Loppukuun odottajat

Joo näin on, esikoinen lähti tuleen spontaanisti 36+4 vaikkei oireillut mitenkään. Olin elämäni kunnossa, ei vaivoja eikä kolotuksia, arvot hyvät eikä mikään viitannut moiseen. Hän nyt vaan päätti tulla, 7h myöhemmin kun vedet meni, terve pieni tyttöni oli jo sylissäni! Kukaan ei ollut varautunut että nyt ihan 3vkoa etukäteen tulisi...
 
En tiedä yhtään laskettuna päivänä syntynyttä vauvaa. Hedelmöityshetki on parin pvän tarkkuudella ollut tiedossa täälläkin, mutta laskettuaika heittänyt enimmillillään 4vkoa :wink Yliajastahan pitäisi virallisesti puhua vasta, kun lasketusta ajasta on mennyt 2 viikkoa, ja aliajasta, jos vauva syntyy ennen rv 38.



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
tuohon luotankin että la ei todennäköisestikkään tule toteutumaan...siksi jaksan toivoa edelleen että se 38vkoa masussa riitäis tälle vauvalle...kaksi lastani on syntyny päivää ennen la ja yksi viikon yli...ja kaikissa päitsin tässä uusimmassa raskaudessa on hedelmöiyysn aika ka kaik ollu tarkkan tiedossa..tai siis onhan tämänkin hedelmöityspäivä tiedossa mutta kierrosta ei ole hajuakaan..

en tiedä minäkään yhtään la:na syntynyttä...koskaan ei voi tietää milloin masuasukki on saanut tarpeekseen lilluskelusta:wink
 
Meillä on la 18.12 ja toivottavasti tulee jo marraskuun lopussa :D tai edes joulukuun alussa. Esikoinen syntyi tasan 38+0 jotta jospa tämäkin päättäisi tulla aiemmin

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
 
Täälläkin on la 25.12 ja minua lapsen kouluun menot, synttärit yms. ei ole käynyt mielen vieressäkään! Ainut tärkeä asia mitä jo tuossa sukulaisillekkin sanoin on, että jalat on pidettävä ristissä joulun yli koska pakko saada mättää kinkkua ja kaikkea muuta herkkua kotosalla. Mietin myös sitä että jos nyt pitäisi joulupyhät viettää sairaalassa, niin saako siellä jouluruokia santsata. :D ;D
 
Hihii, Joo tosiaan esikoinen putkahti maailmaan 40+0 :) Edellisenä päivänä tuli tuhrua ja ajattelin H-hetken lähestyvän. Nukkumaan menin vielä ihan normaalisti. Joskus 3.00 aikaan heräsin supistuksiin ja about 12 h myöhemmin syntyi tyttö :)

Hassua oli että toi tuli tavallaan "yllätyksenä". Kaikki kun just sanoi ettei se laskettuna aikana synny ja yli kuitenkin menee :D

Se oliskin kun samalle ihmiselle osuisi toinenkin vauva tasan LA :)
 
Hmm, pieni veto kenties? :) mä veikkaan ettei todella niin voi käydä että tämäkin sandy LAna syntyisi... :) olisi se kyllä hurjaa ja varmasti tosi harvinaista jos niin kävisi. Ihana päästä seuraamaan ja kuulla miten kaikki sitten myöhemmin meni! Tästähän voi tulla varsin jännittävää! :) :)
 
Onpas helpottavaa lukea nuo teidän muiden kommentit...ja ihana huomata että muitakin harmittaa tuo joulukuu synttäripäivänä. Olen ajatellut että olen ainoa joka harmittelee sitä miten synttärit vietetään ja kuinka harmissaan lapsi on kun saa kaiken viimeisenä. Meillä la on 28.12 joten voi hyvinkin olla että menee tammikuulle. Mutta asioita aikani murehdittua totesin että pääasia olisi se että lapsi on terve, kaikki muu järjestyy varmasti omalla painollaan:)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä! Hyvin harvoin synttäreitä ylipäätään pidetään JUURI sinä virallisena päivänä. Nehän voi pitää vaikka 2 vkoa myöhemmin. Etenkin sitten kun alkaa olla kaverisynttäreitä sukulaiskemujen lisäksi.
Sitäpaitsi joulun pyhinä ja loppiaisena ihmisillä on aikaa kyläillä, ja alemyynneistä saa hyvät lahjat :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun mies vitsailee, että tehdään budjettilapsi, kun ei tarvii erikseen synttäreitä ja joulua juhlia... No saa nähdä millon sattuu syntymään. LA on 20.12.
 
Takaisin
Top