Lokamammojen lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja paukke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
 En ole ikinä näitä keskustelufoorumeita käyttänyt joten en tiedä miten nämä oikein toimivat... Mutta ilmottaudun mukaan kuitenkin. Lasketu aika siis 10.10 2011.
3kk alkaa olla täynnä . Ensi viikolla niskapoimu-ultra, joten vielä on vähän ekstrajännitettävää

RiikkaTe, saatetaan vielä olla samaan aikaan synnyttämässä siellä Hämeenlinnassa kun olisi tarkoitus olisi vielä ennen syksyä sinne Riihimäki-Hämeenlinna akselille muuttaaemoticon täältä Tuusulasta. Mulla ensimmäinen synty tasan 36+0 joten noin kk etuajassa, että toisaalta saas nähdä kuinka nyt käy.....

Ensimmäisen synnytin Hyvinkäällä niin se olisi kyllä tuttu paikka joten hieman se Hämeenlinna tietysti jännittää, mutta muuten muutoa odotellaan innolla!!emoticon

Täällä olis kans yks lokamamma.. 8.10 olis laskettu aika. Ultrassa käytiin torstaina ja siellä hän liikku aika tahtia! emoticon  ensimmäistä lasta odotetaan! emoticon

Heheeeii, Koikkalainen!! Meillä ois myös sama synnäri ja lisäksi SAMA laskettu aika!! :D eli liekö synnärillä tavataan? :) kiva ko meitä on jo kolme samaan paikkaan menossa!emoticon

Hyvinpä sattui Alissa22!
Taas jotain pientä lisäjännitystä ;)  No meillä varmaan onkin sitten vähän vertailupohjaa neuvola jne. asioissa kun samaan sairaanhoitopiiriin kuulutaan.
Esikoinen syntyi myös päksissä ja olin itse ainakin tosi tyytväinen kokemukseen niiltä osin :)

Moi,

Päivitys laskettuun aikaan tuli viime viikon ultrassa, viikko taaksepäin mennään eli uusi la 8.10.

S1N1

Meillä muuttu pikkasen LA..
Kätilö ulan jälkee laskettu aika muuttu 3 päivällä.. Eli LA 19.10 ja OYS (ennenhän se oli OYKS..) Millon lie tuo vaihtunu emoticon

Kasvavalla salamatkustajalla oli kaikki kunnossa ja tuleva isukki ei ollut pysyä housuissaan työmaalla että pääsee näkemään ekan kuvan pikkusesta emoticon

No on pitkä lista!!:D

Monesko lapsi sulle on tulossa Pikkuakka, ja haluatko kertoa synnärin? Voin lisäillä tuonne sit.:)

Hei! Huomasin muuten että neuvolakorttiin oli lääkäri laittanut lasketuksi ajaksi 8.10... Eipä minulle muistanut mainita (?) no pari päivää sinne tänne... Ja meillä tulossa siis 2. lapsi.

Ja vielä olisi yksi...
Niin siis minutkin saa lisätä tuohon 17.10, ensimmäistä odottamassa ja kätilöopistolla olisi tarkoitus synnyttää.

Juu mielellään joku vois päivitellä tätä teijän listaa kun mullahan meni raskaus kesken niin en täällä varsinaisesti ole enkä mielelläni täällä käy koska aina tulee mieleen että kuinka pitkällä oma raskaus olisi jos olis jatkunu ja sit tulee vähän paha mieli...

Mie otinkin sut Paukke pois tuosta uudesta listasta, kun mua muistutettiin että jouduit takaisin yrittäjien puolelle.emoticon Miten olet jaksellu? <3 (jos satut tän käydä lukemassa)

Minut voi poistaa listalta. valitettavasti tänään ei ultrassa ollut kovin hyviä uutisia. Nyt olisi ollut vko 11+3 mutta ultrasta näkyi 9viikolla kasvun lopettanut pikkuinen, sydänääniä ei kuulunut.

Takaisin