Jyväskylässä oli viimeks joku kampanja meneillään, et vauvoja ei pueta ja pitäs pitää ihokontaktissa. Itse näin olisin toiminut muutenkin, mut voipi olla melkoinen ylläri ja ihmetys sellaiselle joka ei ole aiheeseen perehtynyt :D Ne sairaalan sängytkin on aivan tuskaisen kapeat, että eipä siinä kyllä kovin levollisesti saa nukutuksi kun tulee vauvaa vahdittua...
Mulla otettiin kans verikokeet raskausmyrkytyksen seulomiseksi, mut ei kai sitä ollut kun eivät perään soitelleet. Mulla tosin vaan paineet noussut, päänsärkyä ja näköhäiriöitä, sekä tosi vaikea hengittää välillä. Maha tosi alhaalla kuten koko raskauden ollut, melkeen kaks kämmenleveyttä kohdunpohjan ja rintalastan välillä.
Mulla otettiin kans verikokeet raskausmyrkytyksen seulomiseksi, mut ei kai sitä ollut kun eivät perään soitelleet. Mulla tosin vaan paineet noussut, päänsärkyä ja näköhäiriöitä, sekä tosi vaikea hengittää välillä. Maha tosi alhaalla kuten koko raskauden ollut, melkeen kaks kämmenleveyttä kohdunpohjan ja rintalastan välillä.