Maaliskuun mietteet

No hyvä etten ole ainut! Oikein pitää sohvalle istahtaa ja hetki huilata (imuroinnin jälkeen..) :D

Mulla imurointi on kans paha. Vetää alavatsan jotenkin ihan "kovaksi". En tiedä onko supistuksia olevinaan... Mut huilia tartten aina minäkin sen projektin jälkeen ja kuumuus yllättää siivotessa :P

Sama täälläkin. Ei kovin kummoisia tarvitse ponnistella, kun kuumotus tulee ja väsy iskee. Joskus hengästyn ja puuskutan, kun kävelen portaat yläkertaan ja pitää hetki huilata. Vatsa ei hyväksy yhtään äkkinäisiä liikkeitä. Aina nippailee tai kramppailee, jos liian nopeasti ponnistelee.

Tuttua tuo hengästyminen täälläkin. Huh kun jo ajatuskin imuroinnista meinaa pukkaa hikeä pintaan!

Eli ihan normaalia noi kohtaukset mullakin. Hassua kun nyt jo väsyy, saatika sitten loppukesästä :wacky:

Hmph, on tämä autonosto vaikeaa! Eilen soittelin kahdesta autosta, molemmat just myyty.. Ärsyttävää kun ehtii jo innostua jostain ja sitten kuuleekin, että just kaupat siitä tehty. Kai nuo edulliset ja hyväkuntoiset pikkuautot on sitten niin monen mieleen, että viedään suorastaan käsistä.

Me hankittiin reilu vuosi sitten auto ja kyllä ne "parhaat itselle" tuntui menevän ennenkö ehti edes kissaa sanoa.. Ne vaan kelpaa ihmisille :)

Täällä kans hengästyttää selvästi aiempaa helpommin.

Tänään tuli postissa ekat mammahousut. Ah kun tuntu hyvältä ja mukavilta päällä! :D Normifarkut varsinkin istuessa tuntuu et kiristää jo jonkin verran.

Tää kuukausihan alkaa taas hyvin, kun oon taas kipeenä..on ihan hirvee olo..ja kauhee huoli pikkuisesta, vaikka mitään syytä ei huoleen olekaan..inhottavaa..

Mulla on kanssa noita ihme lämpökohtauksia mutta sitten toisaalta taas varsinkin iltaisin paleltaa ihan älyttömästi - oon hakenut muutamana iltana peiton sohvalle että on pystynyt katsomaan telkkaa. Muuten tuntuu että jäätyy :D

Kyllähän se pikkuhiljaa alkaa jotenkin konkretisoitua että tässä ollaan raskaana, kun tänäänkin töissä mukamas löysässä tunikassa jo huomaa, että maha alkaa pyöristyy ja kokoajan epäilee että tajuaakohan muutkin :) mutta ihanaa on kun oireetkin kadonneet ja jotenkin tosi hyvä olla, vaikka toki samanaikaisesti aina pienetkin juilimiset ja nippailut tulkisee keskenmenoksi ennen kun saa itsensä rauhoiteltua.

Meillä töissä kulkee uutiset kyllä ihan hirmu nopeesti... En ois ehkä ihan vielä halunnut, että kaikki tietää, mutta eipähän tartte enää yrittää esittää reipasta, jos olo on kurja. Paitsi tietty asiakkaille :D

Ja noloa kyllä tää mun maha on iltasin jo niin suuri, että vois luulla jo mun olevan pidemmälläkin. Seurakunnassa en oo vielä tullu ulos kaapista, koska sinne on vielä ollu helppo laittaa päälle jotain mekkoa, villatakkia ja huivia. Mut jos tää tähän malliin jatkuu tää mahan kasvu, niin eipä tätä enää parin viikon päästä piilotella keneltäkään.

Miten voi ensimmäisessä raskaudessa pullahtaa heti tällanen pötsi??? Kuitenkin vasta 11+. Onko kellään muulla?

Mamaanton: Samassa veneessä! Mulla myös nyt yhtäkkiä pompsahtanut masu! Vaikea piilotella vaatteisiinkaan.. Ja ykköstä odottelen. :happy:

Mä niin kateellisena luen, kuinka yhdellä toisensa jälkeen masu tulee esiin. Olen kateellinen kaikkien masuista! :( Minäkin tahdon jo masun.. :D

Ei oo aBu mullakaan omaa löllykkää kummempi maha ja hyvä niin! Kyllä sen mahan kanssa vielä kerkiää ihan kyllästymiseen asti, usko pois!

Mullakaan ei oo masu viel esis vaik pitäs muka nopeeta tulla kun on pienellä välillä uudelleen raskaana..läskit ne vaa näkyy..

Ei täälläkään maha näy vaikka toista odotn ja on jo 14vk täynnä. Esikoisenkohdalla maha oli koko ajan niin pieni niin tuskin tämänkään kohdalla kovin isoa mahaa tulee. Esikoinen olikin alle kolmekiloinen joten ei maha kovin isoksi voinutkaan kasvaa

Maha on kyllä tosiaan kasvanut ja taitaa joutua takin ostoon kohta, kun kaikki alkaa vatsasta kiristää. Pahoinvointikin on selkeesti alkanut helpottamaan, kunhan vain syö tarpeeksi usein edelleen.

Mamaanton mulla kans pompahti heti, esikoista ootellaan. Voi kyllä olla vaikutusta silläkin että odotin alunperin kaksosia, toinen jäi kyydistä 7viikolla..

Mutta äitiysvaatteet käytössä, nyt 11+6! Eilen hain kasan mammavatteita kirppikseltä.. :)

Takaisin