Maaliskuu 2020

Ei ookkaan tullut käytyä täällä pitkään aikaan. Mulla oli eilen lääkärineuvola, nyt 36+6. Sormelle auki, ihan pehmeät paikat ja kanavaa noin sentti jäljellä. Vauva myös alhaalla lähtövalmiina. Lääkäri koski jo vauvan päätä kuulemma :grin Nyt odotellaan jännittyneitä, että milloin pääsee tositoimiin :Heartred
Koronatilanne ahdistaa ihan tosi paljon, ollaan oltu lasten kanssa ihan eristyksissä vaan. Ja sama jatkukoon sitten vauvan synnyttyä. Harmittaa vaan ettei sitten ihmiset pääse katsomaan vauvaa :sad001
 
Heheee taitaa meidän huhtikuisesta tulla kuitenkin maaliskuinen! aamulla meni lapsivedet mutta supistukset ei oo vieläkään voimistunut, huomenna aamulla käynnistykseen siis! Nyt RV 38 + 5 eli onneksi turvalliset viikot jo. :happy093
 
Minulla alkoi järjetön päänsärky, eikä auta edes ulkoilu esikon kanssa. Voisi nukkua vaikka puoli päivää.

Minulla oli lapsuus- ja nuoruusiän migreeni, joka palasi kuvioihin myös esikoista odottaessa, mutta katosi taas kokonaan lapsen synnyttyä. Toivottavasti katoaa myös tämän toisen jälkeen.

Tänään 39+0, eli laskettuun aikaan viikko...
Esikoinen kiukuttelee, kun sai tietää, ettei koronan takia saa tulla katsomaan vauvaa sairaalaan sitten kun se syntyy.
 
Takaisin
Top