Maaliskuun mietteet

Huomenta!

Uskallauduin vihdoinkin syyskuisiin! Haksahdin pitkän harkinnan ja mielitekojen vastustamisen jälkeen hankkimaan kotidopplerin, jota en kyllä ainakaan vielä kadu. Alkuraskauden ultrassa en ole käynyt, ja np-ultra on vasta yli viikon päästä, joten kotona löydetyt sykkeet toivat aimo annoksen mielenrauhaa :love7

Tervetuloa mukaan! :) ihanaa, että sykkeet on löytynyt. Olisi se doppleri vaan kiva.. Aina kun joku siitä puhuu niin tulee fiilis, että "pitäisikö..", mutta toistaiseksi vielä olen malttanut mieleni.. :D

Kiitos! Np-ultraa odottelen malttamattomana, kuten varmasti kaikki muutkin. Odotus alkaa nyt vasta tuntumaan todemmalta. Esikoinen on jo 8v, joten tavallaan tuntuu, että olisi ensikertalainen :)

Kiva kun täällä on muitakin äitejä isommalla ikäerolla, vaikka meillä tuleekin ikäeroa vain se 5v. :)
Asiasta toiseen? Oletteko huomanneet kehossa mitään muita muutoksia kuin masun kasvamisen? Tai siis kun näyttää että mun lantio olis leventynyt. Se luinen osa nimenomaan en tarkoita kertyneitä kiloja. :) ehkä vaan kuvittelen. Jännä nähdä jääkö pysyväksi. Viime raskaudesta mun kengän koko kasvoi numerolla..

Iik mulla on huomenna se np-ultra. Jännittää jo iha hirveesti.

Mä en oo huomannu muita muutoksia kropassa, kun nyt vasta masun kasvamisen. Eilen saunaan mennessä katoin et hupskeikkaa, nyt se masu on pullahtanut ja kun innoissani miehelle sanoin, niin totes et on jo aikasemmin kattellu et on se masu kasvanut. :D et ehkä siellä masussa elävää elämää on :)

Tsemppiä ultraan Suski! :)

Apua! Nyt vasta ku Suski sano, että "huomenna" niin tajusin että huomennahan tosiaan on maanantai ja ylihuomenna tiistai. Eli siis mun ultra on YLIHUOMENNA! Iik! En oo viel panikoinukaan koko juttua, mut nyt se jotenki hiipi hiljaa noin lähelle niin vähän kyllä panikoiduttaa. Pääseekö sitä sitten olee oikeesti raskaana vai loppuuko koko homma siihen... Apua!

Suskille tsemppiä!

Mulla on kanssa sellaset ristiriitaset odotukset sitä ultraa kohtaan. Puhkeaako kupla. Onko tämä vaan suuri huijaus. Nyt on vielä olla raskaana, mutta sitten tulee se totuuden hetki. Apua. En tiiä haluanko sittenkään kuulla. No haluan. Mut on riski et kesken toimenpiteen pistän sormet korviin ja ja rupeen molottaa. Riivattu pääkoppa ja jännitys. Mulla kuitenkin vielä perjantaihin aikaa...

Kiitos tsempeistä ja mielipidekysymykselle tsemppiä kans. :)
Ja kaikille hyvää naistenpäivää :)

Hyvää naistenpäivää tosiaan!

Mimosa, mä oon miettinykin, että pistän silmät kii ja kädet korville ja annan miehen sitte tehä jonku sovitun merkin, että kaikki ok tai sitten että kaikki päin helvettiä. Ok:sta voisi kattoa, mutta toisella vaihtoehdolla ei tarttis vaivautua..

Kyllä tää tämmösellä foorumilla olo, vaikka onkin ihan korvaamatonta vertaistukea, niin on tässä se nurja puolikin ja tulee niin aidosti lävästyä silmille sekin fakta, ettei kaikilla kaikki vaan voi mennä hyvin. Esikoisesta en osannu ajatellakaan, että ultrassa ois tullu huonoja uutisia ja jännitin lähinnä sitä, että joudunko vetää housut alas, jos alakautta ultrataan. Nyt ihan eri tavalla huolehdin ja mietin, vaikka toisaalta koitan olla täysin miettimättä (mistä syystä tuo ultra-aika pääsikin sniikkaa yhtäkkiä noin lähelle!).

Noh, meni syteen tai saveen, ylihuomenna se selviää :)

Hyvää naistenpäivän iltaa! Mulla alkaa jännitys olla huipussaan, koska huomisaamuna eka ultra ja viikoja tasan 12 täynnä. Mimosa-82 sanoit osuvasti; pelkään myös että puhkeaako suuri kupla, että onko tää kaikki vaan huijausta? Tsemppiä kovasti kaikille, joilla ultra edessä! Toivottavasti saadaan kaikki hyviä uutisia!

Tuosta mahan kasvusta kirjoittelinkin aiemmin tuonne esikoisten ketjuun. Mullakin maha on pullahtanut jo aikaisessa vaiheessa esiin ja kyllä on moni puolituttukin kyselly, että ootanko. Miehen kanssa jo kauhisteltiin, että kuinka valtava siitä tuleekaan, kun nyt jo niin iso. Mutta siskon kokemuksesta ja myös muiden kanssa jutellut siitä, että jos kohtu etupainotteinen tai kallistunut eteen, saattaa maha näyttää jo alkuraskaudessa isolta.

Kovasti tsemppiä ultraan menijöille, jännittävää! :)

Ihanaa, tulintäyteen tuo maaginen 12 viikkoa!❤️ huomenna lähdemmä tutustuun tuohon rattaiden ihmeelliseen maailmaan! O.o pikkuhiljaa vois alkaa hankkia jo vauvelia varten juttuja. Ihana elämä! :)

Eka ultra takana ja masussa kaikki hyvin :Heartbigred Kovasti jumppasi pikkukaveri masussa :) Innostuttiin mekin niin paljon, että ensimmäinen ja ehkä suurin asia vauvalle hankittu eli uudet vaunut nyt varastossa odottelemassa syksyä :) Toivottavasti muutkin saavat ihania uutisia ultrassa!

Takaisin