Maaliskuisten 2017 lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JW
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Minulle voi siis päivittää 1.3. -> 26.2. :)

Päivitetäänpä synnytyssairaala, se on OAS. En ollut varma milloin synnytykset siellä loppuu, mutta me kyllä sinne vielä ehditään ennen lopetusta. Laskettu aika pysyy samana vielä tämän päivän nt-ultrankin jälkeen joten näillä mennään. :)

Netin raskauslaskurien mukaan la olisi 27.2. mutta lääkärissä annettiin tänään uusi arvio maaliskuun puolelle, joten jos sopii niin pallottelen nyt molemmissa ryhmissä :) Täällä siis la 2.3./Bataatti/30/ulkomailla/ensimmäinen.

Nettilaskurien mukaan LA 31.3. ja viikkoja nyt 7+5 :angelic: Mut voisi lisäillä listalle, josko tänne uskaltais jo aktivoitua vaikka pelkäänkin kokoajan keskenmenoa jos alan liikaa innostua :sorry: sairaala on sitten K-HKS. Eka neuvola vasta ensi tiistaina ja sen jälkeen ekaan ultraankin vielä aikaa niin varmistuu tuo LA vasta muutaman viikon päästä :nailbiting::wink

EJN/25/K-HKS/2

Muokattu viimeksi:
Minut voi poistaa tästä listasta, kävin tänään lääkärissä ja todettiin että keskenmeno käynnissä, kohdunsuu täysin auki...

Teille muille toivotan onnellista odotusta! :) ..ja parempaa onnea kuin minulla. :)

En halua kääntää veistä haavassa, mutta en löydä sinua listasta. Oletko vaihtanut nimimerkkisi?

Lista päivitetty.

Kun haluatte tehdä päivityksen tietoihinne, esim laskettuun aikaan, ilmoitattehan aina sen kohdan missä nyt olette. Teitä on jo niin paljon, että ikävä selata yli 100 kohtaa yksitellen, kiitos :)

Hei! Mä voisin liittyä tänne :) 14.3/Ina/26/KYS/2.lapsi

Neuvolan koneella laskettiin tänään uus LA ja se on 30.3.:happy: että jos päivittäjä jaksaa sen vaihtaa niin olis jees :angelic:

Status
Not open for further replies.
Takaisin