Maaliskuun mietinnät

40+4 tänään. Vituttaa.

Anoppi otti eilen lapset yökylään kun on sitämieltä, että lapsi syntyy vielä tänään, naistenpäivänä. Kakkelinmarjat sanon minä.

Hyvää naistenpäivää kuitenkin!
Ihana ajatus kuitenki anopilta. Hyvää naistenpäivää:grin
 
Mimk, kyllä se sieltä ulos tulee. Viim. 48 h vesien menosta! ! Mut en usko että nii kauan menee ku sua supistaa. Piikit edelleen pistämättä? Me pistin eilen yöllä yhdeltä. Yö oli levoton ja olin kipeä. Pitäsköhän tuo piikitelty siirtää aamuun? o_Oo_O
 
40+4 tänään. Vituttaa.

Anoppi otti eilen lapset yökylään kun on sitämieltä, että lapsi syntyy vielä tänään, naistenpäivänä. Kakkelinmarjat sanon minä.

Hyvää naistenpäivää kuitenkin!
Samoissa fiiliksissä täällä, tänään 40+6... Kyllä antaa odottaa itseään tämä pikkuneiti, ei mitään merkkejä synnytyksen lähenemisestä. Eilen sain nukuttuakin vain yhdellä vessakäynnillä koko yön läpi eikä edes supistellut niin kuin aiempina öinä. Kävelylenkillä käyty ja siivottu koko aamupäivä, olo on niin normaali kuin olla voi. Jos tämä olisi nyt vaikka tyyntä myrskyn edellä. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.
 
Mä heräsin taas kahden aikaan yöllä supistuksiin, kolmelta nousin aamupalalle... Kympistä suspistanut säännöllisesti ja neljän minsan välein ku tuli niin lähettiin sairaalalle. Nyt salissa, 4cm auki ja sain kipupiikin. Näinköhän syntyy tämän vrk sisällä kuten mun äiti tilasi :D
 
Mimk, kyllä se sieltä ulos tulee. Viim. 48 h vesien menosta! ! Mut en usko että nii kauan menee ku sua supistaa. Piikit edelleen pistämättä? Me pistin eilen yöllä yhdeltä. Yö oli levoton ja olin kipeä. Pitäsköhän tuo piikitelty siirtää aamuun? o_Oo_O

Joo piikit edellee pistämättä. Siirrettii osastolle odottelee edistymist ku ei mitää tapahdu vaik supistelee
 
Tsemppiä edelleen synnärillä oleville! :)

miRi, mä oon pistänyt koko ajan piikit aikaisin aamulla kun niin neuvottiin tekemään kun suurin osa synnytyksistä alkaa iltaa/yötä vasten. Tulee siten se varoaika täyteen ehkä todennäköisemmin? Mutta eihän sitä oikeesti tiedä kuinka käy :)
 
Mulla kovasti menkkakipua tänään. Ja limatulppaa veriviirujen kera tullu reilusti. Ajottain vain supistelee. En ainakaan vielä pistä.
 
Mulla kovasti menkkakipua tänään. Ja limatulppaa veriviirujen kera tullu reilusti. Ajottain vain supistelee. En ainakaan vielä pistä.

Mä saan koht tietää mitä mieltä lääkäri on et pistetäänkö vai ei, supistelui tulee mut ei niin säännöllisiä viel mut lääkäri tekee päätöksen. Nyt melkei 47h viime piikityksest
 
Muokattu viimeksi:
Mulla kovasti menkkakipua tänään. Ja limatulppaa veriviirujen kera tullu reilusti. Ajottain vain supistelee. En ainakaan vielä pistä.

Noni, nyt hoitaja pisti klexanen mulle ku lääkäri oli sanonu niin. Mutta ei oo synnytys edistyny mihinkää suuntaa
 
Noni, nyt hoitaja pisti klexanen mulle ku lääkäri oli sanonu niin. Mutta ei oo synnytys edistyny mihinkää suuntaa

Joo. Minäki pistin tuossa tunti sitte ku ei tuntemuksia. Ilmoittele miten etenee!
 
Onnea vauvan saaneille! :Heartred Täällä edelleen odotellaan, nyt päänsärky vielä tullut seuraksi mutta ei muita myrkytysoireita tms..

mimk, selvisitkö hyvin ilokaasulla ja kohdunkaulan puudutuksella?
 
Onnea vauvan saaneille! :Heartred Täällä edelleen odotellaan, nyt päänsärky vielä tullut seuraksi mutta ei muita myrkytysoireita tms..

mimk, selvisitkö hyvin ilokaasulla ja kohdunkaulan puudutuksella?


Mitä sä oottelet? Ootko säkin jo laitoksella? !
 
Onnea vauvan saaneille! :Heartred Täällä edelleen odotellaan, nyt päänsärky vielä tullut seuraksi mutta ei muita myrkytysoireita tms..

mimk, selvisitkö hyvin ilokaasulla ja kohdunkaulan puudutuksella?

No välil meinas usko loppua mut onneks oli tsemppaava mies. Kyl niil sit pärjäs ku muisti vaa hengittää. Onneks oli nopeesti ohi
 
Onnea onnea onnea kaikille synnyttaneille ja syntyneille! :)
 
Mitä sä oottelet? Ootko säkin jo laitoksella? !

Ei kun ihan kotona vaan vielä odottelen että alkaisi jotain tapahtumaan täälläkin :) Mutta tämän päivän osalta on kyllä nyt ollut niin rauhallista että varmaan mennään laskettuun asti tai vaikka ylikin :)

Mites siellä?
 
Takaisin
Top