Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi varovaiset onnittelut! itsellä usko tosiaan aika pieni siihen että tämä (kään) raskaus jatkuisi mutta kyllähän sitä tietenki koko sydämestä toivooUskaltaisinkohan tulla tänne juttelemaan En rehellisesti sanottuna osaa edes sanoa varmaksi, oisko la helmi- vai maaliskuun puolella, kun kierrot olleet eripituisia (keskimäärin 36) ja positiivisen ovistestin tein 8.6. Eilen tein ekat raskaustestit, cb varhainen ja pc liuska, ja tänään pc puikon ja cb varhaisen digin. Voiko tää olla oikeesti totta
Samoin varoivaiset onnet ja nimenomaan, mennään tuolla että ollaan toiveikkaita ellei muuta todisteta. Itseäkin vähän jännittää / huolettaa varsinkin kun eka plussa ikinä, mutta ymmärrän sun huolen taustan takia. Voi kunpa tää ois nyt se jonka saisit syliin astiOi varovaiset onnittelut! itsellä usko tosiaan aika pieni siihen että tämä (kään) raskaus jatkuisi mutta kyllähän sitä tietenki koko sydämestä toivoo
Ollaan täällä nyt toiveikkaina niin kauan ku toisin todistetaan
Mulla tänään dpo12 ja testaan nyt ainaki viikon että miten viiva kehittyy. Digin teen sitten kun melkein se 6vkoa täynnä (jos edes sinne asti pääsee) ja sen pitäisi näyttää ”3+”. Jos ei näytä niin sitten tietää että kesken on taas menossa. Näin minä olen tulkinnut asian näiden kolmen varhaisen keskenmenon jälkeen
Toivotaan että pieni nyt vihdoinkin kyydissä pysyy!Oi varovaiset onnittelut! itsellä usko tosiaan aika pieni siihen että tämä (kään) raskaus jatkuisi mutta kyllähän sitä tietenki koko sydämestä toivoo
Ollaan täällä nyt toiveikkaina niin kauan ku toisin todistetaan
Mulla tänään dpo12 ja testaan nyt ainaki viikon että miten viiva kehittyy. Digin teen sitten kun melkein se 6vkoa täynnä (jos edes sinne asti pääsee) ja sen pitäisi näyttää ”3+”. Jos ei näytä niin sitten tietää että kesken on taas menossa. Näin minä olen tulkinnut asian näiden kolmen varhaisen keskenmenon jälkeen
Mulla myös eka plussa ikinä ja kaikki ihan uutta! Mulla on ollut menkkamaisia kipuja, päänsärkyä ja väsymystä. Myös rinnat arat, mutta se on ollut mulla ihan normi oire loppukierrosta muutenkin. Ja henkisesti oon vaan edelleen pöllämystynyt ja tuntuu epätodelliseltaUskaltaisinkohan minäkin liittyä tänne en oikein kyllä tiedä olisiko laskettu aika helmi- vai maaliskuussa, kun ivf hoidoista siis raskauduin ja en oikeen tiiä mitenkä se noihin laskureihin laitetaan . Mutta se selvinnee polilta kun sinne soittelen
Tällaiset testit tein tänään.
En voi kyllä uskoa todeksi, että testeissä on kaksi viivaa ikinä aiemmin en ole ees minkäänlaista hailakkaa hailuraa saanut testiin. Hyvin epätodellinen olo!
Onko teillä mitään oireita ollut vielä?
Kyllä on minun silmään hienosti vahvistunut!Taitaa se olla vahvistunut, uusin tänään ja aikaisempi toissapäiväinä
Sama pöllämystynyt ja epätodellinen olo täällä Itsellä ei ole vielä ollut mitään oireita, niin ei oikein senkään puolesta voi uskoa todeksi. Tulispa nyt jotain oireita, niin konkretisoituisi raskausMulla myös eka plussa ikinä ja kaikki ihan uutta! Mulla on ollut menkkamaisia kipuja, päänsärkyä ja väsymystä. Myös rinnat arat, mutta se on ollut mulla ihan normi oire loppukierrosta muutenkin. Ja henkisesti oon vaan edelleen pöllämystynyt ja tuntuu epätodelliselta
Luulen että niitä ehtii vielä tulla mutta ymmärrän ton ajatuksen, kun muuten tuntuu niin epätodelliselta niin olisi edes jotain konkreettistaSama pöllämystynyt ja epätodellinen olo täällä Itsellä ei ole vielä ollut mitään oireita, niin ei oikein senkään puolesta voi uskoa todeksi. Tulispa nyt jotain oireita, niin konkretisoituisi raskaus
Onnittelut!Uskaltaisinkohan minäkin liittyä tänne en oikein kyllä tiedä olisiko laskettu aika helmi- vai maaliskuussa, kun ivf hoidoista siis raskauduin ja en oikeen tiiä mitenkä se noihin laskureihin laitetaan . Mutta se selvinnee polilta kun sinne soittelen
Tällaiset testit tein tänään.
En voi kyllä uskoa todeksi, että testeissä on kaksi viivaa ikinä aiemmin en ole ees minkäänlaista hailakkaa hailuraa saanut testiin. Hyvin epätodellinen olo!
Onko teillä mitään oireita ollut vielä?
Näyttää hienosti vahvistuneenNo tänään uskaltauduin kuitenki testaamaan ja onneksi viivat oli vahvistunut alempi dpo12 ja ylempi dpo14
Wau!! Varovaiset onnittelut!!Onnea kaikille plussanneille
Näyttäs siltä, että täällä kans taidetaan päästä maaliskuisten jengiin liittymään aikasta on kyllä vielä, dpo 10 tänään, mutta pakko oli tulla tänne lasketun ajan ryhmään kurkkimaan vähän. Toivottavasti kaikki menisi hyvin eilen rfsu antoi aamusta hailuraa ja illasta haaleaa haamua. Tänään näkyy jo selvemmin ja digi sitten vahvisti pc:ssä tämään hyvin hailura viiva näkyvissä, ei oikein saanut kameralle.