Lokakuun löpinät

Onnea Janna88 :) meillä on menty jo jonkin aikaa niin että kakkonen saapi tulla kun on tullakseen :)
 
Jätin ehkäsyn pois pari kk sitten ja oli kerta laaki :D en uskonu et näin nopeesti kävis, nyt vaan jännitetään et "riski" aika menis nopeesti ohi :)
 
Mulla alkoi hirveä vauvakuume, mutta sitten pojalle tuli ihan oikea kuume ja yöheräily on jatkunut koko flunssan ajan. Nyt just ei yhtään huvittais uusi vauva. Kipeä 10kuukautinen on ihan tarpeeksi 2-kuukautisen oloinen..herää tunnin välein yöllä, vartin välein päikkäreillä ja on itkuinen hereilläoloajan..

Puheen ja sanojen ymmärtämisen kehittyminen huimaa äidin mieltä! Kaveri naureskelee välillä ääneen, kun tajuaa sanojen merkityksiä. Tutti suuhun, tutti pois -leikki on ihan ykkönen..äiti siis sanoo ja pikkukaveri toimii.
 
Meillä on "hippa"leikki ihan ykkönen! Ensin kontataa lattialla peräkanaa hirveetä vauhtia ja sitku päppänä pysähtyy se kattoo taaksee ja mä huuan pöö niin nauru on aivan tajuton :D
 
heh, meillä on verhon taakse hirmu hauskaa mennä piilosta leikkimään ja nyt on hoksannu että pitää käsistä kiinni pitäen käppäillä pitkin ja poikin taloa, tosin sitku kiire tulee ni konttaamaan laskeutuu :grin hiukan tuota raskautumista miettiny että liekö vaikutusta itellä ollu kun vasta pari kk sitten jäi tuo imetys pois:confused005 pitää kyllä myöntää että meillä olis poitsu kans toiveissa:p
 
Onnea Janna88 :Heartred
Meillä toi raskautuminen ei oo niin päivän selvää ku toinen osapuoli asuu toisella puolen maailmaa yli puolet vuodesta :-) :-( . Mut periaattees kolmas lapsi saa tulla jos on tullakseen :Heartred
 
Kiitos, pakko kysyä mut miten sä kestät olla erossa :D mul ois niin hirvee ikävä et kuolisin varmaan :D
 
Ollaan oltu yhdessä yli 16 vuotta ja alusta asti ollu selvää että eletään osan aikaa erillään. Minä suomessa ja ukko Texasissa. Onhan niitä päiviä kun haluais toisen olevan läsnä ja jakavan arjen. Mut oon tainnu tottua tähän elämään näin :D
Eniten mua harmittaa lapsien puolesta se että joutuvat elämään " ilman " isää... Siksi heitto merkit koska onhan heillä isä... Mutta vain " osanaikaa". Lapset on tottunut elämään mun kans ja saa miehen mallia mun omalta nuorekkaalta isältä :-)
 
Ai et te ootte niin kauan ollu :) no sit en ihmettele että kestätte olla erossa :) saaks udella vähän vielä et käyttekste koskaan hänen luonaan texasissa?
 
Pitää myöntää että toisaalta välillä itsellä on vähän ristiriitaiset tunteet tuosta raskautumisesta kun/jos millon raskautuu kun toisaalta on niin kiva olla taas töissäkin JA alkaa olemaan entisissä mitoissa (ainakin painon osalta,tuosta vatsaröllykästä ei sen enempää:rolleyes:) mutta toisaalta sitten taas joka kierrossa sitä kuitenkin on pettynyt kun menkat on alkanukin:smiley-angelic008 ja meillä mies tekee pitkiä päiviä töissä ja kieltämättä välillä toivoisi että "näkis" enemmänki mutta toisaalta eipähän pääse kyllästymään:grin
 
Sama tilanne täälläkin että mies tekee aikalailla jotain 10-12h työpäiviä. Eipä ne yli 13h päivätkään ole harvinaisia (eikä ole edes yrittäjä) xD Olisi kyllä kiva nähdä enemmänkin kuin sanoa vain huomenta ja hyvää yötä.

... En kyllä kestäisi jos pitäisi olla erossa puolet vuodesta... parin päivän työmatkatkin aiheuttaa tajuttoman ikävän meille kaikille =)
 
kyllä me käydään Texasissa 1-2 kertaa vuodessa hänen luona. Ja ennen ku esikoinen aloitti koulun olimme aina 3kk kerralla siellä ( sen aikaa ku maksimi turisti viisumi antaa periksi ) . Nyt joutuu aina miettii miten on ettei koulun käynti häiriinny. Ja tietenki aina ankaraa säästämistä että saa säästettyy lentolippuihin.
 
Heips pitkästä aikaa taas! Pitäs koittaa useemmin päästä keskusteluihin mukaan mut ei taho aika riittää kun saa "juosta" tuon ipanan perässä :wink

Eilen käveltiin ilman tukea jopa keittiöstä olkkariin :) Kovin on huteraa vielä meno mutta kyllä se kohta jo juoksee :D

Mulla loppu imetys kun poika oli 7,5kk. Eli Nan 2 annettu siitä lähtien mutta nyt eilen ostin Nan 3 junioria. Jos sitä nyt sinne 1v asti ja sitten siirtyis varovasti kevytmaitoon...

Arvatkaas mitä, me varattiin matka Kap Verdelle. Lähtö on jo 4. Joulukuuta. En tiiä onko mitään järkee ja nyt jo ressaan sitä lentomatkaa ja pitää ostaa jotkin sandaalit ja talutusvaljaat, kesävaatteita ja ennenkaikkea ne Rokotteet! En tiä onko sitä ihan hullu kun noin pienen kanssa mutku iski paniikki, MÄ OON RASKAANA :D Nyt 5+1. Sitä ei nimittäin kohta enään reissata missään :wink Tuli semmonen hätä paniikki vaikka kyllä tämä ihan tarkotuksella on pistetty alulle mutta enhän mä uskonu että näinkin äkkiä tärppää, vanhoja pieruja kun ollaan :wink

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Huvittaa vaan se että kun tammikuussa alotan tekemään viikonloppuja niin eipä sitä kauaa ehi töitä tehdä kun jään taas äitiyslomalle :D Mitähän pomo sanoo ;D
 
Mä oon miettin ihan samaa, mulla kun ei oo ees mitää tietoo et kui pitkäl oon kun kierto on ollu minin syntymän jälkee ihan päin puuta. Menkat on tullu miten sattuu. Ja jännä on se et aikasemmin ku tein sillon ministä raskaustestin heti kierron ekana päivänä ku menkat ei alkan ni näytti haaleeta viivaa ja nytku tein ni oli niin selvät kaks viivaa et niist ei voinu erehtyy :D pistää vaa miettii et kuinkahan pitkäl sitä oikeesti on :D
 
Mulla taas oli menkat heti niin säännölliset ku olla voi. Tiedän millonka on hedelmöityskin tapahtunu kun mulla kaikki ylhäällä :-) LA on 25.6. :-) Koska sulla on eka neuvola Janna88?
 
Moikka vaan! Oon silloin tällöin käyny lukemassa teidän juttuja. Poistelin silloin taannoin kaikki viestit ja nimimerkkini, tuntui että oli tullut kirjotettua niin paljon kaikkea tänne... Mutta nyt kun kävin pitkästä taas lukemassa teidän kuulumisia niin pakkohan se oli kirjautua uudelleen ja tulla moikkaamaan. :) Hauska seurata miten naperon ikätovereilla elämä etenee.

Meillä tosiaan 11kk täynnä ja neiti harjoittelee varovasti ensimmäisiä askeleitaan. Vielä kuitenkin pari askelta kerrallaan vasta, ei ole rohkaistunut vielä kunnolla lähtemään liikkeelle. Tytöllä tuntuu olevan ihan hurja ruokamaitti, syö vaikka kuinka! Ja vielä korvikkeet ilolla päälle. Meillä loppui imetys tossa 9-10kk ikäisenä, kun mun raskauspahoinvointi alkoi ottaa koville ja rinnat kipeytyi niin kovin uudesta raskaudesta,

Nukkumisessa selvästi uusi vaihe, nukkuu yhä 11-12h yössä, herää pari kertaa tuttia hakemaan. Viereen nosta usein yöllä jos alkaa enemmän kitisemään, illalla nukahtaa omaan sänkyyn. Päiväunien kanssa nyt ongelmaa, kun tuntuu että yhdet on liian vähän, mut kahdet jo liikaa... No jospa se rytmi tästä asettuisi. Nukutaanko teillä muilla vielä monet päikkärit?

Ihanaa on kyllä tämä aika, seurata miten toinen oppii niin paljon kaikkea koko ajan. Ruokapöydässä osaa jo pontevasti pyyttää että "Amma" (anna), jos muilla näyttää olevan parempia eväitä. :D Muutenkin omaa tahtoa on vaikka muille jakaa. No, huolehtii varmasti siitä ettei jää liian vähälle huomiolle kun pikkuveli saapuu maailmaan.

Mulla siis alkoi myös toinen raskaus heti kun sille mahdollisuus annettiin, eli yllättävän pian. :wink Nyt mennään jo puolivälissä raskautta. Onnittelut muuten myös muille plussanneille ja onnea matkaan sitä toivoville! Mua vähän jännittää miten tullaan selviytymään kun ikäerosta tulee niin pieni, mutta toisaalta... samoilla valvomisilla. :wink
 
Meillä nukutaan väliinsä 2 päikkärit päivässä kestoltaan jotain 1-3h ja toiset n. 1h mittaiset. Jos nukkuu aamupäivästä enemmän niin iltapäivällä ei enää halua nukkua.... =)
 
Takaisin
Top