Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse olen näiden digien kanssa paininut ja jos huomaan että joku näiden tuloksia ihmettelee, niin pyrin tulla kertomaan omista tutkimustuloksista ja kokemuksista, josko se helpottais huolta koska usein ei ole mitään syytä :)Ootteko avannu koskaan digiä? Tein eilen aamulla ja sain 2-3, aikaista oli vielä mutta ootin toki +3 avasin ja tämmöset viivat tuli, näyttääkö että olis lähelläkään tuota +3
Juuri ku luulin että tähän touhuun vois saada jotain järkeä ja varmuutta noilla digeillä Kiitos tästä, ei pidä sit turhaan stressata jossei meekkään viikot kohilleen.Itse olen näiden digien kanssa paininut ja jos huomaan että joku näiden tuloksia ihmettelee, niin pyrin tulla kertomaan omista tutkimustuloksista ja kokemuksista, josko se helpottais huolta koska usein ei ole mitään syytä :)
Sulla on niin liki 3+:aa tuo vahvuus, että esim. ip:n pissasta hyvin tod.näk. näyttää 3+. Digeissä ei oo mikään selkeää hcg-rajaa vaan se 2-3 ja 3+:n vaatima hcg-määrä on jonkin matkaa sama kummassakin, ja testiin vaikuttaa tosi paljon miten on juonut nesteitä, onko aamun vai ip:n pissa jne., joten siksi se tuloskin voi vaihdella ilman että on syytä huoleen. Itsekin olen saanut jopa saman päivän aikana kahta eri tulosta (!) ja tässä viime plussassakin digin omien viiterajojen mukaan olisi pitänyt saada aikaisemmin 3+, koska hcg oli lähes 6000 ennen kuin lopulta sain 3+:n. Tässä se kirjotus, jossa vähän infoa noista digeistä mitä löysin. Ja Tässä mun omat digit purettuna.
Kiitos ihan super paljon kun tulit jakamaan tän! tästä oli iso apu tähän omaan ahdisteluunItse olen näiden digien kanssa paininut ja jos huomaan että joku näiden tuloksia ihmettelee, niin pyrin tulla kertomaan omista tutkimustuloksista ja kokemuksista, josko se helpottais huolta koska usein ei ole mitään syytä :)
Sulla on niin liki 3+:aa tuo vahvuus, että esim. ip:n pissasta hyvin tod.näk. näyttää 3+. Digeissä ei oo mikään selkeää hcg-rajaa vaan se 2-3 ja 3+:n vaatima hcg-määrä on jonkin matkaa sama kummassakin, ja testiin vaikuttaa tosi paljon miten on juonut nesteitä, onko aamun vai ip:n pissa jne., joten siksi se tuloskin voi vaihdella ilman että on syytä huoleen. Itsekin olen saanut jopa saman päivän aikana kahta eri tulosta (!) ja tässä viime plussassakin digin omien viiterajojen mukaan olisi pitänyt saada aikaisemmin 3+, koska hcg oli lähes 6000 ennen kuin lopulta sain 3+:n. Tässä se kirjotus, jossa vähän infoa noista digeistä mitä löysin. Ja Tässä mun omat digit purettuna.