Taidan olla odottaja herkemmästä päästä ja tuli luvattua neuvolatätille että heitän koti doplerin roskiin :D
Olen jo jonkuu viikon liikkeitä tuntenut ja pari viikkoo sitten mieskin tunsi, pariin päivään en ollut tuntevinaan minkäänlaista liikettä mutta en ensin hätääntynyt että olisin koti doplerilla kokeillut että kuuluuko mitään, pari aamua sitten herätessä jäin kuulostelemaan pitkäksi aikaa ja vieläkään ei mitään liikettä tuntunut joten otin doplerin ja yritin n15 min etsiä sydänääniä tuloksetta, yritin kuitenkin olla huolestumatta ja lähdin normaalisti töihin, paniikki iski kuitenkin matkalla ja töissä olin jo ihan pakokauhun vallassa, äippä polilla sano ettei minua huolii ku niin vähän viikkoja että omaan neuvola tätiin pitää ottaa yhteyttä, joka ei kylläkään vastannut soittoihin ja että sitten ihan terveyskeskus päivystykseen, onneksi muistin että ihan vieressä on neuvola johon sitten soitin ja aivan ihana vanhempi neuvolatäti sano että kipaise nyt heti tähän niin hän kuuntelee sydään äänet ja kovasti minua rauhotteli ja mikä ihana tunne kun ne sieltä löytyivät melkein heti <3 että voin olla varoittava esimerkki, istukkani on mahdollisesti aivan edessä, tätsy sanoi että nytkin äänet kuuluvat läheltä selkärankaani. Ja tosiaan koti doplerilla kuulunut jo neljä raskautta(ei kaikki omia raskauksia) oikein moitteetta, mutta nyt ei vain löytynyt, kaveri oli hyvin piiloutunut :D Jos olette herkästi hermostuvia niin suosittelen jättämään doplerit kauppaan :D nyt jatkan onnellisena odottelua ja viikon päästä ultraan :)