Maaliskuun mietinnät...

Vatsa alkaa kasvaa. Ja nyt mietin raskausarpia.. Koska pitäisi alkaa rasvailla ja millä? Vai onko ihan hölyn pölyä kaikki rasvat?
 
Vatsa alkaa kasvaa. Ja nyt mietin raskausarpia.. Koska pitäisi alkaa rasvailla ja millä? Vai onko ihan hölyn pölyä kaikki rasvat?

Toisilla varmaan auttaa toisilla ei. Kai se on kropasta kiinni tuleeko niitä vai ei. Mä en esikoisesta rasvannu ku ehkä kerran viikossa (jos sillonkaan) ja ei tullu yhtään arpea. Toisilla taas tulee arpia vaiks rasvais kuin useesti. Mut eipä siit rasvaamisesta mitään haittaakaan ole :)
 
Riippuu ihotyypistä. Arpia tulee, jos on tullakseen. Rasvaaminen voi silti helpottaa kireää tunnetta ja ehkä hidastaa arpien muodostumista jossain määrin.
 
Joko kaikki tuntee liikkeet? :)
Itsellä istukka edessä niin vaimeita potkuja olen tuntevina, mutta raskauksien välissä on ollut haamupotkuja niin luotappa sitten.. :)
 
Möyrimistä tuntuu munkin mielestä ja pieniä tönäisyjä pitkin päivää. Välillä kyllä mietin, johtuuko vatsasta tai suolen liikkeistä :)
 
Ei tunnu vielä mitään mut ekaa kun ootellaan niin ei välttämättä vielä tunnekkaan :) en kyllä erottas normaaleista mahaäänistä vaikka jotain vaimeita tuntuskin :D
 
Mä en oo ihan varma =D en tiedä onko liikkeitä vai jotain muuta. Meille kanssa eka tulossa. Eilen kyllä tuntui niin napakka tymähdys että veikkaisin vauvan olleen asialla =)
 
Mulla kans möyrimistä, selviä muksautuksia vain harvoin. Rv18 jo menossa, mutta istukka edessä.
 
Mulla tuntuu liikkeet jo itelle(jostain rv14alkaen) , mutta ei vielä mahan päältä (17+4 tänää). Kovasti ootan että mies ja tuleva innokas isosiskokin pääsisi liikkeet tuntemaan:)
 
Ei vielä tunnu liikkeet vaikka kovasti odottelenkin :)
Aivan ihanaa oli tänään jaksaa/pystyä kävelemään pitkä lenkki tuolla ihanassa auringonpaisteessa. Niin monta viikkoa mennyt ettei oo kauppareissuja kummempia liikkumisia jaksanut niin nyt alkaa pikku hiljaa löytyä energiaa tehdä muutakin kuin rötköttää sohvalla töiden jälkeen. Mä niin rakastan kevätaurinkoa ja pakkaskelejä! :happy:
 
Koko ajan enemmän liikkeitä tuntuu (rv 17+4, toinen raskaus), viime päivinä pitkiäkin jumppasessioita. Hassuimman tuntuista on ollut kutittelu ihan lähellä toista nivusta. Noin viikko sitten tunsin myös kädellä ekan potkun. Istukka on etuseinämässä.
 
Kirjottelin tänään töissä paperiin päivämääräksi 7.8.2018 eli oman lasketun ajan, sen sijaan että piti laittaa ihan tää päivämäärä 7.3.2018 :grin toivottavasti en kovin moneen muuhun oo kirjotellut :rolleyes:
 
Kävin kokeilemassa hiihtämistä ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen. Ei ollutkaan niin muistissa ja meinasin kaatua monta kertaa. Enpä kokeile enää.

Kävin myös Aloe vera -kutsuilla ja tutustuin paremmin talotoimikunnan puheenjohtajaan. Ei mikään hullumpi uusi tuttavuus.

Oksentanut olen useamman kerran tänään, mutta onneksi sain yhden työhomman hoidettua kotoa käsin (vaikka lapsetkin häiriköivät puhelun aikana).
 
Hiihto on kyl sellainen laji et joka kerta kun sen syksyllä/alkutalvesta aloittaa niin tasapainoa saa kyllä hakea vaikka hiihtäisi joka talvi...
 
Ei must vaan:D vaikken kovin paljoa hiihäkään. Mut joo, jokaisen tasapaino jms on erilaisia:)
 
Takaisin
Top