Loppukuun odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja meemi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa!
Täällä kanssa yksi edelleen odotteleva... Vaikka odottaa ei onneks enään tarvii pitkään. Huomenna olis aamulla käynnistys jos nyt ei vielä ala tapahtumaan. La oli siis 28.12 ja uudenvuoden aattona kun käytiin ampumassa raketit ni luulin jo, että tulis lähtö. Samoin vielä seuraavana päivänä kun suppareita tuli aika tiheesti ja jopa tunnin säännöllisesti. Noh, nehän sitten kuitenki loppu kokonaan sen jälkeen. Eipä tuon jälkeen oo oikeen minkään laisia tuntemuksia ollut, jotain pientä menkkakipu tyylistä, mut siinä kaikki. Sunnuntaina oli yliaikaskontrolli. Kaikki oli kuulemma oikein mallillaan, vauva noin 4kg ja lapsivettä normaalisti. Kohdunkaula oli enää ½cm ja 2-3cm auki, eli jotain on sentään tapahtunu. Toivottiin siis myös että kontrolli olis vauhdittanu synnytystä,, mutta ei. Ilmeisesti masussa on hyvä köllötellä edelleen. Limatulppakin lähti eilen, vihdoin! Mutta se olikin taas siinä, ei mitään tuntemuksia.. Tässä alkaa olla erittäin turhautunut. Olisin niin kovasti halunnu, että lähtis itekseen käyntiin. Ei muuta, mutta tiedän, etten osaa nukkua ens yönä ollenkaan kun tiedän mitä huomenna on edessä :/
Jostain olin lukevinani, että synnytys olis jossain määrin perinnöllinen. Eli mulla olis pitäny olla samanlainen kun äipällä sillon kun ite synnyin. Kaikkea muuta kyllä on. Minä tulin kaks päivää etuajassa ja synnytys kesti vajaa 6 tuntia. Täytyy tästä nyt kuitenki lähteä tuonne vielä odottelemaan...

Huh huh... Tsemppiä hurjasti jos joku joulukuinen kulkee vielä mahan kanssa!

Pääskynen oli kovin oikeassa tuossa aiemmassa viestissään kun epäili minun olevan synnärillä. Kyllä - juuri tuohon aikaan tuona päivänä sitä punnerrettiin... tai siis oli kyllä punnerrettu jo pari päivää sitä ennenkin...

Juu, muutaman tunnin päästä alkaa toivottavasti tapahtumaan, nyt valmistaudutaan sairaalaan lähtöön. Toivottavasti ei mee hirveen pitkäks synnytys, meinaan yöllä ei meinannu tulla nukkumisesta yhtään mitään :/
Hurjasti onnea kaikille vauvautuneille! Lähden tästä valmistautumaan lähtöön jos vaikka huomenna vihdoin olis oma nyytti sylissä <3

Takaisin