Maaliskuun mietinnät...

Vähän tässä vielä odotan et näkis paremmin koko sisällön. Mutta vakavasti harkitsen jos laittais hakemuksen heti kun saa paperin ni sais varmasti vielä ton viime vuotisen.. :-)

Pakkauksen otan joka tapauksessa :-)
 
Ja toinen mitä ite nyt ehkä odotan et jos vaavi näyttäis kumpaa sukupuolta on niin voisi senkin mukaan päättää.. tämä uusi on mun makuun enemmän poikamainen sisältö ja nyt jaettavassa olis kivoja kuoseja tytöllekkin :-D

Plaa, en osaa sanoo vielä :p
 
Me otetaan kyllä luultavasti paketti, vaikka koko paketin sisältö ei säväyttänytkään. Siellä oli monta kivaa vaatetta ja juttua, mutta osa myös oli sellaisia mitkä tiedän jo nyt että jää käyttämättä. Kokonaisarviolta kuitenkin parempi vaihtoehto kuin raha :)
 
Meillä otetaan pakkaus, ei sillä että jokaiselle tuotteelle olisi tarvetta vaan sillä että se on tapa. Jokaisesta lapsesta se on otettu ja laatikkoon kerätty lasten tärkeitä asioita vuosien varrelta. Ekoja bodyja, leluja yms, jotka sitten saavat itse mukaansa, kun tarvitsevat :)
Eikä meillä lasta pueta muodin tai hienouden mukaan, arki vaatteet on arkivaatteet. Juhliin hienompia, Niin monta kertaa joutuu vaatteita päivän aikana vaihtamaan vauva aikana ettei minua kiinnosta onko kainoirmeli tänään sinisissä vai keltaisissa tamineissa :)Kunhan on puhtaat ja ehjät vaatteet päälle :)

Laitan tänne saman mitä jo tuohon perustettuun ketjuun :)
 
Kommentoinkin jo tonne erilliseen äitiyspakkauskeskusteluun että ihana pakkaus ja ihanat värit♡ meillä kuitenkin tavaraa jo tulee kohta ovista ja ikkunoista niin päädyn tällä kertaa ottamaan rahana ja sijoitan sen turvakaukaloon kun edellinen keretty myydä pois :) ainut minkä aion hommata jostain jälkikäteen on tuo makuupussi kun sen haluan säästää jokaiselle lapselle oman ♡♡

Esikoista ja vielä toistakin odottaessa pakkauksen ottaminen oli oikeastasaan meille itsestään selvyys♡♡♡ ja onhan se niin hienoa aina päästä hypistelmään sitä sisältöä kun oman paketin saa kotiin :wink
 
Ihana aurinkoinen päivä ja meidän tyttö alkoi oksentamaan kun pääsin sen kanssa aamulla tallille... :yuck:
Nyt sitten istun täällä sisällä, mietin vauvalle hankintoja (kaikki nettikaupat tyhjentävät varastojaan). Pitäis kyllä ottaa rätti käteen ja pyyhkiä pölyjä, aurinko ei siinä mielessä oo ystävä. :sad001
Toivottavasti toi vatsatauti ei iske meihin kaikkiin. Heti kyllä otettiin valkopippureita, toivottavasti auttaa. Just nyt tuntuu et mä en nyt selviäis vatsataudista, niin ja Mä oon se joka aina saa tartunnan vaikka kaikki muut selviäisikin. Eli saas nähdä miten toi ensiviikon tärkeä työjuttu hoituu. En kyllä välitä yhtä paljon kuin ennen, jotenkin sitä jo valmistautuu olemaan poissa pidemmän aikaa. :)
Kivaa lauantaita, nauttikaa auringosta jos sitä on saatavilla!
 
Esikoiselle pakkaus otetaan, kiva ajatus säilöä sitten laatikkoon lapselle muistoja/tavaroita/tms tulevaisuuteen!
 
Mä en ole oksentanut tänään, vaiika join teetä ja söin ihan hirveästi karkkia. Mahtaiskohan raskauspahoinvointi olla jo ohi?

17+2
 
Flunssaa pukkaa ja ääni lähtee. Kuumetta ei vielä, mutta muuten aivan vetämätön olo. Kaikkialla lukee, ettei normiflunssasta ole mitään haittaa, mutta täällä yksin viltin alla on hyvää aikaa miettiä kaikkia kauheita viruksia ja mitä niistä voi seurata :hungover:.
 
Täällä huomenna 19 viikkoo täynnä enkä tunne vieläkään liikkeitä, eka raskaus ja istukka edessä mutta en millään malttas oottaa! Rakenneultrakin alkaa jännittää kun se on ens viikolla. Maha on kyllä kasvanu ihan hirveesti ja vointi hyvä :)
 
Täällä eka raskaus myös ja nyt menossa rv 18+4. Ei juurikaan mahaa, eikä liikkeitä... Ultra vasta 9.4...
 
Täällä liikkeet tuntui myös suht myöhään ja tänään tuli asialle selitys kun ultrassa lääkäri kertoi istukan olevan etuseinässä mikä kuulemma vaimentaa liikkeiden tuntemusta. Hiukan jännittää sujuuko raskaus ongelmitta istukan sijainnin vuoksi kun esikoista odottaessa istukan sijainti oli myös edessä ja silloin istukkaan tuli repeämä mutta pitäisi olla erittäin huonoa tuuria että vastaavaa uudelleen kävisi. Nyt rv.21+2 :)
 
Täällä eka raskaus myös ja nyt menossa rv 18+4. Ei juurikaan mahaa, eikä liikkeitä... Ultra vasta 9.4...
Mulla on kyl mahaa, mut liikkeitä en tunne. Molemmat ovat selkä ulospäin ja istukka on mun ja pirpanoiden välissä. Se kuulemma estää tuntemasta. Nyt 18+1. RU myös 9.4.
 
Istukka etuseinässä ja nyt vatsa alkanut viime aikoina tulla sen verran isoksi että napa jo kääntynyt vaikka rakenneultra oli tällä viikolla, käy varmaan samoin kuin esikoista odottaessa kun istukka oli myös edessä että rakenneultran jälkeen vatsa ei kovin paljoa enää kasvanut :)
 
Ostin pääsiäisen lukemiseksi raskauslehden (Vi föräldrar Gravid) ja siinä oli artikkeli raskaana nukkumisesta. Eli nyt suositellaan täällä Ruotsissa viikosta 25 alkaen aina nukkua kyljellään. Eli kohtukuolemia on yhdistetty selällä nukkumiseen Brittiläisissä tutkimuksissa. Suositeltiin käyttämään tyynyjä niin ettei helposti edes joudu selälleen. Paljon uutta tietoa muutamassa vuodessa viime raskaudesta...
Muuten tosi kiva viikonloppu menossa. Välillä vaan veto loppuu edelleen ihan täysin, tää raskaus on tosi raskas. :wink
 
Takaisin
Top