Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noi testit tekee ihan luonnostaan hailakampaa viivaa. Mä sain vasta rv 4+6 tasavahvan noilla ja rv 5+0 testi oli vahvempi kuin kontrolli. Tossa kuvassa on ylempänä mun rv 4+0 ja alempana rv 3+6 (joka kuvassa kuivana). Vrt. sain Pregcheckillä rv 3+5 päivävirtsasta ilman sen kummempia pidättelyjä samanvahvuisen kuin RFSU tuo 4+0.Minä taas...4+2... tuleeko näihin prisman testeihin edes kunnon viivoja vai eikö nää vaan oo tarpeeks herkkiä näille viikoille
eikö nuo oo sen 25 herkkyyden testejä? Mulla näky pe 3+6 herkkään Pregcheckii viiva ja tuolla frsu ei mitää.. noilla frsu testasin esikoisen raskauden mut oli sillo jo 4+4 aamuvirtsa ku sain kaks tasavahvaa viivaa..Minä taas...4+2... tuleeko näihin prisman testeihin edes kunnon viivoja vai eikö nää vaan oo tarpeeks herkkiä näille viikoille
Onhan siinä! Varovaiset onnittelut jo nytMoikka! Kertokaa mulle nyt että näenkö vain omia vai onko tossa testissä haalea toinen viiva? Tänään pitäisi vasta olla viikkoja 3+2 niin en vielä toivo liikoja
Jess kiitos! ollut niin monta kemiallista raskautta nyt viime aikoina että oikein pelottaa, toivottavasti tää viiva nyt vahvistuisi ja että menkat pysyisi poissa’Onhan siinä! Varovaiset onnittelut jo nyt
Miten mun mielestä nää viivat on liian haaleita näille päiville Tämä on itselle viides raskaus, kaksi mennyt kesken ja kaksi lasta on ja ne kesken menneet on olleet alusta saakka haaleita viivoja kun taas syntyneet on olleet tosi vahvoja, kontrolliviivan tummuisia heti.
Tämä on tämä rfsu varhainen testi.