Mä en kyllä tunne liikkeitä läheskään joka tunti, en lähellekään, vaikka istukka on ihan takaseinämässä. Päivittäin menee useita tunteja, että mahassa on mun mielestä ihan rauhallista ja sitten on taas aktiivisia jaksoja. Et jos tosiaan liikelaskentaa tekisin (10 liikettä tunnissa), ni kyllä jäisin kiinni, mutta Kättäriltä sanoivat siis tälläkin kuvauksella, että ihan normaalin oloista näille viikoille, kun tyyppi pääsee vielä kääntyilemään ja liikkeet saattaa osua alueille, joissa mulla ei oo tuntoa (esim. sisäelimet). Toki painelisin päivystykseen, jossen vuorokauteen mitään elämää havaitsisi. Toikin on hassua, että vaikka ite herään, saattaa silti aamulla mennä useampi tunti ennenkuin mahasta kuuluu mitään. Lupasin nyt kuitenkin itselleni olla huolestumatta tästä, toivottavasti toi liikuskelukin on yksilöllistä.
Enkä tosiaan mitään varsinaista rytmiäkään ole huomannut, liikkeitä tuntuu eniten silloin ku ite oon paikoillani (luonnollisesti!) enkä muuten todella öisin heräilis tyypin puuhailuihin, sellasta unesta herättävää möyrimistä mun mahassa ei kyllä tapahdu.