Maaliskuiset synnärillä

Kivaa kun saa mitä tahansa apua sänkyyn nappia painamalla!! Ottakaa ilo irti siitä. :p Ja ammattilaisilta voi kysyä mitä tahansa vauvanhoitoon / imetykseen liittyvää neuvoa.
Miinusta siitä että mekko ja lakanat oikein tarraa toisiinsa. Jos teillä on kotona ollu käytössä satiinilakana / yöpaita auttamassa kääntymistä niin kuin minulla oli, niin kannattaa melkein ottaa mukaan!!
 
Tsemppiä elinaa, toivottavasti kaikki menee hyvin ja lopulta saat maailman parhaan palkinnon viereesi:hello2
 
Oon käsitellyt osastolla nyt 5päivää korkean verenpaineen takia, eli alkava raskausmyrkytys. Sain 4 satsia käynnistystabletteja suun kautta ja nyt oon saanut 3 satsia alakautta kohdunsuulle. Edistystä on sen verran et 2:lle sormille auki, mutta ei supistuksia pelkkää menkkakipua alamasussa ja selässä. Tänään lääkäri väläytti mahdollisuutta päästä kotiin. Joutuvat kai pitämään taukoa kun ei kunnon vastetta lääkkeille..?
 
Käsitellyt = kärvistellyt ☺ tänään 38+3 mulla ja oon elinaa ihan samoilla linjoilla, mäkään en ollut valmistautunut yhtään, ja olin aivan vastaan lääkärin päätöstä käynnistyksestä. Mutta uskottava että se on näin parempi vauvalle ja ja minulle.
 
Mulla ei tehny mitään nuo suun kautta otettavat, mut kun laittoivat kohdunsuulle niin tuli menkkakivut ja just tuota mahan lopettamista, mut ne kait ei vielä oikein riitä supistuksiksi. Näkyivät kuitenkin eilen illalla aaltomaisena kuviona ktg käyrällä. Täällä ainakin ihan tuskaisen hidasta tämä eteneminen. .
 
Kuis edistyy elinaa?

Mä sain eilisillan iltalomaa ja pääsin käymään kotona, aivan ihanaa! ☺ nyt täällä osastolla taas ja ekat napit suunkautta saatu.
 
Vitsi, tulis edes supistuksia! ☺
Aamulla kun lääkäri tutki niin tuumas et limatulppa on lähtenyt ja kahdelle sormelle auki ja kaulaa noin 2 cm.
Mullakin jatkettiin nyt just noilla cytoilla, 4 tunnin välillä mennään. Mut en odota kovin suuria muutoksia, varsinkaan nyt kun oli jo välipäivä ja aloittivat taas suun kautta antamisen. Mitenkähän kauan ne voi oikeesti jatkaa tätä käynnistelyä tälleen, jollei kunnolla mitään tapahdu? ?
 
Sulla tuntuu kuitenkin edistyvän edes vähitellen, mä taidan olla joku hankala tapaus ☺
Ei siis supistuksen supistusta taas tänään.. blaah.. mä taidan kans kysellä lääkäriltä muita mahdollisuuksia kun näen sitä.
Tsemppiä!☺
 
Hienoa elinaa! Vähän kateeks käy kun mulla ei mitään oireita cytoista suun kautta, ei edes menkkajomotusta. . Blaah. . Taitaa pikkuneiti viihtyä niin hyvin yksiössään ettei aio sieltä vielä poies.
Mutta tsemppiä, kerrohan miten etenee. Toivottavasti saat yöllä nukuttua tai sit aamuun mennessä nyytin kainaloosi. ☺❤
 
Ihan surkeasti. ☺
Ei mitään muutosta eiliseen, suun kautta jatketaan mutta annostusta nostetaan. Pitäisi olla kohdunsuulla jotain muutosta että voisi laittaa tabut sinne tai tehdä muita muutoksia.
Viikonlopuksi en kuulemma pääse ainakaan kotiin.
 
Onpa tylsää! Jos ei ole kaksista odotella kotona, että koska tuo nyt syntyisi, niin varmasti ei ole mukavaa tuokaan.
 
Takaisin
Top