Maaliskuun mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Stork
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muiden vauvat kehittäneet "virkayskää"? Mä oon koko viikon miettiny, että onko Aleksilla alkamassa flunssa, mutta se taitaa olla sellasta huomion haku yskää :D aika huvittavaa!

Meillä ollut alusta asti, sellainen joka kuulostaa myös hieman naurahdukselta... :D pitäisköhän jo olla huolissaan ku suunnilleen 1 kk iästä lähtien ollut...

Noista ohjeista sen huomaa, ettei kenenkään tarvi tuntee paska mutsi-fiilareita, jos nyt ei tee kaikkee just niiden yleisten ohjeiden mukaan. Kyl niitä oikeita ihmisiä tulee kaikennäkösillä ohjeilla. Mulle yks täti sano, et vauva kasvaa rakkaudella ja ihailulla. Eiköhän sillä pääse jo pitkälle :)

Ei perkele. Tänään se virkayskä muuttui yskä yskäks. :( Itkuinen jässikkä eikä unikaan maistunut päivällä kunnolla ja annettiin sitten Panadolia. Ja tähän päälle rintaraivareita. (On muuten todella tehokas itsetunnon laskija nuo rintaraivarit. Oikein paska mutsi -fiilis pääsee huippuunsa.) & mies sanoo päälle, että 'älä tyrkytä'.... jep jep.

Älä suotta Stork koe paskamutsi-fiilistä. Nyt vaan toista harmittaa yskä eikä silloin maistu kun on kurkku kipee. Jos ei millään meinaa imeä niin voi aina hörpyttää tai kokeilla pumpata pulloon. Kipeää lasta on vaikea saada imemään, joten ole armelias ittelles. :Heartred Oot hyvä mutsi ja paras sun pojalle. Muista se!
Rintaraivareista yleensäkin mä yritän muistaa kun meidän neiti raivoaa, ettei ne oikeesti oo "rinta"raivareita vaan pikku murua vaan harmittaa niin hirmuisesti se että on nälkä eikä osaa rauhottua. Ei siis kyse ole siitä etteikö rintaa haluaisi. Harmitus on vaan niin suuri, ettei pysty imemään ja siten saamaan helpotusta harmitukseen. Mä tungen tissin suuhun huudosta huolimatta ja yritän saada neidin rauhoittumaan puhumalla huudon yli rauhoittavasti. Rauhoittuu yleensä parin imaisun verran ja saattaa vielä sen jälkeen huutaa harmitustaan, mutta ennen pitkää rauhottuu ja alkaa imemään. Sitten kun masuun saa maitoa, loppuu raivoaminenkin. Siinä vaan saa välistä aika kauan hyssytellä.

Ronja, allekirjoitan täysin tuon viimeisen lauseen! Tuntuu et energiaa olisi vaikka mihin, aika vaan loppuu kesken :D

Nyt on sairaala reissu tehty kystan takia. Oli kiikun kaakun leikkaavatko sen, mutta kompromissi tehtiin ja vuojen päästä tarkastukseen ja johonki syöpä tms verikokeisiin, jos arvot on yli 200 niin sitte leikataan. Ja jooo... sitte mulla oli limakalvot turvoksissa nii lääkäri kyssyy oonko RASKAANA... Sanoin sille että enhä mää voi olla ku pillereitä syön... mutta kyllä se melko varmalle vaikutti.... mitä hittoa mää teen jos oon, ku poikaki vasta 4kk??!! :| lapsi on ihana asia, mutta nyt jo??? Ei tään näin pitäny mennä...

En oo vielä, oottelen tässä vielä pari päivää ja sitte teen. Ehkä se olis ollu kuukautis jottai turvotusta.. Emmää oo valmis vielä toiseen.. :o nyt kun pappa kuoli niin on tullut mietittyä vaikka mitä, ja sitäkin miten mummu on jaksanu 2 lapsen kanssa joilla ikäeroa 11kk, eli samana vuona ovat syntyneet..

Ronja89 ihanat aurikolasit ja toi pipo! Pitää meidänkin lähteä shoppailemaan arskalaseja kun tänään oli jo niin kirkas auringonpaiste. Epäilen vaan ettei neiti niistä tule tykkäämään.

idapalle iso voimahalaus ja hurjasti tsemppiä.

Kiitos paljon! Sitäpä taas vaihtees tarvittaa! Kyllähän tää pistää pään pyörälle ja en oo ukollekkaa kehannu sannoo yhtää mittää! Hävettääki iha. :|

Idapa, tsempit ja halaukset! Meillä esikoisella ja kakkosella ikäeroa päivää vaille vuosi. Voin kokemuksesta sanoa ettei se niin kamalaa ole (ei ainakaan mulle ollut) kuin kaikki sanovat! Onhan siinä hommansa mut äkkiä siihen tottuu :) ja rankempaa mulla oli tän kolmannen raskausaikana kuin kahden pienen kanssa kotona. Kyllä kaikki asiat loksahtelee paikoilleen :)

Oi Idapa paljon rohkeutta nyt testin tekemiseen!! Mä ihan haaveilen jo toisesta... musta olis vaan niin ihanaa olla kotona lasten kanssa :) ja haaveilen lapsille pientä ikäeroa... ei haittais jos meillekin vahinko kävis ;D mies ei ole oikein sanonut juuta eikä jaata, mut ei ihan lyttääkkään mun haavetta, pillereitä kun ei ole tms ja mies ei ole kumimiehiä niin toivoa on :P

Tsemppiä Idapa myös täältä! Mä uskon että asioilla on aina tapana järjestyä oli se tulos nyt sitten mikä tahansa ! :)

Röpelö oli ihan pakko ostaa toi pipo kun kuvaa mun pikkumiestä niin hyvin ;) ukkeli ei muuten sanonut aurinkolaseista yhtään mitään! Oli varmaan vaan tyytyväinen kun ei niin häikinyt.

Ronja89, meidän Aleksilla on toi body xD

Ja Idapalle tsemppiä, oli se tulos mikä tahansa niin luota itseesi ja miehesi. Osaatte tehdä varmasti oikean päätöksen.

Sen verran voin omaa ajatusta jakaa, että mua harmitti kun jouduttiin sektion senkin takia , että uutta raskautta joutuu odottelee vuoden. Itse olisin halunnut lapset pienellä ikäerolla. Oon nuorin 5 lapsesta ja eroa nuorimpaan isosisarukseen on 6 vuotta. Niillä taas lyhyet ikäerot ja tosi läheiset välit. Haluisin omille lapsille kans sellasen suhteen kun isosiskoilla on.

Älkää suotta murehtiko jos ikäero sisaruksilla on useampi vuosi. Mulla ja siskoillani ikäeroa 5,5 vuotta ja ollaan tosi läheisiä. Mä uskon, että vanhempien esimerkillä ja kasvatuksella on iso rooli hyvien sisarussuhteiden rakentamisessa.

Takaisin