Lokakuun luritukset 2012

Voi ihana, mitä uutisia täällä taas onkaan! Nythän tämä on taas ihan OIKEA vauvapalsta ja pikkuisia "putkahtelee" oikein urakalla. :-) Onnittelut jokaiselle vauvamasua kasvattavalle!

Ailimelle tsemppiä gradun kirjoitteluun. Itselläni on myös melkoinen naputtelu menossa, kun yhtä aikaa kirjoitan lisuria ja kahta artikkelia ja lisäksi olen väsännyt työhakemuksia ja rahoitushakemuksia yms. Hartiat on ihan vähän olleet kovilla tässä viime viikkoina.

Tuiksille synttärionnittelut! Tämä palstailu on siinäkin mielessä mukavaa, että täällä ei iästä välitetä. Ollaan vaan yhtä porukkaa!

Ampulle tsemppiä loppuraskauteen! Minulla alkoi Ukkoa odottaessa supistella jo pari viikkoa ennen synnytystä ja viimeinen viikko olikin enemmän ja vähemmän supistelun täyteinen. Kaksi viimeistä päivää supistelikin sitten 30 min välein, että kiva kiva. Oliko sulla muuten tytön jälkeen kovat jälkisupparit? Mulla kun oli melkein yhtä pahat kuin ne synnytyssupparit. "Lohduttelivat" vielä osastolla, että sitä kovemmat ovat, mitä useammin on synnyttänyt... :-/
 
Heipat!

Sanna, kiva kun selkisi tuo odotushomma ja onnea sykkivästä sydämestä <3 Siitä on hyvä jatkaa kasvua. (Tällaaseksi koipiaan venytteleväksi ja ahkerasti jumppaavaksi liki nelikiloiseksi pötkyläksi.... Mitta täynnä! :) (...."tulet vielä kaipaamaan pienen sikiösi potkuja...." JOOOOOO ihan sikana varmasti!!!!!!!!!)

Ailime ja Hennas, ahkerat opiskelijat. Hattua nostan. Ihanaa kun jollain on mielenkiintoa ja motivaatiota, sitähän tuo vaatii. Itse olen niin käytännön ihminen kuin olla voi, muistan kun opettaja soitti jo ekalla luokalla iltapäivällä kotiin äidille, että käske Ampun tulla hakemaan kirjat pulpetista kotio.... emoticon
Kaikkia tarvitaan että yhteiskunta toimii :)
Hyvä Amppu. Hienosti ittiä tsempattu :D

Hennas vielä, jälkisupparit oli kyllä kovia, muistan hakeneeni jotain aikamontasatasta osastolla, että pystyin imettämään kun silloin ne iski minulle. Saapa nähdä kuinka tällä kertaa.

Täällä on kiireellä (ennen synnärireissua, nehän siis käynnistävät mut 40+0 jos ei ole tullut ennen sitä, joten tiedän ettei ole hirviän kauaa jäljellä) laitettua kotia uuteen järjestykseen, että saadaan kaikille omaa tilaa mukavasti ja nätistikin vielä yritetty. Tyttärelle tilasin ihanaa Keijukais-tapettia korosteseinälle ja muuten hänen huoneensa onkin jo valmis. Yritin löytää keväällä kaksi täyttävän tytön maailmaan ;D Ja ihana tuli. Lapsilla oli siis yhteinen huone ja nyt on molemmilla oma. Pojalle tuli eilen Sievän unipuun pikkuparvi ja se meni innoissaan nukkumaan. Sänky vaikuttaa erittäin hyvältä ja sitä siis voi muunnella tulevaisuudessa vaikka mihin malliin. (Meillä taitaa tulla broidi alapetiin....). Sama poika hyppi äsken tasajalkaa kun kysyttiin lähteekö kyntämään vai jääkö äidin kanssa kotiin. Ja siis valinta tapahtui riemukkain kiljahduksin ja hyppien. Mitä luulette jäikö kotia?

Päiväkodissa oltiin kuulemassa miten siellä on mennyt ja saimme kuulla juuri sen mitä ajattelimmekin: Meillä on voimakkaan oman tahdon omaava poika, joka tykkää legoista ja palapeleistä ja pitää hyvin puolensa. On utelias ja rohkea, hyvä syömään ja liikkuu taitavasti. Puhuu hyvin, joitain kirjaimia puuttuu/muuttuu. Pukeminen ei kiinnosta yhen yhtää hoidossakaan ja osaa olla oikein lapamato kun pitäisi pukea tai mennä pissalle. Mielummin juoksee täysillä sitten vessaan kun on iiihan pakko.
 
Takaisin
Top