Maaliskuun Mölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voi tiutsi,toi on tosi ikävää!!mulla vaan maha kipee ja silti meni eilinen päivä sohvalla.
meillä tyttö kiukutellu koko aamun,huuti koko vaunulenkin täyttä kurkkua.onneks rauhottu ennen neuvolaa ja nukahtikii takas tullessa,tosin nukku mun harmiks vaan puol tuntii,mut kai sekii on tyhjää parempi.

Kiits tsempeistä! olo jo hieman parempi, mutta ei tässä vessasta kovin kauaks uskalla lähteä. Eli esikoinen jotuu tyytyy sisäpäivää :sad001

Kävin lueskelemassa laskettu aika elokuussa 2014, hyvä etten alkanu itkemään :grin Ihan hirveen haikee olo siitä, että meidän vauvat on kohta jo taaperoita. Jälleen yksi vauvavuosi on mennyt ja ihan liian nopeasti. Kun tuota mötkylää tuossa lattialla katsoo niin kyllä ihmettelen, että missä kohtaa siitä on tuommoinen kasvanut. Ihan vähän aikaa sittenhän se oli tuolla masussa ja ihan vähän aikaa sitten näki hänet ekan kerran, ja sellainen pieni tuhiseva nytti vain sylissä.

Voi ei, Tiutsi! Toivottavasti menee nopeasti ohi. Meilläkin saadaan tämä viikko jännätä, toivatko juhlavieraat mukanaan meille oksennustaudin. Oli appivanhempien kyydistä jäänyt toinen mieheni pienistä serkuista pois, kun oli alkumatkasta oksentanut autoon. Tämän flunssan kaveriksihan sitä oksennustautia vielä kaivataan. Mutta vielä voi toivoa, ettei olisi tullut. En kyllä nyt sitten uskalla minnekään kerhoihinkaan tyttöjen kanssa lähteä, jos on se pöpö saatu, ettei tartuteta muihin tai tytöt just siellä ala oksentaa. Vaikka ei se varmasti tänään vielä näissä näkyisi, mutta silti. Kiva, että teillä mies pääsee avuksi!

Ajan kuluminen on kyllä jotenkin ihan kummallista. Itse olen jotenkin ajatellut, että joo, vauva on tuollainen seitsenkuinen (no kohta ainakin), ei tämä aika nyt niin nopeasti ole mennyt. Sitten tajuaa, että pikkuneiti täyttää loppukesästä vuoden. Ja tuntuu, että ai kamala, mihin se aika on hävinnyt. :D Aika on tosiaan suhteellista! ;)

Tiutsille jaksamisia... ei oo yhtää kiva tollanen tauti :(

Täälläkin huokailen kun hypistelin koon 50 housuja kun ne on NIIN pienet ja poitsu tollanen iso pötkylä.. :sad010

Pikkasen on jo parempi olo, käytiin esikoisen kans 12.30 nukkuu ja äskön heräsin. Tyttö jatkaa vielkii unia :eek:

Huh, onneksi miehesi pääsi tulemaan kotiin tiutsi. Toivottavasti paranet pian eikä pikkuisiin tartu tuo!

Tänään oli kerhossa niin pikkuisia vauvoja että. Toisella oli ne äp:n 50 cm pandapotkuhousut, mitkä meillä meni vaan pari ensimmäistä viikkoa. Se vastasyntyneen itkukin on niin erilaista.

Nii siis mä heräsin 14.30 teinoilla ja tyttö lopulta 15 aikoihin, muistanu edellistä viestiä kirjottaessa että kellonajathan näyttäät ääl ties mitä :grin

Iskä lähti tytön kans ulos ja poika nukkuu parvekkeella. Oma olo on huomattavasti parempi. Tuossa hieman usklasin jo syödäkkin ja ainakin vielä pysyi sisällä. Ehkä tämä meni ohi yhtä nopeesti kuin tulikin :)

Meilläkin ne potkuhousut meni pesussa harmaaksi ja harmittaa kun ne olivat meidän sairaalasta kotiutumis potkarit. Säilössä ovat silti :)

Pirskatti ku en saanu kirjautua tänne koneella.. noh, onneksi kännyl pääsee... :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Hyvää huomenta! Aurinko paistaa ja pakkasta on kahdeksan astetta. Poika touhuaa lattialla pyjama päällä ja puuro on tulella. Uuniakin pitäisi lämmittää että saadaan pirtti lämpimäksi. Toivittavasti tämä päivä on parempi kuin eilinen. Ainakin alku on lupaava :)

Kuulostaapa hän niin ahkeralta! :)

Mä olin ajatellut, että porukat kattelis poikaa tänää hetken ja kävisin uimassa sen kilsan. Mutta en mä oikein tiedä kannattaako eilisen takia nyt uimaan lähteä rehkimään, varsinkin kun ei tuo massu tunnu viel ihan normaalilta. Se siitä kuntoilusta.

Hei hoi kaikille!!
On ollut todella vaikeata olla poissa koneelta teidän juttujen parista, mutta oli pakko saada projekti valmiiksi..
Naistenpäivänä matkasimme Uuteenkaupunkiin ja kilometrejä tuli 400... Sitten aloitin kanavatyön.
Olen siis tehnyt omille lapsilleni kanavatyöt, koska sukulaisissani ei ole ketään, joka sellaisen meille tekisi eli itsehän siihen aida-kankaaseen ja neulaan on tartuttava.
Nyt vain innostuin tekemään hääaiheisen työn, kun se ystäväni menee naimisiin ens kuussa...
Hänen polttarinsa olivat eilen.. Juu ja klo.12 päivällä. Syy olivat lapset. Morsiammella on 2kk vanhempi poika ku mulla ja hänen kaksossisarellaan 4kk nuorempi poika, ku meidän Eric. Ja eipä polttariseurueeseen kuulunut lisäksi sitten, ku yks lapseton kaveri..
No toi nyt oli väliselostus sille, että sain jonkun sairaan päähänpiston saada työ valmiiksi alle viikossa!!! Olen joka välissä vaan neulonut ja neulonut. Hoitanut kotia, lapsia, käynyt jumpassa ja joka välissä vaan neulonut...
Eilen nousin ennen lapsia ja päättelin vielä työtäni ennen ku laitoin sen kehyksiin ja 10:45 olin vielä pyjamassa. Tein lapsille eväät, puin, vein naapuriin, jossain välissä olimme kyllä syöneet puuron :think005 ja meikkasin ja puinkin itseni. Naapuri vei siis vanhimmat lapset kerhoon puolestani ja matkasimme ekaa kertaa jonnekin Ericin kanssa kaksin. Oli kyllä jännää, vaikka kaverin poika yrittikin suun kautta tehdä tuttavuutta. Koko ajan oli maistelemassa meidän poikaa :laughing002
Joku veikkasi, että täteilen ym. Sen verran olen potilashotellivierailun jälkeen nähnyt poikaa ku kävivät hakemassa meidän pojan hoitopöydän (HAIKEUS!) ku muuten olen ollut nenä kiinni siinä työssä. Myös viime lauantain automatkan ku ajoimme Raumalle ja siitäkin tuli kilometrejä yli 200.. Ens lauantaina menemme Sahalahteen ja sinnekin ajaa meiltä 1,30h.

Laitan kaksi kuvaa todisteeksi, ettette mammat epäile mun sanojani.:happy112 Esikon ottaman pyjamakuvan ennen eilistä lähtöä jätän julkaisematta, hyvänmaun rajoissa :scared001

Liitteet

• 046 – Kopio.JPG
    046 – Kopio.JPG
    580.5 KB · Katsottu: 23
  • 062 – Kopio.JPG
    062 – Kopio.JPG
    824.8 KB · Katsottu: 19
Takaisin