T Tenava Jostain jotain jo tietävä 9 elo 2016 #147 Mutkin voisi lisätä vähän mattimyöhäisenä joukkoon. Tosin olen melko varma, että LA siirtyy parilla viikolla eteenpäin, kunhan päästään ultraan :) 4.3. / Tenava / 38 / Jorvi / 2.
Mutkin voisi lisätä vähän mattimyöhäisenä joukkoon. Tosin olen melko varma, että LA siirtyy parilla viikolla eteenpäin, kunhan päästään ultraan :) 4.3. / Tenava / 38 / Jorvi / 2.
A anssku Satasella mukana keskusteluissa 11 elo 2016 #150 Minut voi poistaa tästä listasta, kävin tänään lääkärissä ja todettiin että keskenmeno käynnissä, kohdunsuu täysin auki... Teille muille toivotan onnellista odotusta! :) ..ja parempaa onnea kuin minulla. :)
Minut voi poistaa tästä listasta, kävin tänään lääkärissä ja todettiin että keskenmeno käynnissä, kohdunsuu täysin auki... Teille muille toivotan onnellista odotusta! :) ..ja parempaa onnea kuin minulla. :)
Varhainen Jostain jotain jo tietävä 12 elo 2016 #154 Mun lasketun ajan voisi vaihtaa tuonne 16.3. kohtaan, ellei siitä koidu kamalasti vaivaa. :-) eli 16.3. > Varhainen / 16 / TYKS / 1
Mun lasketun ajan voisi vaihtaa tuonne 16.3. kohtaan, ellei siitä koidu kamalasti vaivaa. :-) eli 16.3. > Varhainen / 16 / TYKS / 1
Niia Sukkela juttelija Maalismammat 2017 Toukokuiset 2022 15 elo 2016 #159 Voi ajna... oon tosi pahoillani. Voimia!