Maaliskuisten plussatestien kuvia

Mun silmään hyviltä näyttää kun vahvistuvat kuitenkin hyvin :) koittaisin ehkä jotain toista testiäkin..

Itsellä ollut nyt sekä rfsun normaali lisukatestillä, että pregchekillä ihan samanvaihuisia viivoja dpo 14 lähtien, nyt dpo 18, vähän huolestuttaa kun eivät tummene yhtään. Huomenna oon menossa hcg kontrolliin, oli sillon dpo 14 arvo oli 155, joten nyt pitäisi olla jo aika korkealla jos eteneen normaalisti. Teen itseni hulluksi näillä raskaustesteillä :Grimacing Face: menetykisä kun useampi takana, niin tietenkin maalailen piruja seinille..

Joo, sitäkin mietin, johtuiko tummuminen vaan siitä, että viimeisen tein aamulla ja kaksi aiempaa iltapäivällä/illalla. Toivotaan, että tuo viivan tummuus on vain testin ominaisuus. Toisella testillä tuli tosiaan edellisestä sellainen kontrolliviivaa tummempi viiva, joten odotin vahvempaa, etenkin kun oli tuo, että havaitsee jo 6 päivää ennen. Soitan joka tapauksessa neuvolaan huomenna ja kysyn, pääseekö varmistamaan jotenkin. Hoitaja on onneksi sama kuin kolmessa viimeisessä raskaudessa eli kahdessa kesken menneessä ja tässä maaliskuisessa2021 ja tiedän, että varmasti ottaa asian tosissaan. Ikävintä on, jos soittaa jonnekin omia huoliaan ja käsketään seurailla.. :Grimacing Face:

Toivottavasti teillä kaikki myös normaalisti. Onko sinulla ollut minkä vahvuinen se viiva?
 
Toivotaan @Mirumaru parasta! Mä tosiaan käyn hcg kontrolleissa ihan omasta lompakosta, kun ei julkiselta labroja heltynyt.. edellisellä sivulla löytyy mun testikuva dpo 14, saman näköisiä ne on nyt olleet monta päivää.. kävin itseasiassa nyt hcg labroissa jo tänään, en tosin saa tuloksia ennen kuin huomenna kun eivät analysoi niitä sunnuntaisin :Grimacing Face:
 
Toivotaan @Mirumaru parasta! Mä tosiaan käyn hcg kontrolleissa ihan omasta lompakosta, kun ei julkiselta labroja heltynyt.. edellisellä sivulla löytyy mun testikuva dpo 14, saman näköisiä ne on nyt olleet monta päivää.. kävin itseasiassa nyt hcg labroissa jo tänään, en tosin saa tuloksia ennen kuin huomenna kun eivät analysoi niitä sunnuntaisin :Grimacing Face:
Toivottavasti tulokset tulevat pian!

Minusta omat testit näyttää huononevalta. Tietysti tämä on taas sama merkki, kun lähikaupassa ei ollut muita. Täytyy ehkä viitsiä lähteä apteekkiin saakka hakemaan joku toinen. Viikkonäytöllinen olisi ainakin sitten selvä. Aiemmin kun meni kesken, viikkonäyttö näytti 1-2, vaikka piti olla jo paljon pidemmällä.
 

Liitteet

  • 20220725_065530.jpg
    20220725_065530.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 44
Tässä oma testitulos, jonka lähetin miehelle. Ei jättänyt arvailujen varaan. Tosin tämä on 6+0 laskujen mukaan, kun ei osattu odottaa tällaista ihmettä 😊 että yllätyksenä tuli.C71FA229-3FC2-4E96-AA6F-06C1DA9C85D0.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Toivottavasti tulokset tulevat pian!

Minusta omat testit näyttää huononevalta. Tietysti tämä on taas sama merkki, kun lähikaupassa ei ollut muita. Täytyy ehkä viitsiä lähteä apteekkiin saakka hakemaan joku toinen. Viikkonäytöllinen olisi ainakin sitten selvä. Aiemmin kun meni kesken, viikkonäyttö näytti 1-2, vaikka piti olla jo paljon pidemmällä.
Kuinka pitkä kierto sulla on, ts. kuinka paljon dpo noissa testeissä?

Itse olen RFSU:n liuskojen kohdalla ainakin selkeästi huomannut, että kuivuessaan (eli sen "tulos ei ole luotettava tämän ajan jälkeen") viivat jotenkin vähän haalistuvat. Oon ottanut liuskoista kuvat tuoreeltaan aina samassa valaistuksessa ja taustalla, niin tummenemisen näkee, vaikka näyttäisivätkin suht samoilta kun ovat vierekkäin jo kuivuneet ja yksi tuore.
 
Kuinka pitkä kierto sulla on, ts. kuinka paljon dpo noissa testeissä?

Itse olen RFSU:n liuskojen kohdalla ainakin selkeästi huomannut, että kuivuessaan (eli sen "tulos ei ole luotettava tämän ajan jälkeen") viivat jotenkin vähän haalistuvat. Oon ottanut liuskoista kuvat tuoreeltaan aina samassa valaistuksessa ja taustalla, niin tummenemisen näkee, vaikka näyttäisivätkin suht samoilta kun ovat vierekkäin jo kuivuneet ja yksi tuore.

Minulla on ollut nyt keskimäärin 28pvä kierto (vaihdellut 27-29 välillä) viimeiset 4 kuukautta. Sitä ennen oli yksi 34 päivää ja sitä edelliset oli ensimmäiset edellisen syntymän jälkeen. Eli voi olla vähän epäsäännöllinen vielä, ovulaatioajankohdasta ei ole tarkkaa tietoa.

Ostin nyt sen viikkonäytöllisen, että voin tehdä huomenna aamulla. Pitäisi näyttää 3+, vähintään edes 2-3.
 
Miten monta päivää ovulaation noin keskivertoisesti kestää? Tiedätkö? Tuli vaan mieleen että missäköhän kohtaa olen raskautunut 🤔
 
Miten monta päivää ovulaation noin keskivertoisesti kestää? Tiedätkö? Tuli vaan mieleen että missäköhän kohtaa olen raskautunut 🤔

Ovulaation jälkeen munasolu on 24h hedelmöityskykyinen.

Minulla viikkonäyttö näytti sen 2-3. Elättelen toiveita, että olisi ollut vähän pidempi kierto ja myöhäisempi ovulaatio, mutta toisaalta pelottaa, että hormonitasot on vaan liian alhaiset, jos on menossa kesken.
 
4F87EF59-32A3-43B0-A944-739F794F3144.jpeg

Tajusin 20.7 menkkojen olevan myöhässä, koska mieleen muistui, että tasan 3 vuotta sitten tänä päivänä plussasin esikoisesta. Ei yritetty vauvaa, mutta oli jo viikon ollut takaraivossa vaan se tunne, että nyt oon raskaana. Haalea plussa tuli silloin, jota sitten tiirailtiin, joka kuitenkin tummui koko ajan. Seuraavana päivänä oli jo ihan selkeät kaksi viivaa.
Hassua, että testeillä on tasan 3 vuotta ikäeroa :) Saa nähdä, kuinka lähekkäin syntymäpäivät tulee sitten olemaan..
 
Aikainen rfsu testi ja otettu dpo9 illalla, omaan silmään oli aika selkeä ja ihmettelin myös kuinka noin ajoissa näytti. Siitä vahvistui sitten päivä kerrallaan 🤩 se oli tikuttamista lähes joka aamu 😅 jänniä aikoja! Laskujen mukaan 4+5 tuli eka täydellinen vahva viiva, pitkä kierto tavallisesti joten ovis on myös saattanut heittää parilla päivällä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220727_232852.jpg
    Screenshot_20220727_232852.jpg
    425.5 KB · Katsottu: 25
Muokattu viimeksi:
1EAD95D5-9D61-4DD7-A9F0-89B9B81EC2C7.jpeg

Hieman myöhässä mut ajattelin nyt laittaa jos joku ihmettelee omaa tikkuaan 😊 Punaiset siis otettu ylhäältä alaspäin 1.7. 5.7. ja 8.7.. Sininen apteekkarin testi myös tuolloin 1.7.
 
Takaisin
Top