Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
pääsis pian jo synnyttelemään! Miten muilla menee? Tänään pitäis sairaalakassia laitella viimisiä tavaroita myöden valmiiksi ja ja. Sekin on aina ärsyttävää että mitä sinne sitten laittaa ja paljonko ja
Olo on kestettävissä vaikka liikkuminen on ikävän hankalaa ja väsy melkoinen. Yöllä tosiaan välillä valvottaa, mut kun älysin että nukun kun nukuttaa ni ei väsymys sillai haittaa.. nyt, kun koululaisetkin voi touhuta omiaan ilman arkiaikataulua. Oon koittanu puhua, että saavat opetella lähtemään kouluunki keskenään. Ihan siltä varalta, että jos tulokas kovasti valvottaa ni saattaa aamusta mulle uni maistua. Jää nähtäväksi.. Toivottavasti pian! Viimeinen viikkokin (vähä reilu) tuntuu nyt ikisuudelta odottaa.Huh!
Taas uneton yö takana ja vessakäynnit senkun tihenepääsis pian jo synnyttelemään! Miten muilla menee? Tänään pitäis sairaalakassia laitella viimisiä tavaroita myöden valmiiksi ja ja. Sekin on aina ärsyttävää että mitä sinne sitten laittaa ja paljonko ja
edelleen supistaa, välillä hiki ja välillä kylmä, jos ei ois raskaana niin luulis olevansa kyllä tosi kipeä jollain tasolla, sen verran alkaa olemaan kroppa väsynyt
![]()
mut kyllä tosiaan mielellään lähtis sairaalaan koska vaan synnyttämään, ei pelota enää yhtään
toisinkuin pihan kaikki eläimet jotka vaativat päivittäisen hoidon, mutta toisaalta, pysyypähän itse liikkeessä loppuun asti
Eiks se niin mee että odottavan aika on pitkämut kyllä tosiaan mielellään lähtis sairaalaan koska vaan synnyttämään, ei pelota enää yhtään
liikkuminen on kyllä hankalaa, jalkovälin paine on jotain järkyttävää! Meillä onneks ihanan reipas esikoinen joka toimii itse ja antaa mahdollisuuden myös lepoon
toisinkuin pihan kaikki eläimet jotka vaativat päivittäisen hoidon, mutta toisaalta, pysyypähän itse liikkeessä loppuun asti
![]()

)Kukkuu!
Onko teillä jo sairaalakassit pakattuna?
Täällä menossa ainainen pohdinta että mitä ottaisi mukaan ja paljonkopäätin laittaa kassin kuntoon jos vaikka päättäis mahakaveri tulla piakkoin maailmaan
![]()

Mä oon niin väsynyt! Entie mist tämmöne yhtäkkii vaik hb ki noussu ihan hyvin. Alkaako tää loppuraskaus vaan olee jo nii rankkaa.. melkei vois nukahtaa istualteen mikä ei oo yhtään mun tyylistä ku aina nukahtamiseen menny tunteja.
Nii ja ärsyttää kaikki.. äänet ja mies ja tää väsymys ja kaikki.. tekis vaa mieli mennä korvatulppien kans peiton alle ja ajaa mies johonki hukkaa.
Mä hikoilen öisin kuin pieni sika,tissien välit ja niska hiessä joka yö vaikka makkari viileä.Ollu hikoilua välillä muutaman vkon,mut nyt jokaöistä.Ja haaroväli hikoaa myös kun nukkuu pötkötyyny jalkovälissä.