Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
27.9? Meillä ei HS tuu, mutta paikallislehden säästimme oman tytön syntymäpäivältäTämä on nyt ihan off-topic mutta onko kellään tallessa 27.10. Helsingin Sanomia?
Näin arvelinkin No worries, mamma-aivot täälläkin! Rintakumi menny ajatuksissa roskakoriin jo kolme kertaa Tai puhelinta etsin aina välillä, vaikka ite sen aina kuskannu johonkin "väärään" paikkaanJoo, siis 27.9 mamma-aivot, sama virhe tuli miljoonaan muuhunkin paikkaan, johon pistin kyselyn [emoji23]
Meillä alkaa myös arki sujumaan vaikka poitsulla ikää vasta nipin napin viisi päivää. Tänään käymässä pikaisella ulkoreissulla kirjastossa ja kaupassa. Poika syö reippaasti (maitoa heruu vaikka muille jakaa, ehkä tasoittuu jossain vaiheessa mutta kiva saada vähän pakkaseenkin), kitisee jonkin aikaa jos vatsavaivoja mutta rauhottuu ja nukkuu. Sykli tälle on semmonen 3 tuntia.
Kellään baby blues oireita? Itse olen suurimman osan ajasta alakuloinen, väsynyt ja en oikein jaksa tarttua mihinkään toimeen, toki vauvan hoidan. En jaksaisi lähteä mihinkään ja kun vauvan isä on ollut töissä ja jäämme vauvan kanssa kaksin, odotan vain koko päivän koska isä palaa kotiin. Vauvan syöminen on suurin murhe ja aiheuttaa stressiä, maitoa tulee huonosti ja lisämaitoa on jouduttu antamaan. Olen vain niin pettynyt koska haluaisin ruokkia lapsen rintamaidolla. Vauva tänään jo 3 viikkoa. Onko nämä normaaleja tunteita vai olenko yksin ajatusteni kanssa? Neuvolassa ei juuri asiaan puututtu, sanottiin vain että alakuloisuus on baby bluesia ja se helpottaa 2 kk sisällä.