Onnea plussanneille!
TÀhÀn ketjuun voit laittaa kuvan/kuvia raskaustesteistÀsi.
TÀhÀn ketjuun voit laittaa kuvan/kuvia raskaustesteistÀsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MikÀs siinÀ, vaikka pÀivÀ tai muutamakin,TÀssÀ omat testit eilen rv4+1. Tosin olen varma ovulaation olleen myöhemmin ja raskausviikkoja olevan oikeasti vÀhemmÀn.
No, voihan pöh! TsemppiÀ tÀhÀnkin pÀivÀÀsiTein aamulla digin, kun turha niitÀ on kaappiinkaan jÀttÀÀ. Toivoin siis 3+ tulosta, jotta olisi voinut hyvillÀ mielin tÀnÀÀn ultraan mennÀ. No eihÀn se toiminut. Pöh.
TÀÀllÀ niin samat pohdinnat menossa. TÀnÀÀ sain jo hiukan selkeÀmmÀn viivan tikkuun kuin eilen. KyllÀ minÀ tuohon jo luottaisin Millo sulla menkat pitÀs alkaa? Mulla kieron mukaan huomenna ja su aamuun on varannu digitestin, jonka esikoinen voi sit antaa isille kun tulee kalareissusta kotiaTÀnÀÀ eri testi ettÀ vahvuutta ei voi kai suoraan verrata? sais kyllÀ olla vahvempi ettÀ uskaltais ehkÀ luottaa tÀhÀn
Huomenna pitÀis alkaa, digitestin ostan varmaan huomiselleTÀÀllÀ niin samat pohdinnat menossa. TÀnÀÀ sain jo hiukan selkeÀmmÀn viivan tikkuun kuin eilen. KyllÀ minÀ tuohon jo luottaisin Millo sulla menkat pitÀs alkaa? Mulla kieron mukaan huomenna ja su aamuun on varannu digitestin, jonka esikoinen voi sit antaa isille kun tulee kalareissusta kotia
Eli samoilla kierroilla mennÀÀ MÀ oon sanonu miehelle jo juhannuksen jÀlkee ettÀ oon raskaana, oon vaa ollu nii varma EihÀ se toki usko enne ku testin nÀkeeHuomenna pitÀis alkaa, digitestin ostan varmaan huomiselle
MinÀ menin ja mölÀytin miehelle jo tosta kaikista haaleimmasta viivasta vaikka piti jotain söpöö keksiÀ