Loppuraskaus olot ja tilat!

Jep, hikoiluttaa ihan älyttömästi! Mulla oli jopa tissien väliin tullut hikoilemisesta sellanen nirhauma... :-O nyt oonkin sit laittanu talkkia tissien väliin/alle ja nivusiin! :-D

Sama juttu täälläkin, yöhikoilua ja päivälläkin kuumia aaltoja, kestää parhaimmillaan parikin tuntia ennenkuin alkaa vähän ihminen viilentymään :D

Ihan hirvee väsy täälläkin - silti varsinki öisin levoton olo. Tiiän että väsyttää, muttei uni vaan tuu/jos herään en saa enää unta. Eilen puhuin pitkin päivää että vois vaan nukkua kevääseen ja uudenvuodenaatto meni ihan koomaillessa ja ärtyneenä. Siltikään ei yöllä saanu unta ennen kolmea. Mikä lie kierre meneillään. :shifty:

Täälläkin uniongelmaa ja myös nuo kuumat aallot erittäin tuttu juttu! Myös hetkittäinen heikotus:shifty:
Tiistaina synnytystapa arviointi! Silti joka ilta rukoilee että tulis lähtö kun olo on kyllä jo todella karmea! Ei meinaa päivää jaksaa olla liikkeellä/hereillä ja tuntuu että aika matelee niin hitaasti ettei synnyttämään pääse ikinä :sour:

Täälläkin uniongelmaa ja myös nuo kuumat aallot erittäin tuttu juttu! Myös hetkittäinen heikotus:shifty:
Tiistaina synnytystapa arviointi! Silti joka ilta rukoilee että tulis lähtö kun olo on kyllä jo todella karmea! Ei meinaa päivää jaksaa olla liikkeellä/hereillä ja tuntuu että aika matelee niin hitaasti ettei synnyttämään pääse ikinä :sour:

Aika ei liiku lainkaan! Toisaalta joka viikko ilahdun ku poksuu uus rv käyntiin, mut ne välipäivät tuntuu mielettömän pitkiltä. Varmaan seuraava raskaus on helpompi sietää ajallisesti kun on lapsi jo jaloissa pyörimässä ettei voi vaan omaan itteen ja oloihin uppoutua. Toki sit on varmaan paljon väsyneempi muuten, mut on tääki yhtä kitumista.

Ei se lapsi tuossa auta mitään:grin eikä hevoset eikä koirat.. aika matelee ihan yhtä hitaasti ja ne olot huomaa silti:grin
Just äsken tuli hirveä tuskahiki, pahaolo ja supisti mutta nyt taas lääkkeen jälkeen helpottaa.. :sad001 synnärille lähtisin heti ku vaan tuntuis siltä:shifty:

Mulla meni kanssa yö ihan harakoille.. klo 24 ja 4:30 välillä ehdin ravaamaan neljä kertaa vessassa. 5:30 luovutin ja nousin ylös. Eikä millään meinannut löytyä hyvää asentoa. Noh, onneksi on mahdollista nukkua sitten päivällä.
Aina näinä öinä tulee sellanen olo, että synny jo! Ja sit päivällä on taas ihan zen-fiilis, jotta mikäs tässä odotellessa :D

Juu, täällä myös yks pissalla juoksija! Miehen kello soi äsken ja yhtäkkiä ei väsytäkään enää yhtään:singing: voin kertoa että vessassa juostessa kyllä väsytti. Maha on tiellä ja tyynyjä on sängyssä sata:grin voi luoja että nainen hehkuu raskaana ollessaan:grin

Samoissa mennään Desireen kans. Viime yön supisteli 12-02 välin, sit nukahdin ja 4:30 heräsin taas ja näköjään nää ainavaan jatkuu. Epäsäännöllisiä ja napakoita, muttei niitä oikeita synnytyspolttoja. Välillä tulee säännöllisesti 4min välein ja sit taas lopahtaa. En oo vielä Jorviin soitellu ku tänään on neuvolalääkäri. Jospa se kattois tilanteen. :rolleyes:

Ei voi muuta sanoa ku että mun puolesta sais Pulla syntyä jo tai sitte nää höpöhöpösupistukset loppua ja palata sitten ku niitä oikeesti tarvitaan. :meh: Onneks esikoinen päivän hoidossa. Jos vaikka päivällä saisin vähä torkuttua.

Masentavinta on just noi nyt täältä tullaan - eiiiii, jekkujekku! Supistukset! Odottaa ja toivoo ja ei silti... täälläkin oli ja meni!:sad001 Moneen kertaan...
Huomenna neuvolalääkäri ja toivoisin että kuulisin edes jotain tapahtuneen :mad:

Joo todella ärsyttävää, kun supistukset antaa ymmärtää et nyt alkaa tapahtuu mut sit taas lopahtaa tai väli pitenee... :-O nyt ei oo muita oireita, kun selkä kipee ja vatsa on kyl tyhjentynyt reippaasti tässä yön/aamun aikana. Soittelin synnärillekin, mut kätilökin totes että on varmaan avaavia supistuksia, että ei oo vielä kunnon synnytys supistuksia kun väli on vielä niin pitkä. :-/ mäkin toivon todella, että alkais tapahtuu kun ei tällästä jaksais taas montaa yötä putkee. Pää on ihan tyhjä, kun on valvonu...

Mulla kans pakki tyhjentyny. Kolmesti pitäny juosta kiireellä vessaan. Minä, jolla ei oo ikinä maha löysällä. Mietin jo että hankinko mä jonku mahataudin tähän vielä :meh:

Mulla meni pakki ihan kuralle n. 24 h ennen kuin esikoisen synnytys käynnistyi. Voisin jopa veikata, että kohta teillä alkaa tapahtumaan Ipa86 ;)

Mulla on pakki ollu vaihtelevasti ihan kuralla nii et pelkkää vettä melkei kaaressa pariki päivää ja sit taas tukossa. Välillä lentäny myös yläpäästä mut ei ainakaa vielä toistaseks oo mitää tapahtunu:D

Tänään on ollu tunteet herkillä. Heti aamusta huomasin, ettei tullu yhtään niin leppoisaa ohjelmaa telkusta että olis kestäny kattoa. Aivan liikaa ihmissuhdedraamaa! Nyt on draamaa omassakin suhteessa, kun isäntä ei osaa olla mieleen... Ja viime kesäiset kaverin puheetkin vaivaa! Voihan tunnemörkö.

Täällä ei malttais nukkua kun huomenna on lääkärikäynti! Toivoisin niin että alhaalla ois tapahtunut jotain edes synnytykseen viittaavaa:grin

Takaisin