Maaliskuu syntymäkuukautena

Musta kiva kun kevät alkamassa just, ja on jo paljon valoisampaa :happy:
 
Mulla esikoinen syntynyt maaliskuun lopussa ja päästiin sairaalasta 1.4 ja silloin oli lumet sulanut ja kevät alkanut kunnolla. Pääsi heti ulkoilemaan
 
Tykkään kovasti kevättalvesta. Alkaa jo lämpötilat kääntymään pian kevääseen päin ja vauvan kanssa on mukava ulkoilla :)
 
Ei huonoa sanottavaa. Ihan mukavaa, kevättä rinnassa siitä pikku hiljaa. Toivon tietysti leutoa aikaa
 
Itse olin heinäkuisen ja helmikuisen jälkeen haaveillut loppukevään/alkukesän vauvasta, mutta näemmä meille tulee nyt kevättalven vauva (maaliskuun alussa täällä on vielä ihan talvi :grin).

Olin haaveillut nimittäin että vauvaa ei tarvitsisi pukea kovin paksusti heti alkuun mutta ei valittamista tässäkään, kunhan nyt kolmas saadaan :happy:
 
Esikoinen on syntynyt 6.3.2018, joten tuttu juttu tämä maaliskuu. Nyt tämän raskauden la on 10.3.2021
 
Ihana kun sillon alkaa olemaan jo vähä valosampaa ja mennään kesää kohti. Toivottavasti ei olis kauheen kylmä.
 
Kiva kun on vielä vähän viileämpää, kun se alun imetys on aika hikistä hommaa, kun muksu on koko ajan kiinni
 
Kiva kun kevät on niin lähellä! Ja varmasti mukava olla viimeisillään raskaana talvella
 
Toivon mukaan ei ole lumen/jään takia jumissa niin paljon kotosalla vaan voi nauttia sitten kevätsäästä ulkoillessa. Kesää lähestyessä ei tarvitse niin säätää vaatteidenkaan kanssa.
 
Kiva kun kevät on niin lähellä! Ja varmasti mukava olla viimeisillään raskaana talvella
Niin mukavaa kun ne loppuviikot vain voivat olla! Se tukaluus kyllä vähän jo kauhistuttaa, esikoinen vielä viihtyi lähes tappiin asti mahassa.
 
Niin mukavaa kun ne loppuviikot vain voivat olla! Se tukaluus kyllä vähän jo kauhistuttaa, esikoinen vielä viihtyi lähes tappiin asti mahassa.

meidän esikoinen syntyi 10 päivää lasketun ajan jälkeen viime heinäkuussa, koko heinäkuu oli aika tukalaa :grin

toivottvasti talvella mahtuisi joku oma toppatakki päälle, ei viitsisi ostaa muutaman kuukauden takia mitään uutta toppatakkia. ja toivottavasti ei olisi liukkaita kelejä, hirvittää jos viimesillääb kaatuisi ulkona :sorry:
 
Kiva kun kevät on niin lähellä! Ja varmasti mukava olla viimeisillään raskaana talvella
Minä puolestaan vähän kauhulla mietin sitä talvipukeutumista jäätävän mahan kanssa :grin Kenkiä ei saa itse jalkaan ja tavallisetkin housut jo ahdistaa.

Mutta siis, varmasti hyvä vuodenaika syntyä, kun pikkuhiljaa pääsee suoraan lapsi kevyemmissä kamppeissa vaunuttelemaan ja kovat pakkaset ovat pääsääntöisesti ohitse.
 
Mulla on talve varten windfleece tyylinen takki kanto ja raskausosalla niin luulisin että täällä ok seudulla pärjää sillä+villapaita aika hyvin. Mieheltä sit lainaan paksumpaa toppatakkia niinkuin viime raskaudessakin. Housut on kyllä sitten oma juttunsa. Pitää harrastaa kerroksia
 
Minä puolestaan vähän kauhulla mietin sitä talvipukeutumista jäätävän mahan kanssa :grin Kenkiä ei saa itse jalkaan ja tavallisetkin housut jo ahdistaa.

Mutta siis, varmasti hyvä vuodenaika syntyä, kun pikkuhiljaa pääsee suoraan lapsi kevyemmissä kamppeissa vaunuttelemaan ja kovat pakkaset ovat pääsääntöisesti ohitse.

pitää ostaa jotku kuomat mitkä sujahtaa jalkaan :grin
 
esikoinen syntynyt helmikuun lopulla, maaliskuu kuulostaa ihan kivalta, kun kelit jo pikkuhiljaa lämpenee. tosin tässä vaiheessa sitä synnyttäisi ihan missä vaiheessa vuotta vaan, kun on niin pitkä yritys takana :laughing002
 
Keväällä on kiva pienen kanssa. On jo valoisaa, eikä pitäis hirveitä pakkasiakaan olla enää. Syntymäkuukausi meillä osaa olla huhtikuukin, kun la 22.3. Esikoisen la oli huhtikuun lopussa ja toukokuulle siinä lopulta meni, kun ei halunnut mokoma tulla ulos, 41+6 käynnistettiin.
 
Maaliskuu kuulostaa hyvältä, kevät ja kesä edessä. Viimeksi oli talvi edessä, ei sekään huono ollut, mutta kevätauringosta saa niin paljon energiaa ja sille saattaa olla tarvetta. :D
 
Takaisin
Top