Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä oli keskiviikkona :) tunti siinä meni että saatiin mitat, kun on niin itsepäinen kaveri että jemmas päätänsä piilossa, aivan niinkuin isoveljensäkin :D paino-arvio oli 352g ja viikot vastasi suunnilleen rv20+3. Paitsi reisiluu oli muutaman viikon (?!) edellä :D meille lupailtiin tyttöä <3Hei olikos joillain rakenne uutisia
). Nyt pitaisi hankkia isompi auto taas kun lapsikatras kasvaa ja jannittaa valmiiksi. Ainakin haluan kaikki peruutuspiippaukset ja muut parkkeerausta helpottavat harvelit!! Ja pakulla en ehka uskaltaisi heti ajella, perakarrylla peruuttaminenkin on avian mahdotonta! Olenkohan ihan vassykka.... 
Ollaan paraikaa täällä Rukalla ja viikko huomenn takana. Joka päivä oon henkisesti taistellu itseni kans mäkeen menosta.5vee opetettu laskeen mattomäes ja kun siirty isompaa mäkeen oli ittellä pidättelemistä. Funtsinut sata krt vaihtoehtoja mutta en oo uskaltanut..ollut sitä vuotoa niin ei täryytystä oikein suositella ja se suuri jos sattuiski jotain..omasta tai toisen toimesta. Ehtiihän tänne oon ajatellu sata krt..heh.Deisel, minakin ekasta lapsestani toivoin myohaisilla viikoilla viela saavani sukupuolen selville kun rakenneultrassa ei onnistunut. MUTTA! Laakari sanoikin ettei sita edelleenkaan nakynyt vauvan jo niin ison koon vuoksi - siis etta myohaisemmilla viikolla sukupuoli olisi viela hankalampi havaittava. Mutta tuosta on siis jo 10 vuotta, ja laitteet kehittyneet kovasti. Toivon etta teille kay parempi tuuri kuin minulle aikanaan! :)
Nepeta puhui laskettelusta. Lapset hinkuvat Lapin matkalle parin viikon pasta ja mina olen kahden vaiheilla menisinko itse rinteeseen? Mielipiteita? En koe viela itseani sen kompelommaksi kuin normaalistikaan, ja tarkoituksena olisi joka tapauksessa menna vain helppoja makia 6-vuotiaan kanssa (vaikeampia kuitenkin kuin pelkka lasten rinne, toki). Uskaltaisiko sita menna kokeilemaan jos varovasti vaan hipsii makea alas? kokemuksia? mieli tekisi mutta mutta...
Itse hankin ajokortin vasta kolmekymppisena kun en aiemmin kokenut tarvitsevani, kortti tuntui kauhean kalliilta, ja lisaksi halusin ekohippeilla. Mutta nyt kylla koen etta kortti on kateva - vaikka ihan kohtuuttoman hintainen onkin. Tykkaan kovasti itsekin ajella, ainakin meidan pikkuisella autolla, ensimmainen autoni oli iso laiva ja sen kanssa joskus pelotti ja parkkeeraaminen oli ihan hirveaa. Mutta tuo pikkuinen on kiva (oikea stereotyyppinen naisen mielipide varmaan). Nyt pitaisi hankkia isompi auto taas kun lapsikatras kasvaa ja jannittaa valmiiksi. Ainakin haluan kaikki peruutuspiippaukset ja muut parkkeerausta helpottavat harvelit!! Ja pakulla en ehka uskaltaisi heti ajella, perakarrylla peruuttaminenkin on avian mahdotonta! Olenkohan ihan vassykka....
Mutta minusta on hienoa katsella kun joku oikein taitava rekka- tai bussikuski saa hallittua autonsa ja peruutettua sen miten vain ja mihin vain. Hatunnosto heille!