Maaliskuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne saatte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille!

Kuinka monta testiä teit?
 
Uskaltaisinkohan tulla tänne juttelemaan🥹 En rehellisesti sanottuna osaa edes sanoa varmaksi, oisko la helmi- vai maaliskuun puolella, kun kierrot olleet eripituisia (keskimäärin 36) ja positiivisen ovistestin tein 8.6. Eilen tein ekat raskaustestit, cb varhainen ja pc liuska, ja tänään pc puikon ja cb varhaisen digin. Voiko tää olla oikeesti totta🥹
 

Liitteet

  • IMG_1519.jpeg
    IMG_1519.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 15
  • IMG_1522.jpeg
    IMG_1522.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 15
  • IMG_1524.jpeg
    IMG_1524.jpeg
    889.2 KB · Katsottu: 15
Uskaltaisinkohan tulla tänne juttelemaan🥹 En rehellisesti sanottuna osaa edes sanoa varmaksi, oisko la helmi- vai maaliskuun puolella, kun kierrot olleet eripituisia (keskimäärin 36) ja positiivisen ovistestin tein 8.6. Eilen tein ekat raskaustestit, cb varhainen ja pc liuska, ja tänään pc puikon ja cb varhaisen digin. Voiko tää olla oikeesti totta🥹
Oi varovaiset onnittelut! 😍 itsellä usko tosiaan aika pieni siihen että tämä (kään) raskaus jatkuisi mutta kyllähän sitä tietenki koko sydämestä toivoo ❤️

Ollaan täällä nyt toiveikkaina niin kauan ku toisin todistetaan 😍

Mulla tänään dpo12 ja testaan nyt ainaki viikon että miten viiva kehittyy. Digin teen sitten kun melkein se 6vkoa täynnä (jos edes sinne asti pääsee) ja sen pitäisi näyttää ”3+”. Jos ei näytä niin sitten tietää että kesken on taas menossa. Näin minä olen tulkinnut asian näiden kolmen varhaisen keskenmenon jälkeen 🙏
 
Oi varovaiset onnittelut! 😍 itsellä usko tosiaan aika pieni siihen että tämä (kään) raskaus jatkuisi mutta kyllähän sitä tietenki koko sydämestä toivoo ❤️

Ollaan täällä nyt toiveikkaina niin kauan ku toisin todistetaan 😍

Mulla tänään dpo12 ja testaan nyt ainaki viikon että miten viiva kehittyy. Digin teen sitten kun melkein se 6vkoa täynnä (jos edes sinne asti pääsee) ja sen pitäisi näyttää ”3+”. Jos ei näytä niin sitten tietää että kesken on taas menossa. Näin minä olen tulkinnut asian näiden kolmen varhaisen keskenmenon jälkeen 🙏
Samoin varoivaiset onnet🥰 ja nimenomaan, mennään tuolla että ollaan toiveikkaita ellei muuta todisteta. Itseäkin vähän jännittää / huolettaa varsinkin kun eka plussa ikinä, mutta ymmärrän sun huolen taustan takia. Voi kunpa tää ois nyt se jonka saisit syliin asti🤞🏼🥰
 
Oi varovaiset onnittelut! 😍 itsellä usko tosiaan aika pieni siihen että tämä (kään) raskaus jatkuisi mutta kyllähän sitä tietenki koko sydämestä toivoo ❤️

Ollaan täällä nyt toiveikkaina niin kauan ku toisin todistetaan 😍

Mulla tänään dpo12 ja testaan nyt ainaki viikon että miten viiva kehittyy. Digin teen sitten kun melkein se 6vkoa täynnä (jos edes sinne asti pääsee) ja sen pitäisi näyttää ”3+”. Jos ei näytä niin sitten tietää että kesken on taas menossa. Näin minä olen tulkinnut asian näiden kolmen varhaisen keskenmenon jälkeen 🙏
Toivotaan että pieni nyt vihdoinkin kyydissä pysyy!
Ja jos, siis vahva jos ei , niin ehkä kannattaa tarkistaa ettei sulla ole oireetonta bakteerivakionoosia ja veren rasva-, ferritiini- tai kilppariarvot päin prinkkalaa. Vahvistukoon viivat...ja tulkoon dikiin se 3+! 🍀🍀🍀
 
Uskaltaisinkohan minäkin liittyä tänne 🥹💕 en oikein kyllä tiedä olisiko laskettu aika helmi- vai maaliskuussa, kun ivf hoidoista siis raskauduin ja en oikeen tiiä mitenkä se noihin laskureihin laitetaan 🙈. Mutta se selvinnee polilta kun sinne soittelen ☺️
Tällaiset testit tein tänään.
En voi kyllä uskoa todeksi, että testeissä on kaksi viivaa 🥹 ikinä aiemmin en ole ees minkäänlaista hailakkaa hailuraa saanut testiin. Hyvin epätodellinen olo!

Onko teillä mitään oireita ollut vielä? ☺️
 

Liitteet

  • IMG_9020.jpeg
    IMG_9020.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 15
Uskaltaisinkohan minäkin liittyä tänne 🥹💕 en oikein kyllä tiedä olisiko laskettu aika helmi- vai maaliskuussa, kun ivf hoidoista siis raskauduin ja en oikeen tiiä mitenkä se noihin laskureihin laitetaan 🙈. Mutta se selvinnee polilta kun sinne soittelen ☺️
Tällaiset testit tein tänään.
En voi kyllä uskoa todeksi, että testeissä on kaksi viivaa 🥹 ikinä aiemmin en ole ees minkäänlaista hailakkaa hailuraa saanut testiin. Hyvin epätodellinen olo!

Onko teillä mitään oireita ollut vielä? ☺️
Mulla myös eka plussa ikinä ja kaikki ihan uutta! 😊 Mulla on ollut menkkamaisia kipuja, päänsärkyä ja väsymystä. Myös rinnat arat, mutta se on ollut mulla ihan normi oire loppukierrosta muutenkin. Ja henkisesti oon vaan edelleen pöllämystynyt ja tuntuu epätodelliselta🥹
 
Taitaa se olla vahvistunut, uusin tänään ja aikaisempi toissapäiväinä🥰
Kyllä on minun silmään hienosti vahvistunut! 😍

Mulla myös eka plussa ikinä ja kaikki ihan uutta! 😊 Mulla on ollut menkkamaisia kipuja, päänsärkyä ja väsymystä. Myös rinnat arat, mutta se on ollut mulla ihan normi oire loppukierrosta muutenkin. Ja henkisesti oon vaan edelleen pöllämystynyt ja tuntuu epätodelliselta🥹
Sama pöllämystynyt ja epätodellinen olo täällä 🥹 Itsellä ei ole vielä ollut mitään oireita, niin ei oikein senkään puolesta voi uskoa todeksi. Tulispa nyt jotain oireita, niin konkretisoituisi raskaus 😅❣️
 
Sama pöllämystynyt ja epätodellinen olo täällä 🥹 Itsellä ei ole vielä ollut mitään oireita, niin ei oikein senkään puolesta voi uskoa todeksi. Tulispa nyt jotain oireita, niin konkretisoituisi raskaus 😅❣️
Luulen että niitä ehtii vielä tulla😅 mutta ymmärrän ton ajatuksen, kun muuten tuntuu niin epätodelliselta niin olisi edes jotain konkreettista😊
 
Mie en tiedä uskallanko enää testata 😫 viimeksi testasin eilen dpo12 mutta nyt pelottaa jos ei olekaan tarpeeksi vahvistunut 😢 kolme varhaista keskenmenoa takana; tässä viimeisessä viivat vahvistu hienosti mutta silti meni kesken joskus rv 6 🙄 kuva nyt tosiaan eiliseltä dpo12. 🙏
 

Liitteet

  • IMG_1126.jpeg
    IMG_1126.jpeg
    447.3 KB · Katsottu: 19
Uskaltaisinkohan minäkin liittyä tänne 🥹💕 en oikein kyllä tiedä olisiko laskettu aika helmi- vai maaliskuussa, kun ivf hoidoista siis raskauduin ja en oikeen tiiä mitenkä se noihin laskureihin laitetaan 🙈. Mutta se selvinnee polilta kun sinne soittelen ☺️
Tällaiset testit tein tänään.
En voi kyllä uskoa todeksi, että testeissä on kaksi viivaa 🥹 ikinä aiemmin en ole ees minkäänlaista hailakkaa hailuraa saanut testiin. Hyvin epätodellinen olo!

Onko teillä mitään oireita ollut vielä? ☺️
Onnittelut!
Millon sulla oli siirto? Siitä taaksepäin niin monta vrk jonka ikäinen siirrettiin. Se ois hedelmöitysajankohta....
 
Onnea kaikille plussanneille 😍
Näyttäs siltä, että täällä kans taidetaan päästä maaliskuisten jengiin liittymään 🥹❤️ aikasta on kyllä vielä, dpo 10 tänään, mutta pakko oli tulla tänne lasketun ajan ryhmään kurkkimaan vähän. Toivottavasti kaikki menisi hyvin🙏 eilen rfsu antoi aamusta hailuraa ja illasta haaleaa haamua. Tänään näkyy jo selvemmin ja digi sitten vahvisti 😍 pc:ssä tämään hyvin hailura viiva näkyvissä, ei oikein saanut kameralle.
 

Liitteet

  • 20240625_083119.jpg
    20240625_083119.jpg
    944.3 KB · Katsottu: 22
  • 20240625_090427.jpg
    20240625_090427.jpg
    538.8 KB · Katsottu: 22
Onnea kaikille plussanneille 😍
Näyttäs siltä, että täällä kans taidetaan päästä maaliskuisten jengiin liittymään 🥹❤️ aikasta on kyllä vielä, dpo 10 tänään, mutta pakko oli tulla tänne lasketun ajan ryhmään kurkkimaan vähän. Toivottavasti kaikki menisi hyvin🙏 eilen rfsu antoi aamusta hailuraa ja illasta haaleaa haamua. Tänään näkyy jo selvemmin ja digi sitten vahvisti 😍 pc:ssä tämään hyvin hailura viiva näkyvissä, ei oikein saanut kameralle.
Wau!! Varovaiset onnittelut!! 😍
 
Huomenta! No mulla oli kyllä aivan identtinen yhden viivan testi vielä tänäänkin.. Vähän hirvittää jo, että onko sitä mennyt etukäteen huutelemaan, kun ihan oikeasti nyt vaikuttaisi siltä että kierto on tässä kuussa 31, eli tänään olisi vasta rv 3+5. Ovulaatio, joka oli siis 13.6 (normaalia myöhemmin), tukisi tätä teoriaa.
 
Takaisin
Top