Tulis vaan pakko mielle testata koko ajan.

Mie tunsin liikkeet viimeks joskus 18+jotain. Se oli jännä kun ne liikkeet alko tuntuu ja siitä eteenpäin tuntuki sitte tosi usein. Sitä ennen en hoksannu että ois tuntu ollenkaan mutta nyt osaa kuulostella paremmin itekki nii varmasti tuntuu aikasemmin. Jotku tuntee kai jo rv 16 lähtien. Vaihtelee!
 
Harmittaa kun en oo kirjoittanut mihinkään ylös milloin viimeksi tunsin liikkeet! Muistaakseni se oli aika aikaisin. Menee tietty pidempään ennen kuin ulospäin tuntuu.
 
Mie mietin samaa. Tulis vaan pakko mielle testata koko ajan.

Mie tunsin liikkeet viimeks joskus 18+jotain. Se oli jännä kun ne liikkeet alko tuntuu ja siitä eteenpäin tuntuki sitte tosi usein. Sitä ennen en hoksannu että ois tuntu ollenkaan mutta nyt osaa kuulostella paremmin itekki nii varmasti tuntuu aikasemmin. Jotku tuntee kai jo rv 16 lähtien. Vaihtelee!
Oon käsittänyt, että esikoisesta voi mennä aika pitkäänkin, ennenkuin tuntee liikkeet. Mutta seuraavista tuntee jo aikaisemmin?
 
Oon käsittänyt, että esikoisesta voi mennä aika pitkäänkin, ennenkuin tuntee liikkeet. Mutta seuraavista tuntee jo aikaisemmin?

Seuraavista osaa varmaan tunnustella/tunnistaa helpommin. Mun mielestä oli kyllä aika tunnistettavaa ekassakin raskaudessa. Oon kyllä aika herkkis oman kropan oloille muutenkin.
 
Mulla on jopa 2 doppleria :D Viime raskaudessa sain 9+2 äänet kuulumaan, se tulis täyteen keskiviikkona, mut taidan vielä odotella hiukan aikaa.
 
Takaisin
Top