Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, mulla kans kahdessa edellisessä raskaudessa viivat vahvistui eri tavalla kuin nyt. Ei ollut näin selkeitä viivoja kuin joskus dpo 18 tms@Ellasi mulla viivat on paljon haaleammat kuin sulla.
Tässä tän päivän testitulos heti töiden jälkeen.
Ensin ajattelin että voisi testata digillä, mutta nyt alan kallistua sen suuntaan et en ehkä testaa ettei tuu sitä stressattua jos viikot onkin pienemmätAlkaa olla ihan hilkulla tasavahvat viivat
Dpo18
Joko joku on saanut digin 3+ tai milloin meinaatte yrittää? Mä ajattelin oisko 5+2 tai 5+3 tehnyt vikan digin ja toivottavasti ois 3+ sillon.![]()
Perästä (toivottavasti) tullaan, dpo18/ rv4+4. Oireettomuus huolettaa, joten tein uskon vahvistamiseksi myös kaapin pohjalla olleen herkän jossa nyt testiajan jälkeen jo aika lailla tasavahvat viivat.Alkaa olla ihan hilkulla tasavahvat viivat
Dpo18
Joko joku on saanut digin 3+ tai milloin meinaatte yrittää? Mä ajattelin oisko 5+2 tai 5+3 tehnyt vikan digin ja toivottavasti ois 3+ sillon.
Sen mitä oon täällä seuraillut niin moni on saanut 3+ vasta 5+1 ja sen jälkeen. Itsellä on nyt 5+2, mutta en tiedä uskallanko tehdä tuota digiä.Digiin tuli 2-3 4+5, onko ihan normaali?
Joo, uskoisin!! Mulla tuli edellisessä raskaudessa muistaakseni 3+ just joskus 5+2 tai 5+3.Digiin tuli 2-3 4+5, onko ihan normaali?
Digiin tuli 2-3 4+5, onko ihan normaali?