Lokakuun löpinät

Mä oon päättän et teen suklaa-aprikoosikakun :P en vain tiedä ohjetta enkä oo löytän hyvää :D täytyy siis soveltaa :D
 
Mä löysin hyvän oloisen ohjeen, appelsiini-suklaamoussekakku. Aijon tehdä sen täytekakun lisäksi.
 
Minä suunnittelin lakka-valkosuklaamoussekakun tekemistä :) Saas nähdä millaisen sovelluksen teen... ohjeita tässä talossa yleensä kun vilkaistaan pikasilmäyksellä vain :D

Mitäs juomia te tarjoatte, onko mitään limsa"booleja" tms tiedossa? ^^
 
voih, mä tein tänään positiivisen testin :Heartred. Ainoa mutta tässä on että en just nyt saisi olla raskaana kun joudun yhteen leikkauksee joulukuun alussa :-( elämäni raskaimmat päätökset edessä. Jatkaakko raskautta ja leikkaus peruuntuu vai keskeyttääkö ja leikkaus toteutuu.
 
niin ja selvennykseks sain kuulla leikkauksesta vasta pari viikkoa takaperin joten järkyttävä tilanne kaikenkaikkiaan. Mä oon koittanu miettiä asiaa joka kantilta, vaikeeta. Torstaina lääkäriin aika josta saan lähetteen eteenpäin, sydän itkee muttei tätä voi ajatella nyt tunteilla vaan järjellä. Pakko hoitaa itsensä kuntoon ennen kun antaa uudelle vauvalle mahdollisuuden. Niin julmalta kun se tuntuukin. Anteeks tää vuodatus :-(
Mä uskon että vielä saan mahdollisuuden nauttia raskaudesta ja äidiksi tulosta uudelleen. Ja olen kiitollinen kahdesta ihanasta pojasta jotka mulla on...
 
Ehkä nyt ei vaan ollut uuden vauvan aika :/ raskastahan se on tehdä tuommoisia päätöksiä. Ja jos ja kun leikkaus menee hyvin on se sitten palkitsevaa uuden raskauden myötä :Heartred vaikka nyt pahalta tuntui niin kyllä se siitä. Tsemppiä leikkaukseen :)
 
En halua tuomita, mutta haluan kysyä että tuliko leikkaus ns yllätyksenä? Eikai kukaan ilman ehkäisyä touhuile jos on tulossa leikkaus ja ei pysty raskauteen :O
 
Taidan olla viisas ja olla kommentoimatta sen kummemmin mitenkään tuota surkeaa tilannetta mihin Nalsulainen on päätynyt :/ Täytyy toivoa ettei koskaan satu omalle kohdalle...

...kamala kun vetää kiiruuksi synttäreiden järjestämiset. Mukamas aloitin miettimään niitä jo viikkoja sitten mutta yllätys yllätys lähes kaikki on vielä ostamatta. Onneksi vieraat on sentään kutsuttu xD

Päädyinkin sittenkin lisämakeana kinuskijuustokakkuun ja kenties jos voimia on nih huomenna teen voileipäkakun. Alkoi ihan sitä mieli tekemään kun ei ikuisuuteen sitä herkkua ole saanut.. :)

Onneksi taitava siskoni tekee täytekakun. Itse olen lyhytpinnainen perfektionisti joten paras etten ala säheltämään tärkeää kakkua. Onhan se sentään ensimmäinen syntymäpäiväjuhla rakkaalle =) Tyttömäisempää kakkua saakin hakemalla hakea sitten.... x)

Isänpäivälahjaksi ostettiin lämmin villapaita ja väkerrettiin kortti suurella rakkaudella. Kahdet juhlat tuleekin vietettyä peräkkäisinä päivinä sitten. Menee samoilla herkuilla onneksi ^^
 
kyllä, leikkaus tuli yllätyksenä... Totaalisena sellaisena. En mä nyt niin tyhmä olisi että haaveilisin edes raskaudesta jos oisin ollut tietoinen että on tulossa leikkaus.
Niinkuin tuolla vastasinkin että kolmas saa tulla jos on tullakseen. ( siis ku kysyttiin että joko haaveissa pikkunen ). Eli olisi toivottu.
Asiat eivät vain aina mene Niinkuin haluaisi tai kuvittelisi. Ja ennen kuin joku ajattelee ja kommentoi mitään voin kertoa että leikkaus johtuu pahalaatuisesta kasvaimesta joka löytyi ihan rutiini tarkastuksen yhteydessä viime perjantaina... siihen asti iloitsin pienestä ihmeestä kun luulin että kaikki on hyvin. Ei asiat ole aina musta valkosia.
 
Siksi kysyinkin.. Koska on olemassa niin tyhmiä ihmisiä ettei ne ajattele ihan loppuun asti :sad001 Tai ylipäätänsä sen tarkemmin valintojensa seurauksia ajattelevia.. Ikäväkyllä.

Voimia raskaisiin päätöksiin :Heartred Toivottavasti kaikki menee hyvin :Heartred
 
Onnea niille jotka ovat saaneet iloisia uutisia!

Voimia Nalsulaiselle!

Vähän meidän kuulumisia pitkästä aikaa. :) Tyttönen päätti viikko sitten nousta ylös tukea vasten. :) Täyttää nyt maanantaina 11kk. Pieni ilopilleri. :Heartred Nukkuu silloin tällöin yöt läpeensä, joskus tosin on valveilla sitten keskellä yötä (yleensä jos on vaikka automatkalla/vaunulenkillä nukkunut toiset päiväunet). Herää melkein aina hyväntuulisena (onko tälläsiä vauvoja oikeasti olemassa?), kuten isosiskonsakin aikoinaan. Ollaan saatu todella hyväntuuliset ja kiltit lapset. :Heartred Mitä nyt isosiskolla on uhmaikä ja kiukuttelee jos jostakin. Käklätystä tulee pienellä todella paljon, eli juttua piisaa.

Kolmas ei ole meillä vielä suunnitteilla, enkä tiedä edes yritetäänkö ikinä kolmatta. :) Itse ajattelin ainakin odottaa vähän aikaa, kunnes tuo nuorempi neiti on isompi. Haluan pitää hänet vielä vauvana tovin. :Heartred

Meillä on onneksi synttäreihin vielä kuukausi aikaa, joten ei hätää (sitten viime hetkellä paniikissa koitan jotain keksiä). :D
 
Takaisin
Top