Fuyu
Vauhtiin päässyt keskustelija
Blixen, lämpöjen nousu alkuraskaudessa on ihan normaalia. Mäkin olin pari viikkoa sitten vielä ihan jäässä ja nytkin itseasiassa paleltaa. 
Mun pitäis tänään varata aika lääkärineuvolaan! Mitä siellä lääkärineuvolassa oikeastaan tehdään? Miten eroaa "tavallisesta", muuten kuin että on lääkäri.
Sen jälkeen sitten pitää varata aika johonkin labrajuttuihin, mihin viedään virtsanäyte ja sitten ultraan ja sitten tulee kutsu seuloihin. Ai miten niin menen sekaisin? 
Tänään tuntuu jo pahasti siltä että vitrateiden tulehdus on tuloillaan! Pitäis siis varata ihan normi lääkäriaikakin. En EHDI!

Mun pitäis tänään varata aika lääkärineuvolaan! Mitä siellä lääkärineuvolassa oikeastaan tehdään? Miten eroaa "tavallisesta", muuten kuin että on lääkäri.
Sen jälkeen sitten pitää varata aika johonkin labrajuttuihin, mihin viedään virtsanäyte ja sitten ultraan ja sitten tulee kutsu seuloihin. Ai miten niin menen sekaisin? 
Tänään tuntuu jo pahasti siltä että vitrateiden tulehdus on tuloillaan! Pitäis siis varata ihan normi lääkäriaikakin. En EHDI!
Jännää.. Tämä pikkuinen on alkanu jo liikkua ja huomenna se on jo SIKIÖ! :D iik... Ja siis enää kaks viikkoa kriittistä aikaa jäljellä, ja sopivasti 12+0 onkin se yleisultra. Toivottavasti pikkuinen osoittautuisi lähemmäs näitä nykyviikkoja vastaavaksi..;D

Närästää ja ketuttaa... Olen todennut että pikkasenkin reippaampi kävely laukaisee todella kaamean olon ja aika kovat vatsa kivut, elikkästä olenkin yrittänyt ottaa aikas rauhasiin! Ja voi tätä turvotuksen määrää, luulisi että puolessa välissä raskautta ollaan!!