Maaliskuu syntymäkuukautena

meidän esikoinen syntyi 10 päivää lasketun ajan jälkeen viime heinäkuussa, koko heinäkuu oli aika tukalaa :grin

toivottvasti talvella mahtuisi joku oma toppatakki päälle, ei viitsisi ostaa muutaman kuukauden takia mitään uutta toppatakkia. ja toivottavasti ei olisi liukkaita kelejä, hirvittää jos viimesillääb kaatuisi ulkona :sorry:

Mä aloin kans ensimmäisenä murehtia tätä talvivaate -asiaa! Just lopputalvesta ostin uuden takin ja housut, en taida päästä nauttimaan niiden lämmöstä tulevana talvena. :hilarious: Oispa leudot kelit, niin pärjäis kerrospukeutumisella. Koirien kans kuitenki pakko liikkua kelistä riippumatta.
 
Kevät on ihanaa aikaa saada vauva [emoji4]
 
Raskauden kannalta hyvä ajatellen sitä, että alkuraskaudessa yleensä paleltaa hirveesti, näillä helteillä ei oo tarvinnut palella. Loppuraskaudessa taas hikoiluttaa, siitäkään ei luultavasti tarvii niin kärsiä lopputalvesta. :joyful:
Pukeutumisasia kyllä itseänikin pohdituttaa, jospa pärjäis jotenkin jo olemassaolevilla. Kotipihalla sit miehen vermeissä. :grin
 
Mäkin mietin tuota että jos loppuraskaus on niin tukalaa ja hiostavaa mitä kerrotaan niin ehkä kivempi olla kevättalvella viimeisillään :) yleensä palelen talvella niin vaihtelu virkistäisi.
Vähän jännittää kevään liukkaat peilijääkelit! Ilman raskauttakin on parina viime keväänä saanut liukastella kuin Bambi heikoilla jäillä.
 
Mäkin mietin tuota että jos loppuraskaus on niin tukalaa ja hiostavaa mitä kerrotaan niin ehkä kivempi olla kevättalvella viimeisillään :) yleensä palelen talvella niin vaihtelu virkistäisi.
Vähän jännittää kevään liukkaat peilijääkelit! Ilman raskauttakin on parina viime keväänä saanut liukastella kuin Bambi heikoilla jäillä.
Juuri mietin, että tänä talvena on varmaan taas Icebugit päivittäisessä käytössä.
 
Kevättalvi on kiva aika saada vauva :). Kesää kohti mennään ja valo lisääntyy. Toki meidän kaksoset syntyy hyvin todennäköisesti ennen laskettua aikaa eli luultavasti helmikuussa, jos kaikki menee hyvin.
 
Uskon myös, että kiva aika saada lapsi. Tietenkin vähän harmittaa, ettei enää uskalla pyöräillä talvella. Pitäisi löytää joku muu liikuntamuoto talveksi.
 
Maaliskuu tuntuu kivalta monessakin mielessä, mä tykkään siitä että jos tää syntyis suht maaliskuun alussa, niin olisi pari kuukautta seuraaviin synttäreihin tässä perheessä. Ei tarvii koko ajan olla järkkäämäs jotain juhlia.
Muutenkin toi on viel ihanaa aikaa. Lunta tod näk viel on. Mutta kevät ihan kulman takana. Ei liian kuuma muttei liian kylmäkään.
 
Maaliskuu kuulostaa ja tuntuu ihanalta ajalta saada lapsi. Kuukautena maaliskuussa ei ole enää hirveitä pakkasia tai vielä hikisiä helteitä, joka helpottaa ainakin omasta mielestäni arkea vastasyntyneen kanssa:Heartbigred
 
Maaliskuu kuulostaa pelottavalta kun ei oo vielä lämmin.. osaakohan sitä ottaa kaikki huomioon? Toisaalta ihana että kesä tulee jo nopsaan perästä
 
Maaliskuu kuulostaa pelottavalta kun ei oo vielä lämmin.. osaakohan sitä ottaa kaikki huomioon? Toisaalta ihana että kesä tulee jo nopsaan perästä

Mä kans tänään mietiskelin(panikoin) vauvan vaatetusta maaliskuussa :grin
 
Molemmat lapset meillä on syksyn/alkutalven lapsia. Jännää nyt kun syntyykin alkuvuonna. Mies on syntynyt maaliskuussa, niin siinä mielessä passeli syntymäkuukausi. Vielä kun tämä kolmaskin sattuisi syntymään 10pvä, olisi kaikilla lapsilla "sama" syntymäpäivä. LA on 7.3. niin ei se välttämättä ihan kaukaa haettua olisi :)
 
Uskon maaliskuun olevan hyvä kuukausi syntyä, koska kevättä kohti ollaan menossa. Yksi lapsistani syntynyt huhtikuussa joten kevät vauvasta minulla onkin jo kokemusta.. ❤️

Kevät aurinkokin alkaa paistamaan jo tuolloin
 
Mulla edellinen lapsi kesäkuinen ja toi 2018 oli vielä todella kuuma kesä et ei ekaan kuukautee tarcvinnut paljon vaatetta hälle laittaa :D Nyt sitten vähän eri… Mietin pitääköhän ostaa toppapuku? Varmaan ainaki sairaalasta kotiin vai pärjääköhän tolla toppapussilla:rolleyes:
 
Mulla edellinen lapsi kesäkuinen ja toi 2018 oli vielä todella kuuma kesä et ei ekaan kuukautee tarcvinnut paljon vaatetta hälle laittaa :D Nyt sitten vähän eri… Mietin pitääköhän ostaa toppapuku? Varmaan ainaki sairaalasta kotiin vai pärjääköhän tolla toppapussilla:rolleyes:
Mulla ei esikoisella ollut toppapukua, hän syntynyt maaliskuun lopussa. Villahaalari ja turvakaukaukalossa lämpöpussi. Vaunuissa oli myös vaan se äp makuupussi ja sitte vauvalla villahaalari tai nallehaalari. Meillä ainaki riitti hyvin näin. En varmaan tälläkään kertaa hommaa untuvapussia kun kevättä kohti kuitenkin mennään.
 
Niiin odotan että nyt saa alkuvuoden vauvan ja valvomiset on koko ajan valoisampaa aikaa kohti eläessä, kun kahden aiemman kanssa mennyt päinvastoin :)
 
Maaliskuu on ihana kun mennään jo kohti kevättä ja valoa alkaa tulla lisää! (Meillä nyt LA 2.3.) Ainoa mitä harmittelen on että sattuuko päivähoidon aloitus juuri kylmimmille ilmoille osumaan sitten vanhempainvapaan jälkeen... En ole varma kuinka hoitovapaan pitäminen siihen onnistuu.
 
Kuulostaa kivalta, toivottavasti alkaisi kevät silloin pikkuhiljaa etenemään ja päästäisi ulkoilu aloittamaan
 
Takaisin
Top