Lokamammojen lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja paukke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama juttu, laskurit antoi lasketun ajan päivää myöhemmäksi verrattuna neuvolan, lääkärin ja ultrien perusteella määritettyyn la:han. Miettinytkin, että miksi se noin on, onko neuvolatäti kenties lukenut taulukkoja väärin :D

Mulla kans ihan sama juttu, laskurit näytti päivän enemmän, eli mun LA ois neuvolan mukaan 20.10, mutta ei sitä mun kohdalta ainakaan tarvitse muuttaa, eihän ne vaavit yleensä edes synny laskettuna-aikana emoticon
Tickerin oon kyllä päivittäny 20.10 mukaan.

Meillä laskurien mukaan la olis ollu 22.10 kun kierron pituus on 25 vrk. Neuvolassa kuitenkin laski 28 vrk. mukaan ton lasketunajan. Kysäsin sitä ultrassa et onkohan siinä käyny joku virhe niin sanoi että niin ne yleensä lasketaan 28 mukaan. Jäi vaan vähän mietityttämään että mikähän järki niillä on kysyä tuota kierronpituutta jos siitä huolimatta lasketaan aina saman mukaan. Ultrassa vastasi kooltaan 10+4 mikä osui tuohon oikeeseen kiertoon jolloin  la 22.10 vaikka neuvolan mukaan oli ultrapäivänä viikkoja 10+1. Kätilö vaan sanoi että hän ei lähde muuttamaan aikaa kun heitti alle 5pvää mutta tiedän sitten itse että ollaan 3 pvää edempänä kun mitä kortissa lukee.

Mulla käviki mielessä tuo että laskeeko ne kaikille LA:n 28:n päivän mukaan, mutta kuulostaa niin tyhmältä kyllä koska eikös se LA voi silloin heittää aika paljonkin (vai olenko väärässä??) Taitavatpa ne sen sit kuitenkin laskea niin...emoticon Hassu logiikka kyllä tosiaan kun kuitenkin kysyvät kierron pituutta, mitäs sitä kyselemään jos ei se kerta mihinkään vaikuta...?emoticon

Kierron pituutta kysyyvät jotta voivat määrittää hedelmöittymisen ajankohdan sinun ovuloimisesi mukaan. Synnytyksen ajankohdalla ja kiertosi pituudella ei ole muuten mitään tekemistä keskenään. Kohtusi kun ei pysty nopeuttamaan sikiön kasvua suhteessa niihin mammoihin, joilla kierto on pidempi. Tässä hiukan järkeilin.

Vähänkö sie oot fiksu, hiiri82!! emoticon Emmie juntti vaan ois tajunnu tuota.. emoticon Jotenkin sitä vaan aattelee hätäsesti että kierron pituuella ja LA:lla ois keskenään jotain tekemistä kun niistä puhutaan alussa tavallaan siinä samassa yhteydessä, thihii.. :)

Moikka kaikille! Täällä yksi lokamamma liittyy ihanaan joukkoonne:) Mulla on LA 19.10 tyksissä ja kolmas lapsi tulossa:)) Esikoinen on 11v ja kuopuskin jo 5v. Mukavaa jakaa tämä ainutlaatuinen ja jännittävä matka kanssanne:)

Täällä kanssa yksi äippä ilmoittautuu mukaan :)

La 9.10 Koks ja toinen lapsi. Esikoinen 5-vuottta emoticon

Pahoinvoinnit oli melkoset, mutta nyt jo pari viikkoa oksentelematta emoticon
Ensimmäisiä potkuja odotellen ja mahaa kasvatellen :)

OON UNOHTANU LISÄTÄ ITTENI TÄNNE!

ELi eli,
Fuyu LA 12.10.2011, MKS (tai irlannissa), esikoinen

Miäkin ilmoitan meijät nyt tänne! Eli la. on 17.10. ja Päksissä (PHKS) tämä iloinen tapahtuma tullaan kokemaan. Ensimmäinen tulossa emoticon .

Heippa!
Mä ilmotan itseni myös lokamammoihin. Laskettu aika on 13.10. ja odottelen ensimmäistä. :)

Pitkään sivusta seuranneena uskaltaa jo ilmottautua lokamammoihin :) Esikoista odotetaan syntyväks 19.10 ja paikkana K-PKS.

Kokeilen siirtää tän viimesimmän listan uudelle sivulle, katsotaan onnistuuko. Jos ei niin löytyypi sivulta 4. :)

Pvm       Nim.      Synnäri      Monesko
1.10.   Ann-mari
           Gaia           K-HKS        2.
3.10.   Melikah
           Jelsu            TYKS         1.
4.10.   Nipsuli
5.10.   Ninni86       LKS            1.
           Tinzu09    Oulu               1.
           zasmiini    Hyvinkää        1.
7.10.   janet_       TYKS
8.10.   hemppa000                     2.
           myrsky       Jorvi              5.
           susse                                 1.
           S1N1     Kätilöopisto        1.
           jjenna                                1.
           Koikkalainen     PHKS      2.
           mirtsi88   Naistenklinikka    1.
9.10.   Stiinulis       KOKS             2.
10.10.  Alissa22   PHKS                1.
            mirr          KOKS               1.
11.10. chevy                                  1.
12.10. MammaLeijona Kätilöop.    1.
            RiikkaTe   Hämeenlinna      1.
            Fuyu   MKS/Irlanti             1.
13.10.  Sanna/       HYS                 2.
             nijaje                                 5.
             Evans  Satakunnan ksk-s   1.
14.10.   Hiiri82        PHKS             1.
15.10.  elwiiraL       TAYS             1.
            Lumiere76                          1.
17.10.   peekoo    SEKS      2. + 1km
            Jepjepjep???
            Pikkuakka   SEKS              1.
            morkulla     PHKS               1.
18.-20.10.?? iida_anniina                 1.
19.10.   Outolintu       OYS              1.
             evel.             SEKS             1.
             KatjaKoo     TYKS            3.
             grace        K-PKS              1.
20.10.   ginessa       Kätilöopisto       5.
21.10.   Kaiza           KOKS            3.
             nennaq       Kätilöopisto       3.
22.10.    elina-81                               1.
23.10.   Anskulainen     TYKS          1.
             Tanttara            SEKS         2.
24.10.   Hemuli85       SEKS            2.
             Miina??                               2.
25.10.    Blixen            OYS             1.
             Suski82         Lohja             2.

Hennarii???

Hei jee, se onnistui!! :D täytyykin vain kopioida se niin että menee ensin "muokkaa aihetta"-kohtaan ja siitä vasta kopio, ei suoraan tuosta seinältä. emoticon

En muuten huomannut laittaa synnäriä lainkaan, eli paikkana on Satakunnan keskussairaala. :)

Hei morkulla, meillä on sama laskettuaika ja sama sairaala!! Eli kun mulla ei kätilö lähtenyt vaihtamaan sitä laskettua aikaa kolmen päivän takia silloin ultrassa kun käytiin. Eli nähhään kait sitten osastolla jos hyvin käypi! :)

hiiri82, toivottavasti törmätään siis emoticon ! Itselläni tosin poikkeuksellisesti eka ultra vasta ensi viikolla, kun rantaudun Suomeen takaisin pysyvästi, joten silloin nähdään, muutetaanko sitä laskettua aikaa...Fiilikset ovat vähän siihen suuntaan, että useammalla päivällä saattaa heittää, mutta nähtäväksi siis jää  emoticon . Ensimmäistä kertaa ihan hillitöin kaipuu Suomeen, mistä lie johtuu ;)

Takaisin