Ihana ajatus kuitenki anopilta. Hyvää naistenpäivää40+4 tänään. Vituttaa.
Anoppi otti eilen lapset yökylään kun on sitämieltä, että lapsi syntyy vielä tänään, naistenpäivänä. Kakkelinmarjat sanon minä.
Hyvää naistenpäivää kuitenkin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihana ajatus kuitenki anopilta. Hyvää naistenpäivää40+4 tänään. Vituttaa.
Anoppi otti eilen lapset yökylään kun on sitämieltä, että lapsi syntyy vielä tänään, naistenpäivänä. Kakkelinmarjat sanon minä.
Samoissa fiiliksissä täällä, tänään 40+6... Kyllä antaa odottaa itseään tämä pikkuneiti, ei mitään merkkejä synnytyksen lähenemisestä. Eilen sain nukuttuakin vain yhdellä vessakäynnillä koko yön läpi eikä edes supistellut niin kuin aiempina öinä. Kävelylenkillä käyty ja siivottu koko aamupäivä, olo on niin normaali kuin olla voi. Jos tämä olisi nyt vaikka tyyntä myrskyn edellä. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.40+4 tänään. Vituttaa.
Mimk, kyllä se sieltä ulos tulee. Viim. 48 h vesien menosta! ! Mut en usko että nii kauan menee ku sua supistaa. Piikit edelleen pistämättä? Me pistin eilen yöllä yhdeltä. Yö oli levoton ja olin kipeä. Pitäsköhän tuo piikitelty siirtää aamuun?
Mulla kovasti menkkakipua tänään. Ja limatulppaa veriviirujen kera tullu reilusti. Ajottain vain supistelee. En ainakaan vielä pistä.
Mulla kovasti menkkakipua tänään. Ja limatulppaa veriviirujen kera tullu reilusti. Ajottain vain supistelee. En ainakaan vielä pistä.
Noni, nyt hoitaja pisti klexanen mulle ku lääkäri oli sanonu niin. Mutta ei oo synnytys edistyny mihinkää suuntaa
Niin en sit kaiketi tänne kirjoittanut, mut tyttö syntyi siinä joskus vähän ennen kasia illalla. Pituutta 50cm ja painoa n. 3,3kg. Täytyy tarkemmin kirjoitella ku saa silmät auki, vuorokausi meni samoilla silmillä :D Jospa sitä tänään pääsisi kotiin!Warheart, miten menee? Tsemppiä!
Joo. Minäki pistin tuossa tunti sitte ku ei tuntemuksia. Ilmoittele miten etenee!
Onnea vauvan saaneille! Täällä edelleen odotellaan, nyt päänsärky vielä tullut seuraksi mutta ei muita myrkytysoireita tms..
mimk, selvisitkö hyvin ilokaasulla ja kohdunkaulan puudutuksella?
Onnea mimk!! Ja onnea warheart! !
Mimk milloin sulla alkoi säännölliset supistukset?
Onnea vauvan saaneille! Täällä edelleen odotellaan, nyt päänsärky vielä tullut seuraksi mutta ei muita myrkytysoireita tms..
mimk, selvisitkö hyvin ilokaasulla ja kohdunkaulan puudutuksella?
Mitä sä oottelet? Ootko säkin jo laitoksella? !