Lokakuun pulinat

Tein positiivisen testin tänään, la viimeisten menkkojen perusteella 9.6.2023 :)
 
Muokattu viimeksi:
Mä tein testin yli viikko sitten ja LA olisi 6.6. Taustalla kaksi km jo tänä vuonna niin ei uskalla hurrata vielä. Epäilyttää kaikki ja varsinkin kun oireet ei ole kuten ”yleensä”. Jos parin viikon päästä varhaisultraan toteamaan mikä on tilanne 😊
 
Täällä kans yksi piinailija, mulla on vahva tunne että olen raskaana. Testinteko päivä pelottaa ihan hirveesti jos se onkin erimieltä 🙁 LA ois 17.6
 
Täällä kans yksi piinailija, mulla on vahva tunne että olen raskaana. Testinteko päivä pelottaa ihan hirveesti jos se onkin erimieltä 🙁 LA ois 17.6
Sama täällä! Yhden nega testin jo tein kp23. (Normi kierto 27)
Nyt en uskalla uutta tehdä vaikka haluiskin juuri sen negan pelossa 😭
Jos olisin niin la olis 15.6

Oireita on ja isoimpana kp17alkaen rintojen pakotus ja turvotus. Aamut ihan kauheita. Ja koko ajan nälkä 😂
 
Eikös useampi km jo pienennä riskiä seuraavista km:ista?
Täytyy toivoa 😊 Ikää mulla jo 38, joten sekin vähän jo ”rasite”. Ihan kamala olo nyt, kaikki paikat särkee, väsyttää, itkettää ja yrjöttää 🥴
Join vähän epähuomiossa kahvikupillisen ja siksi tämä.
 
Sama täällä! Yhden nega testin jo tein kp23. (Normi kierto 27)
Nyt en uskalla uutta tehdä vaikka haluiskin juuri sen negan pelossa 😭
Jos olisin niin la olis 15.6

Oireita on ja isoimpana kp17alkaen rintojen pakotus ja turvotus. Aamut ihan kauheita. Ja koko ajan nälkä 😂
Mulla ei ns konkreettisia oireita vielä. Välillä vähän tuntuu pahoinvointia, väsymystä jne mutta niihin en uskalla luottaa koska minulla tuki lääkkeet mahdollisesti aiheuttaa niitä. Enemmän on alavatsa tuntemuksia nippailuja jne.
 
Täällä yksi 33-vuotias, jolla nyt ensimmäinen raskaus todettu kotitestillä, mutta kovin epävarmaltahan kaikki vielä tässä vaiheessa tuntuu 🙂 Itsellä oli kierto niin lyhyt pillereiden jälkeen, ettei käytännössä raskautuminen ollut mahdollista. Niinpä avuksi otettiin keltarauhashormonit, joita viime kierrossa sitten ekaa kertaa kokeilin. Pientä vuotoa ilmeni silloin, kun ilman hormoneja olisi kuukautiset olleet, joten oletin, ettei tärpännyt. Varsinaisia kuukautisia ei kuitenkaan hormonijakson jälkeen tullut ja kotitesti näytti selkeän plussan, joten kai se on uskottava, että raskaus on alkanut?! Vieläkin kyllä jotenkin vähän epäilyttää, että eihän olisi kuitenkin mennyt kesken ihan alkumetreillä 🙂

Joka tapauksessa, jos tämä nyt tärppää, niin la olisi kierron/ovulaation perusteella 8.6. 😊 Itsellä oli on ollut normaalia enemmän väsymystä ja parina päivänä ihan hurjaa palelua, joten liekö oireita raskaudesta vai ihan jotain muuta... Saa nähdä!
 
Perjantaina tein ekan plussan ja yhteensä tein neljä testiä. Meillä lapsettomuus hoidot takana, joten hyvin varovaisen toiveikas olo vielä.
Mutta ikinä ei mun menkat ole ollut näin myöhässä. Onko muille tullut jo oireita?
Jee, tervetuloa joukkoon! ❤️

Minulla ei oo ollut muita oireita vielä kuin turvotus kohdun seudulla ja turvonneet rinnat (hyvä kun mahtuvat rintaliiveihin). 😅
 
Hiphei, täällä tänään kuukautisista laskettuna 5+2. Neljättä odotamme, tämä neljäs oli melkoinen yllätys, ihana sellainen ! 💖
Olen käytännössä oireeton, edes tissit ei ole kipeät. Tummentuneet vaan 😅
Toivottavasti kaikki silti hyvin!
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tehty positiivinen testi (kolme itseasiassa ja ensi viikolla teen digin) ja päätin, että kaippa sitä voi suoraan hypätä mukaan. Poistuu, sit jos varhaisultran jälkeen ei ole uutisia. Laskettu aika laskettu hedelmöittymisen mukaan, koska meilläkin lapsettomuushoidot taustalla ja sen vuoksi päivä on tiedossa.

Oireena väsymys ja etova olo. Rinnat hieman aremmat, mutta ovat melko herkät muutenkin, niin en osaa siitä sanoa. Lisäksi oon Ouran käyttäjä, niin leposykkeissä on selvä nousu - yleensä mulla 49-54 ja nyt 56-68 välillä heiluneet.

Esikoisesta saatu plussa parin viikon heitolla 9 vuotta sitten (10/2013), silloinkin lapsettomuushoitojen kautta. Hän syntyi lopulta rv37+6. Jännä mennä "samassa tahdissa" ja odottaa jälleen kesäkuista!
 
Moi vaan kaikille, täällähän on porukkaa jo höpöttelemässä :Smiling Face With Smiling Eyes: Uskaltauduin nyt kirjoittamaan ekan viestin tänne foorumille vihdoin kun plussasin viikonloppuna. Tällä hetkellä siis 4+3 kuukautisista laskettuna ja kk pari päivää myöhässä.

Jännittää kyllä miten tällä kertaa käy, esikoista ollaan yritetty vähän vajaa vuosi nyt ja ikää mulla on 34v. Taustalla toukokuussa koettu varhainen km, josko nyt ois parempi onni matkassa :Purple Heart: Oireita on ollu jo jonkin aikaa, selkeimpänä painavat ja kipeät tissit sekä väsymys.. Ja aika turvonnut olo :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Myös leposyke on vähän koholla.
 
Moi vaan kaikille, täällähän on porukkaa jo höpöttelemässä :Smiling Face With Smiling Eyes: Uskaltauduin nyt kirjoittamaan ekan viestin tänne foorumille vihdoin kun plussasin viikonloppuna. Tällä hetkellä siis 4+3 kuukautisista laskettuna ja kk pari päivää myöhässä.

Jännittää kyllä miten tällä kertaa käy, esikoista ollaan yritetty vähän vajaa vuosi nyt ja ikää mulla on 34v. Taustalla toukokuussa koettu varhainen km, josko nyt ois parempi onni matkassa :Purple Heart: Oireita on ollu jo jonkin aikaa, selkeimpänä painavat ja kipeät tissit sekä väsymys.. Ja aika turvonnut olo :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Myös leposyke on vähän koholla.
Isot onnittelut plussasta! 🍀🍀🍀
Tosi kiva, että rohkaistuit kirjoittamaan. Nyt äkkiä viestit vaan täyteen ja pääset sinne "teidän" salaisiin. Ainakin tuolla helmikuisen salaisissa on mielestäni ollut "tosi hyvä ja reipas meininki" !
Pistin sulle nyt pari paria jarrusukkia sekä saavillisen vauvaliimaa pikarahtina tulemaan. Pitäis toimia, ovat samasta erästä kuin minun kesäkuussa käyttöön ottamani! 🌸
 
Muokattu viimeksi:
Ootteko laskeneet teidän lasketut ajat kp1'stä vai hedelmöityksestä? Varasin varhaisultraa ja he halusivat laskea kp1 vaikka mulla on ovulaatiopäivä tiedossa. Varmaan elää taas, ainakin näin kävi esikoisen kanssa.
 
Takaisin
Top