Maaliskuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne saatte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille!

Kuinka monta testiä teit?

Ensimmäiset testit rfsun liuskatestit, joista en plussaa odottanut, kun olin pari pv aiemmin negaa testannut. CB samana iltana ja pc-puikko eilen eli 4+4.

Liitteet

• IMG_20230706_194814__01.jpg
    IMG_20230706_194814__01.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 33
  • IMG_20230706_214453.jpg
    IMG_20230706_214453.jpg
    818.6 KB · Katsottu: 34
  • IMG_20230708_174508.jpg
    IMG_20230708_174508.jpg
    952.7 KB · Katsottu: 33
Ootteko avannu koskaan digiä? Tein eilen aamulla ja sain 2-3, aikaista oli vielä mutta ootin toki +3😕 avasin ja tämmöset viivat tuli, näyttääkö että olis lähelläkään tuota +3

Liitteet

• IMG_8660.jpeg
    IMG_8660.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 39
Ootteko avannu koskaan digiä? Tein eilen aamulla ja sain 2-3, aikaista oli vielä mutta ootin toki +3😕 avasin ja tämmöset viivat tuli, näyttääkö että olis lähelläkään tuota +3
Se digin 3+ vaatii aika korkean pitoisuuden, ei varmaankaan syytä huoleen 😊 En oo avannut eli sen suhteen en osaa sanoa.Screenshot_20230708-233515__01.jpg

Itse olen näiden digien kanssa paininut ja jos huomaan että joku näiden tuloksia ihmettelee, niin pyrin tulla kertomaan omista tutkimustuloksista ja kokemuksista, josko se helpottais huolta koska usein ei ole mitään syytä :)

Sulla on niin liki 3+:aa tuo vahvuus, että esim. ip:n pissasta hyvin tod.näk. näyttää 3+. Digeissä ei oo mikään selkeää hcg-rajaa vaan se 2-3 ja 3+:n vaatima hcg-määrä on jonkin matkaa sama kummassakin, ja testiin vaikuttaa tosi paljon miten on juonut nesteitä, onko aamun vai ip:n pissa jne., joten siksi se tuloskin voi vaihdella ilman että on syytä huoleen. Itsekin olen saanut jopa saman päivän aikana kahta eri tulosta (!) ja tässä viime plussassakin digin omien viiterajojen mukaan olisi pitänyt saada aikaisemmin 3+, koska hcg oli lähes 6000 ennen kuin lopulta sain 3+:n. Tässä se kirjotus, jossa vähän infoa noista digeistä mitä löysin. Ja Tässä mun omat digit purettuna.

Itse olen näiden digien kanssa paininut ja jos huomaan että joku näiden tuloksia ihmettelee, niin pyrin tulla kertomaan omista tutkimustuloksista ja kokemuksista, josko se helpottais huolta koska usein ei ole mitään syytä :)

Sulla on niin liki 3+:aa tuo vahvuus, että esim. ip:n pissasta hyvin tod.näk. näyttää 3+. Digeissä ei oo mikään selkeää hcg-rajaa vaan se 2-3 ja 3+:n vaatima hcg-määrä on jonkin matkaa sama kummassakin, ja testiin vaikuttaa tosi paljon miten on juonut nesteitä, onko aamun vai ip:n pissa jne., joten siksi se tuloskin voi vaihdella ilman että on syytä huoleen. Itsekin olen saanut jopa saman päivän aikana kahta eri tulosta (!) ja tässä viime plussassakin digin omien viiterajojen mukaan olisi pitänyt saada aikaisemmin 3+, koska hcg oli lähes 6000 ennen kuin lopulta sain 3+:n. Tässä se kirjotus, jossa vähän infoa noista digeistä mitä löysin. Ja Tässä mun omat digit purettuna.
Juuri ku luulin että tähän touhuun vois saada jotain järkeä ja varmuutta noilla digeillä 😂 Kiitos tästä, ei pidä sit turhaan stressata jossei meekkään viikot kohilleen.

Kiitos ihan super paljon kun tulit jakamaan tän! ❤️🙏🏻 tästä oli iso apu tähän omaan ahdisteluun🥺

Tähän lienee hyvä lopettaa testailu, ylin puikko eilen 4+4 päivällä, alempi tänään 4+5 aamulla ja liuska äsken. On noi nyt jo niin vahvat, että voi uskoa ettei ehkä kemiallisesta olisi kyse. Teen kyllä varmaan sen jemmassa olevan digin vielä keskiviikkona 😂✌🏼
IMG_20230709_160533__01__01.jpg
IMG_20230709_160516__01.jpg
p.s. mikä homma tää on, ettei kaupat myy nyt millään samoja testejä? kauheeksi metsästämiseksi menee jos samaa testiä haluaa vaikka ois sama kauppa tai sama ketju 😂

Tein kans yöllä testin, kun totesin etten ole pystynyt moneen yöhön pidättämään koko yötä ja vasta aamulla käymään ekan kerran vessassa. Viikkoja menkoista 5+4 ja ovulaatiosta 5+1 just testin teon aikaan. Toivottavasti kaikki ok, vaikka ei tullutkaan +3. 😊

Liitteet

• IMG_20230712_060237.jpg
    IMG_20230712_060237.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 6
Takaisin