Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OnneaPlussasin tänään ja selkeämpi viiva on mitä esikoisen kohdalla. Esikoisesta plussasin justs näillä samoilla päivillä.View attachment 123796
OnneaView attachment 1237917.7 tein positiivisen testin. Edellisenä yönä ravasin kaksi tai kolme kertaa pissalla vaikka olin käynyt ennen sänkyyn menoa. Jotenkin aavistelin että positiivinen saattaisi tulla.
Pidän kovasti peukkuja, että tällä kertaa teillä onnistaisiVarovasti olen käynyt kurkkimassa täällä ja reagoimassa toisten viesteihin.
Tässä omat testit, joista alempi tehty jo kesäkuun lopussa (dpo14) ja ylempi reilu viikko sitten (dpo19). Nyt rv 5+6.
Menetyksiä ja lapsettomuutta on taustalla, joten pitkään piti harkita tänne tuloa. Viimeksi jouduin poistumaan elokuisista aika pian.
Täällä näkyy olevan paljon menetyksen kokeneita, se rohkaisi liittymään mukaan, vaikka olen tätä kirjoittaessa vielä kahden vaiheilla. Hienoa saada vertaistukea ja toisaalta ymmärrystä epävarmuuden tunteista. Toivottavasti nämä omat epävarmuudet eivät kuitenkaan herätä turhia pelkoja niissä, jotka ovat ensimmäistä kertaa raskaana tms. Suurimmalla osalla kaikki menee kuitenkin hyvin, itse olen epäonnekseni ollut niiden tilastojen ikävämpien todennäköisyysprosenttien puolella monta kertaa.
Plussa nyt tuntuu ihmeeltä. Ja siitä se on aloitettava.
Kiitos ja pidän peukkuja sinnekinPidän kovasti peukkuja, että tällä kertaa teillä onnistaisi
Itselläkin kauhea jännitys, et ole ainoa
KiitosKiitos ja pidän peukkuja sinnekin
Paljon onnea plussasta! Ja pakko sanoa että tää kirjoitus herkisti mut ihan kyyneliin. Ihana että uskalsit tulla tänne nyt kaivan kaikki jarrusukat ja liimat ja lähetän ne ajatuksella sulle ja pienelle!Varovasti olen käynyt kurkkimassa täällä ja reagoimassa toisten viesteihin.
Tässä omat testit, joista alempi tehty jo kesäkuun lopussa (dpo14) ja ylempi reilu viikko sitten (dpo19). Nyt rv 5+6.
Menetyksiä ja lapsettomuutta on taustalla, joten pitkään piti harkita tänne tuloa. Viimeksi jouduin poistumaan elokuisista aika pian.
Täällä näkyy olevan paljon menetyksen kokeneita, se rohkaisi liittymään mukaan, vaikka olen tätä kirjoittaessa vielä kahden vaiheilla. Hienoa saada vertaistukea ja toisaalta ymmärrystä epävarmuuden tunteista. Toivottavasti nämä omat epävarmuudet eivät kuitenkaan herätä turhia pelkoja niissä, jotka ovat ensimmäistä kertaa raskaana tms. Suurimmalla osalla kaikki menee kuitenkin hyvin, itse olen epäonnekseni ollut niiden tilastojen ikävämpien todennäköisyysprosenttien puolella monta kertaa.
Plussa nyt tuntuu ihmeeltä. Ja siitä se on aloitettava.
En osaa edes kuvitella sun fiiliksiä, hurja tilanne! Paljon onnea ja huimasti tarrasukkia matkaanHelou!
Tämmösen tuloksen sain maanantaina, kun menkat oli pari päivää myöhässä (4+2)! Oli kyllä melkonen yllätys, kun yli 3,5v yritystä takana ilman tuloksia (selittämätön lapsettomuus ja 3 inssiä taustalla) ja ikääkin jo 37. Itellä ei toivoa enää juurikaan oo ollut jäljellä, mutta että nyt sitten ihan yhtäkkiä yllättäin TSADAM! piti oikeen luntata ohjeesta, menikö se nyt niin päin että 2 viivaa oli positiivinen :D
Toi on ihanaa ku piirtyy se plussaviiva siihen heti alussa, tai ainakin ite ihan hykertelin sille kun se viiva selkeesti jäi heti matkaanLöysin kaapista vielä yhden vuonna -21 vanhentuneen testin, mut hyvät viivat antoi silti. Ekaa kertaa tuli nyt heti plussaviiva näkyviin, kun kastui. Viime viikolla tuli vielä kontrolliviiva ensin ja vasta sit plussaviiva esiin.
Oi, miten ihanaa! Paljon onneaHelou!
Tämmösen tuloksen sain maanantaina, kun menkat oli pari päivää myöhässä (4+2)! Oli kyllä melkonen yllätys, kun yli 3,5v yritystä takana ilman tuloksia (selittämätön lapsettomuus ja 3 inssiä taustalla) ja ikääkin jo 37. Itellä ei toivoa enää juurikaan oo ollut jäljellä, mutta että nyt sitten ihan yhtäkkiä yllättäin TSADAM! piti oikeen luntata ohjeesta, menikö se nyt niin päin että 2 viivaa oli positiivinen :D
View attachment 123849